جام مقدس وجود ندارد اما Ice Scalper Pro، ربات ساده و بی نقص اتومات اسکالپر؟ – اسکالپینگ – 4 فوریه 2023

[ad_1] داستان کوچک من که به عنوان مدیر پورتفولیو کار می کردم و علاقه زیادی به برنامه نویسی و امور مالی داشتم، تصمیم گرفتم دو علایقم را با هم ترکیب کنم و استراتژی ای ایجاد کنم که به من اجازه دهد به طور منفعلانه از سرمایه گذاری هایم درآمدزایی کنم. بنابراین، من به دنبال بهترین

کد خبر : 315588
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
جام مقدس وجود ندارد اما Ice Scalper Pro، ربات ساده و بی نقص اتومات اسکالپر؟  – اسکالپینگ – 4 فوریه 2023

[ad_1]

داستان کوچک

من که به عنوان مدیر پورتفولیو کار می کردم و علاقه زیادی به برنامه نویسی و امور مالی داشتم، تصمیم گرفتم دو علایقم را با هم ترکیب کنم و استراتژی ای ایجاد کنم که به من اجازه دهد به طور منفعلانه از سرمایه گذاری هایم درآمدزایی کنم. بنابراین، من به دنبال بهترین استراتژی برای رسیدن به این نتیجه بودم. با کار در بخش مالی، بدیهی بود که جام مقدس وجود ندارد، اما من باید راهبردی را پیدا می‌کردم که به‌راحتی اعمال شود و برای مدت طولانی سودآور باشد. از تجربه خود می دانستم که نوسانات بازار سهام به شدت به مناطق حمایت و مقاومت به قول تکنسین های خالص بستگی دارد. در واقع، این مناطق قیمتی هستند که بیشتر سفارش‌های خرید یا فروش سرمایه‌گذاران در آن انباشته می‌شوند. پس از تعمیق دانش خود در مورد این موضوع، استراتژی هایی را که می توانستند از این زمینه ها استفاده کنند، مرور کردم. من به ویژه تحت تأثیر یکی از مواردی قرار گرفتم که درک آن ساده بود و بازدهی بیش از 600٪ را در دوره های زمانی بسیار طولانی ارائه می داد.

اینگونه بود که پروژه Ice Scalper به وجود آمد و من به سرعت تحت تأثیر آزمایشات انجام شده بر روی EUR-USD قرار گرفتم. با آگاهی از اینکه نتایج بک تست ها اغلب بازتابی از شرایط معاملاتی واقعی نیستند، تصمیم گرفتم ربات خود را رایگان کنم تا به افراد دیگر اجازه آزمایش آن را بدهم و با هم به نسخه نهایی برسیم. بنابراین من ربات را به صورت رایگان در بازار منتشر کردم:

این دوره برای ربات بسیار سودمند بود زیرا آزمایش کنندگان برخی از اشکالات کوچک را با من در میان گذاشتند که برطرف شد. بنابراین، این دوره آزمایشی رایگان توسط اکثر آزمایش کنندگان به عنوان شاهد دستاوردهای دو ماه گذشته مورد استقبال قرار گرفته است. با رفع تمام اشکالات و متقاعد شدن از پتانسیل این ربات، تصمیم گرفتم با انتشار نسخه حرفه ای که می توانید در اینجا پیدا کنید، این ربات را پرداخت کنم:

استراتژی

اگر شما یک معامله گر فارکس، شاخص یا ارز دیجیتال هستید، می دانید که کسب سود مداوم در این بازار همیشه در حال تغییر چقدر می تواند دشوار باشد. به همین دلیل است که بسیاری از معامله گران به استفاده از ربات های معامله گر روی آورده اند تا به آنها کمک کنند تا سود خود را به حداکثر برسانند و ریسک خود را به حداقل برسانند. Ice Scalper یکی از این ربات ها است که برای استفاده از یک استراتژی معاملاتی ساده اما موثر برای کمک به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود طراحی شده است.

Ice Scalper یکی از آخرین نوآوری ها در دنیای تجارت خودکار است و برای کمک به معامله گران در دستیابی به اهداف مالی خود طراحی شده است. از ترکیبی از الگوریتم های پیشرفته و هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل شرایط بازار و اجرای معاملات در زمان واقعی استفاده می کند. این ربات با استراتژی شکست بسیار موثر خود، می تواند تغییرات در روند بازار را به سرعت تشخیص دهد و متناسب با آن پاسخ دهد. این به معامله گران اجازه می دهد تا از تحرکات بازار سرمایه گذاری کنند و معاملات سودآور انجام دهند.

ویژگی های مدیریت پول پیشرفته Ice Scalper تضمین می کند که معاملات به شیوه ای کنترل شده و ریسک گریز انجام می شود. تجزیه و تحلیل احتمالی درک عمیق تری از شرایط بازار به معامله گران می دهد و به شناسایی فرصت های بالقوه برای معاملات سودآور کمک می کند. استفاده از هوش مصنوعی و رویکردهای احتمالی این امکان را به EA می دهد تا حجم عظیمی از داده ها را تجزیه و تحلیل کند و پیش بینی هایی را با دقت بالا انجام دهد و ابزار قدرتمندی را در اختیار معامله گران قرار می دهد که همچنین می تواند به ربات کمک کند تا خطر زیان را به حداقل برساند و سود را به حداکثر برساند.

Ice Scalper معاملات را با استفاده از دستورات معلق انجام می دهد که به محض عبور قیمت از سطوح مشخص شده به طور خودکار شروع می شوند. این بدان معناست که معامله گران مجبور نیستند دائماً بازار را زیر نظر داشته باشند و به سادگی می توانند به ربات اجازه دهند کار خود را انجام دهد. سفارشات در حال انتظار برای سفارشات خرید در سطح بالاترین قبلی و برای سفارشات فروش در سطح پایین قبلی قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که معاملات در سودمندترین سطوح انجام می شوند.

Ice Scalper برای کار در هر دو شرایط روند و محدوده طراحی شده است و آن را به یک راه حل همه کاره برای معامله گران در تمام سطوح تبدیل می کند. چه یک معامله گر با تجربه و چه مبتدی باشید، Ice Scalper ابزارها و تکنیک هایی را که برای دستیابی به موفقیت در بازار نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. پس چرا صبر کنیم؟ استفاده از Ice Scalper Pro را از امروز شروع کنید و شروع به رسیدن به اهداف مالی خود کنید.

نتایج

به طور خلاصه، من این EA را ایجاد کردم زیرا معتقدم می تواند به معامله گران کمک کند تا تصمیمات آگاهانه تری بگیرند و در بازارهای مالی موفق باشند.

من تلاش قابل توجهی را به آزمایش برگشت، آزمایش پیش رو و تنظیم الگوریتم خود اختصاص داده ام تا عملکرد مطلوبی داشته باشد. با توانایی خود برای انطباق با شرایط متغیر بازار، ثابت کرده است که ابزار قدرتمندی برای ایجاد بازده ثابت (سودآور از سال 2012) است.

من می دانم که هیچ استراتژی تجاری در جهان نمی تواند 100٪ سودآور باشد زیرا هیچ کس نمی تواند آینده را پیش بینی کند. همچنین، من معتقدم که استراتژی معاملاتی برای سودآور بودن نباید توسط اکثر معامله‌گران استفاده شود، زیرا سود برخی از زیان برخی دیگر حاصل می‌شود. به همین دلیل است که تصمیم گرفتم بیش از 100 نسخه از Ice Scalper Pro را نفروشم تا این استراتژی تا حد ممکن دوام داشته باشد و به کسانی که زودتر آن را خریداری کرده‌اند اجازه بدهم از دستاوردهای خود لذت ببرند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.