جامعه بیت کوین آرژانتین بزرگترین لوگوی بیت کوین انسانی جهان را ایجاد کرد

[ad_1] شنبه گذشته، بیش از 500 نفر در میدان چوگان آرژانتین گرد هم آمدند تا بزرگترین انسان ₿ در جهان را در جشن دهمین سالگرد NGO بیت کوین آرژانتین ایجاد کنند. هدف این رویداد نمایش توانایی این فناوری برای بسیج مردم در دفاع از آزادی پولی، حریم خصوصی و سایر ارزش‌های اکوسیستم ارزهای دیجیتال بود.

کد خبر : 360821
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۳:۵۷
جامعه بیت کوین آرژانتین بزرگترین لوگوی بیت کوین انسانی جهان را ایجاد کرد

[ad_1]

شنبه گذشته، بیش از 500 نفر در میدان چوگان آرژانتین گرد هم آمدند تا بزرگترین انسان ₿ در جهان را در جشن دهمین سالگرد NGO بیت کوین آرژانتین ایجاد کنند. هدف این رویداد نمایش توانایی این فناوری برای بسیج مردم در دفاع از آزادی پولی، حریم خصوصی و سایر ارزش‌های اکوسیستم ارزهای دیجیتال بود. انسان ₿ که در ارتفاع عظیم 40 متری نشسته است، به بزرگترین نماد بیت کوین جهان تبدیل شد. Jimena Vallone، مدیر بیت کوین آرژانتین، ابراز امیدواری کرد که این اولین تلاش از بسیاری از تلاش ها برای شکستن رکورد باشد.

اعتبار عکس: @BitcoinAR

این رویداد توسط هواپیماهای بدون سرنشین ضبط شد و مقیاس تجمع در روز و شب را مستند کرد. شرکت کنندگان همچنین از فعالیت هایی مانند بازی Kahoot لذت بردند و برندگان 212121 ساتوشی دریافت کردند.

هدف از این رویداد برجسته کردن مزایای بیت کوین به عنوان یک ارز جایگزین برای شهروندان آرژانتینی، به ویژه با توجه به کاستی های مدل های پولی سنتی بود. کارلوس ماسلاتون، پخش کننده رسانه تاکید کرد که بیت کوین مشمول مجوز یا به رسمیت شناختن دولتی نیست و آن را تبدیل به یک ارز قابل دسترس و نوآور کرده است.

این رویداد شرکت کنندگان در هر سنی را به خود جلب کرد که هر کدام انگیزه های خاص خود را داشتند، از جمله نگرانی در مورد تورم، حریم خصوصی و تغییرات مطلوب در مدل های دولتی. برگزارکننده تاکید کرد که این رویداد فقط روی آرژانتین متمرکز نشده است، بلکه هدف آن ارسال پیامی به جهان در دفاع از ارزش‌های اکوسیستم ارزهای دیجیتال است. چترهای نارنجی رنگی که در شکل گیری نماد انسانی ₿ استفاده شده اند، نقش بیت کوین را به عنوان محافظت در برابر تورم و بحران مالی جهانی نشان می دهند.

Rodolfo Andragnes، بنیانگذار NGO، نیاز به دفاع از ارزش های بیت کوین را بیان کرد و از رویدادهای آتی، از جمله “جایزه B•Arte” و کنفرانس LABITCONF خبر داد که به ترویج اقدام، مداخله و انقلاب به روش های مختلف ادامه خواهد داد. موفقیت این رویداد به حمایت جوامع و شرکت های مختلف در فضای بیت کوین نسبت داده شد. برگزارکنندگان از همه شرکت کنندگان تشکر کردند و امیدوارند که این رویداد الهام بخش دیگر جوامع در سراسر جهان باشد. آن‌ها همچنین عکس‌ها و ویدیوهای رویداد را تحت مجوز Creative Commons برای رسانه‌ها و اکوسیستم به اشتراک گذاشتند تا از آنها برای نمایش محتوای خود استفاده کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.