جامعه بومی Wendake قادر خواهد بود عرضه گردشگری خود را افزایش دهد

[ad_1] دولت کانادا 1.75 میلیون دلار برای گسترش امکانات Hôtel-Musée Premières Nations اعطا می کند. ونداک، کبک، 10 مارس 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) و خدمات بومی کانادا (ISC) بخش گردشگری، از جمله در Wendake و منطقه Capital-Nationale، موتور اصلی اقتصادی برای مناطق ما است و از هر ده شغل بیش

کد خبر : 177131
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۳۹
جامعه بومی Wendake قادر خواهد بود عرضه گردشگری خود را افزایش دهد

[ad_1]

دولت کانادا 1.75 میلیون دلار برای گسترش امکانات Hôtel-Musée Premières Nations اعطا می کند.

ونداک، کبک، 10 مارس 2022توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) و خدمات بومی کانادا (ISC)

بخش گردشگری، از جمله در Wendake و منطقه Capital-Nationale، موتور اصلی اقتصادی برای مناطق ما است و از هر ده شغل بیش از یک شغل در سراسر کشور پشتیبانی می کند. از جمله به تضمین رشد پایدار، تنوع بخشیدن به اقتصادهای محلی و ایجاد مشاغل خوب برای خانواده های طبقه متوسط ​​در مراکز و مناطق شهری کبک کمک می کند.

به همین دلیل است که محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، از طرف خود و از طرف محترم پتی هاجدو، وزیر خدمات بومی، مجموعاً 1.75 میلیون دلار کمک برای Maison des اعلام کرده است. کشورهای برتر، کسب‌وکار پشت هتل موزه‌های Wendake’s Premières Nations.

کمک 750000 دلاری قابل بازپرداخت از CED و کمک 1 میلیون دلاری غیرقابل بازپرداخت از ISC، Hôtel-Musée Premières Nations را قادر می سازد تا امکانات خود را گسترش دهد. این کار شامل بازسازی محل اقامت، پذیرایی و مناطق استقبال می شود.

Hôtel-Musée Premières Nations در قلب Wendake، یک سایت ملت Huron-Wendat که یکی از قدیمی ترین مناطق بومی در آمریکای شمالی محسوب می شود، واقع شده است. این مجموعه هتل هر ساله پذیرای هزاران بازدیدکننده بین‌المللی است که در تاریخ فرهنگی غنی ملل اول غرق می‌شوند، از جمله موزه Huron-Wendat و خانه دراز سنتی Ekionkiestha. با هزینه کل 6.5 میلیون دلار، این پروژه با هدف ارتقای پیشنهاد گردشگری جامعه بومی Wendake و تقویت توانایی آن برای جذب و حفظ گردشگران از خارج از کشور است.

دولت کانادا کسب‌وکارها و سازمان‌هایی را می‌شناسد و از آنها حمایت می‌کند که در جوامع خود مایه افتخار هستند. بهبود اقتصادی کبک، در میان چیزهای دیگر، متکی به صنعت گردشگری قوی با سازمان‌هایی است که ریشه‌های قوی در اقتصاد منطقه دارند. ذینفعان در این بخش سهم عمده‌ای در رشد و همچنین دارایی‌های کلیدی در بازسازی اقتصادی قوی‌تر، انعطاف‌پذیرتر و عادلانه‌تر برای همه دارند.

نقل قول ها

«پشتیبانی که امروز از Hôtel-Musée Premières Nations اعلام شد، خبر بسیار خوبی برای جامعه Huron-Wendat است. این کمک ملموس به آن کمک می‌کند تا جاه‌طلبی‌اش را برای ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر به بازدیدکنندگانی از داخل و خارج از کشور که علاقه‌مند به یادگیری بیشتر درباره تاریخ غنی مردمان بومی هستند، تحقق بخشد. من فقط می توانم به رئیس بزرگ رمی وینسنت و تیم در Maison des Premières Nations به خاطر ارائه یک محصول شاخص که مایه افتخار منطقه است تبریک بگویم.

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

Wendake جامعه ای است که به دلیل طبیعت و به عنوان یک مرکز گردشگری مشهور است. گسترش Hôtel-Musée Premières Nations نمونه ای از برخی از کارهای بزرگ توسعه اقتصادی است که در حال انجام است، و دولت ما خوشحال است که از این پروژه حمایت می کند که به ثروت فرهنگی la Nation huronne-wendat کمک می کند.

محترم پتی حاجدو، وزیر خدمات بومی

این کمک‌ها نه تنها صنعت گردشگری ما را قادر می‌سازد تا رشد کند، بلکه نشان دهنده اهمیت این صنعت برای منطقه است. ده‌ها سال است که Wendake پیشرو گردشگری بومی در کبک بوده است و شهرت ما در سطح بین‌المللی فرهنگ، سنت‌ها و تاریخ ما را روشن می‌کند. ما مفتخریم که می بینیم Hôtel-Musée ما برای پاسخگویی بهتر به تقاضای رو به رشد توسعه یافته است.

رئیس بزرگ رمی وینسنت، شورای ملی ملت هورون وندات

“این حمایت مالی برای ما مهم است که بتوانیم به رشد خود ادامه دهیم و یک تجربه منحصر به فرد بومی در سطح جهانی ارائه دهیم. گسترش امکانات ما، 24 اتاق و سوئیت، افزودن یک پنجره در سه طبقه رو به رودخانه Akiawenrahk، یک سالن استراحت باشکوه، اتاق های خصوصی برای جلسات کاری و گسترش رستوران La Traite برای بیش از 15 شغل ایجاد می کند.

Colombe Bourque، مدیر اجرایی، Industrie turistike de Wendake

حقایق فوری

  • بودجه CED تحت برنامه توسعه اقتصادی کبک اعطا شده است. هدف این برنامه کمک به جوامع است تا از فرصت‌های توسعه اقتصادی و تنوع‌بخشی که برای آینده امیدوارکننده است استفاده کنند.
  • شرکت های کوچک و متوسط ​​99.7 درصد از مشاغل کبک را تشکیل می دهند و 50 درصد از تولید ناخالص داخلی استان را تشکیل می دهند.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.
  • بودجه تخصیص یافته توسط ISC از برنامه آمادگی فرصت های جامعه تامین می شود. این برنامه بودجه پروژه محور را برای جوامع اولی و اینویت برای طیف وسیعی از فعالیت‌ها برای حمایت از دستیابی جوامع به فرصت‌های اقتصادی فراهم می‌کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

روابط رسانه ای
خدمات بومی کانادا
[email protected]

آلیسون مورفی
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر خدمات بومی
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

به گفتگو در مورد بپیوندید مردمان بومی در کانادا:

توییتر: @GCIndigenous
فیس بوک: @GCIndigenous
اینستاگرام: @GCIndigenous
فیس بوک: @GCIndigenousHealth

می توانید برای دریافت اخبار و سخنرانی های ISC از طریق فیدهای RSS مشترک شوید. برای اطلاعات بیشتر یا اشتراک، به www.isc.gc.ca/RSS مراجعه کنید.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.