جاستین سان، بنیانگذار Tron، Soulja Boy و Austin Mahone توسط SEC در پرونده دارایی های رمزنگاری شده احضار شدند – بیت کوین نیوز

[ad_1] اسناد دادگاه نشان می دهد که جاستین سان، بنیانگذار ترون، احضاریه ای از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در رابطه با شکایت مدنی که علیه او در ماه گذشته ارائه شده است، ارسال شده است. آستین ماهون یوتیوب و سولجا بوی خواننده رپ با نام واقعی دی آندر کورتز وی

کد خبر : 345781
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۰۰
جاستین سان، بنیانگذار Tron، Soulja Boy و Austin Mahone توسط SEC در پرونده دارایی های رمزنگاری شده احضار شدند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

اسناد دادگاه نشان می دهد که جاستین سان، بنیانگذار ترون، احضاریه ای از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در رابطه با شکایت مدنی که علیه او در ماه گذشته ارائه شده است، ارسال شده است. آستین ماهون یوتیوب و سولجا بوی خواننده رپ با نام واقعی دی آندر کورتز وی نیز احضار شده اند. SEC، Sun را متهم می‌کند که یک فروش ثبت‌نشده و پیشنهاد امنیت دارایی‌های رمزنگاری‌شده و مشارکت در طرح‌های معاملاتی دستکاری شده را سازماندهی کرده است.

دادگاه در تلاش برای خدمت به جاستین سان بنیانگذار ترون، احضاریه ای را به آدرس سنگاپور ارسال کرد.

احضاریه دادگاهی برای Sun، Mahone و Soulja Boy صادر شده است و به آنها 21 روز فرصت داده می شود تا با آدام گوتلیب، وکیل SEC تماس بگیرند. این احضاریه مربوط به شکایتی است که اخیراً علیه این سه نفر به دلیل پرونده مدنی SEC مبنی بر اینکه Sun به طور غیرقانونی ترون (TRX) و رمز بیت تورنت (BTT) عرضه کرده و فروخته است.

SEC ادعا می کند که Sun پیشنهاد و فروش TRX و BTT را در حین شرکت در معاملات شستشوی دستکاری TRX سازماندهی کرده است تا تصور نادرستی از علاقه سرمایه گذاران قانونی ایجاد کند. رگولاتور اوراق بهادار ادعا می‌کند که سان این طرح‌ها را از طریق سازمان‌های مختلفی که کنترل می‌کند، از جمله Rainberry، Bittorrent Foundation Ltd. و Tron Foundation انجام داده است.

ماهون متهم به تبلیغ غیرقانونی TRX در حساب توییتر خود برای 9.1 میلیون دنبال کننده خود است، در حالی که Soulja Boy با اتهامات مشابهی برای تبلیغ TRX به 5.2 میلیون دنبال کننده خود در توییتر روبرو است. در صورتی که متهمان در مهلت تعیین شده پاسخ ندهند، حکم غیبت علیه آنها به دلیل تخفیف خواسته شده در شکایت صادر می شود.

اگرچه مکان دقیق سان نامشخص است، او اخیراً ادعا کرد برای حضور در هنگ کنگ در توییتر. در احضار دادگاه گوتلیب آدرس سان سنگاپور ذکر شده است. علاوه بر Soulja Boy و Mahone، چندین سلبریتی دیگر مانند Lindsay Lohan، Ne-Yo، Kendra Lust، Jake Paul و Akon به تبلیغ غیرقانونی TRX متهم شدند. همه به جز Soulja Boy و Mahone با رگولاتور ایالات متحده تسویه حساب کرده اند.

در توییتر، سان نظر داد در مورد شکایت و اظهار داشت که تیم او معتقد است که این شکایت “شایستگی ندارد”. او همچنین تاکید کرد که چارچوب نظارتی SEC برای دارایی های دیجیتال هنوز در مراحل اولیه است و نیاز به توسعه بیشتر دارد. علاوه بر این، بنیانگذار ترون تمایل خود را برای “همکاری با دولت ها و نهادهای نظارتی در سطح جهانی” ابراز کرد. در صورتی که احضاریه به متهمان ابلاغ نشود، ممکن است دادگاه نیاز به بررسی روش‌های جایگزین برای ابلاغ آنها داشته باشد.

برچسب ها در این داستان

آدام گوتلیب، آکون، خدمات جایگزین، وکیل، آستین ماهون، بنیاد Bittorrent Ltd.، رمز بیت تورنت، افراد مشهور، شکایت مدنی، شکایت، احضار دادگاه، دارایی رمزنگاری، پیش فرض، پیروان، علاقه سرمایه گذار، جیک پل، قضاوت، جاستین سان، کندرا Lust، دعوی قضایی، مراحل قانونی، لیندسی لوهان، تجارت دستکاری، Ne-Yo، Rainberry، تنظیم کننده، Relief، SEC، Security، Soulja Boy، احضار، Touting، ترون، بنیاد ترون، trx، توییتر، غیرقانونی، تجارت شستشو

فکر می کنید نتیجه این پرونده SEC برای جاستین سان بنیانگذار Tron چه خواهد بود؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.