“ثمسکن” ۳۱۱ ریال سود ساخت

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گروه سرمایه‌گذاری مسکن با سرمایه ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد. گروه سرمایه‌گذاری مسکن در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۷۰۹ میلیارد و ۴۸۱ میلیون

کد خبر : 25626
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۷:۵۰
“ثمسکن” ۳۱۱ ریال سود ساخت



به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گروه سرمایه‌گذاری مسکن با سرمایه ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

گروه سرمایه‌گذاری مسکن در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۷۰۹ میلیارد و ۴۸۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۱۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۴۹ درصدی برخوردار است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۲ هزار و ۹۷۶ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

“ثمسکن” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۸، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۴۸۷ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۸۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری مسکن در دوره یاد شده، با افزایش ۲۵ هزار و ۴۳۲ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال به ۳۹ هزار و ۹۶۵ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش یک هزار و ۴۱۰ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال معادل ۵ هزار و ۴۰۱ میلیارد و ۵۶۹ میلیون ریال محاسبه شد.

“ثمسکن” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک هزار و ۳۸۷ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال به مبلغ معادل ۳ هزار و ۳۷ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ یک هزار و ۶۴۹ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال سود کسب کرد.

گروه سرمایه‌گذاری مسکن طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۷۷۸ میلیارد و ۹۶۹ میلیون ریال خریداری کرد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.