ثروت بالغ بیت کوین به بالاترین حد خود می رسد – روند دست های الماس برجسته “امتناع از خرج کردن” – اخبار ویژه بیت کوین

پس از اینکه بیت کوین تقریباً 44 روز پیش به 25 هزار دلار نزدیک شد، قیمت دارایی کریپتو در برابر دلار آمریکا بیش از 17.88 درصد از ارزش خود را از دست داد. تجزیه و تحلیل Onchain توسط محققان در Glassnode جزئیات این را نشان می دهد که افت قیمت، دارندگان کوتاه مدت را در

کد خبر : 260317
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
ثروت بالغ بیت کوین به بالاترین حد خود می رسد – روند دست های الماس برجسته “امتناع از خرج کردن” – اخبار ویژه بیت کوین


پس از اینکه بیت کوین تقریباً 44 روز پیش به 25 هزار دلار نزدیک شد، قیمت دارایی کریپتو در برابر دلار آمریکا بیش از 17.88 درصد از ارزش خود را از دست داد. تجزیه و تحلیل Onchain توسط محققان در Glassnode جزئیات این را نشان می دهد که افت قیمت، دارندگان کوتاه مدت را در معرض “زیان غیر قابل تحقق شدید” قرار داده است. از سوی دیگر، دارندگان بلندمدت قوی هستند و محققان گلس‌نود می‌گویند معیارهای متعددی «سیکل سم‌زدایی کامل را نشان می‌دهند».

دارندگان بیت کوین درازمدت محکم نگه می دارند

بر اساس خبرنامه‌ای که اخیراً توسط Glassnode نوشته شده است، بازار خرس کریپتو همچنان صاحبان کوتاه‌مدت را آزار می‌دهد. Ukuria On-Chain. در حالی که بیت کوین (BTC) از 14 آگوست 17.88 درصد از ارزش خود را در برابر دلار آمریکا از دست داده است، آمارهای 14 روزه نشان می دهد که بیت کوین تقریباً 9.3 درصد کاهش یافته است و از سال تا به امروز، بیت کوین 53.2 درصد کاهش یافته است.

علاوه بر این، از زمانی که قیمت مادام العمر دارایی کریپتو بالا بود، ۱۱ ماه پیش در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱، بیت کوین ۷۱.۳ درصد کاهش یافت. خبرنامه Glassnode که در 26 سپتامبر منتشر شد، نمودار امواج HODL Realized Cap Bitcoin را برجسته می کند که نشان می دهد چگونه دارندگان بلندمدت BTC ثابت قدم می مانند.

طبق داده‌های کانال تلگرامی گلس‌نود قبل از انتشار خبرنامه onchain، «سکه‌های 3 ماهه و بالاتر اکنون 86.3 درصد از کل ثروت دلاری موجود در عرضه BTC را به خود اختصاص داده‌اند.» گزارش گلس‌نود به جزئیات این موضوع اشاره می‌کند که نمودار امواج HODL با سرمایه واقعی، ثروت دلار آمریکا را در گروه‌های سنی فردی نشان می‌دهد.

ثروت بالغ بیت کوین به بالاترین حد خود می رسد - روند دست های الماس برجسته «امتناع از خرج کردن»

Glassnode جزئیات می‌دهد: «با کاهش شدید هزینه‌های بالغ، درجه رفتار HODLing از نظر تاریخی بالا است. «در یک سیستم دودویی از سکه‌های جوان و بالغ، افزایش ثروت سکه بالغ که در BTC نگهداری می‌شود، مستقیماً به کاهش معادل در ثروت سکه یانگ منجر می‌شود.»

از نظر دارندگان درازمدت، گزارش گلس‌نود به نام «سم‌زدایی بزرگ» بیان می‌کند:

در حال حاضر، ثروتی که توسط سکه‌های بالغ نگهداری می‌شود، به دلیل رفتار غالب سرمایه‌گذاران، امتناع از خرج کردن علی‌رغم بازارهای جهانی بسیار نامطمئن است. بنابراین، تقریباً تمام فعالیت های بازار توسط همان گروهی از سکه های جوان انجام می شود که به طور مکرر دست به دست می شوند. از آنجایی که تعداد سکه‌های جوان به تدریج کاهش می‌یابد، در صورت تغییر جزر و مد بازار، می‌تواند منجر به کاهش عرضه نهایی شود.

«فرایند پایین آمدن» بیت کوین و روند 4 ساله

اعتقاد زیادی به بازی طولانی مدت بیت کوین وجود دارد. ویل کلمنته: «پس از ماه‌ها انتظار، برای چهارمین بار مبنای هزینه دارندگان کوتاه‌مدت بیت‌کوین به زیر مبنای هزینه دارندگان بلندمدت کاهش یافت. نوشت در 24 سپتامبر. «این نشان‌دهنده یک روند نزولی است. صلیب بعدی که باید مراقب آن بود، یک صلیب گاو نر کوتاه مدت است که بالاتر از بلند مدت است.

ثروت بالغ بیت کوین به بالاترین حد خود می رسد - روند دست های الماس برجسته «امتناع از خرج کردن»
نمودار تجزیه و تحلیل مبنای هزینه Glassnode که توسط Will Clemente در 24 سپتامبر 2022 به اشتراک گذاشته شده است.

در بسیاری از موارد، مایکل سیلر از Microstrategy در مورد چرخه های چهار ساله BTC صحبت کرده است. در 26 سپتامبر، زمانی که دلار آمریکا به کاهش سبدی بزرگ از ارزهای فیات ادامه داد، سیلور در مورد رابطه بیت کوین با دلار در طول چهار سال صحبت کرد.

سیلر: «در طول سال گذشته، ارزها در برابر دلار سقوط کرده اند توییت کرد. CAD -8٪، CNY -9٪، AUD -11٪، ZAR -17٪، KRW -18٪، EUR -18٪، PLN -21٪، GBP -22٪، JPY -23٪، TRY -52٪ . مدیر اجرایی Microstrategy افزود: طی چهار سال گذشته، دلار در برابر بیت کوین -67 درصد سقوط کرده است.

برچسب ها در این داستان

چرخه 4 ساله، ثروت بیت کوین، ثروت بیت کوین، متقاطع گاو نر، سن سکه، مبنای هزینه، سم زدایی، گلاس نود، محققان گلاسنود، آمار گلاسنود، نمودار امواج HODL، دارندگان، دارندگان، نگه داشتن، نگه داشتن قوی، بیت کوین های بالغ، مایکل سایلور، مایکل Saylor، مدیر اجرایی میکرواستراتژی، هزینه نکردن، داده Onchain، Ukuria On-Chain، دلار آمریکا، USD، ویل کلمنته، بیت کوین جوان

نظر شما در مورد این واقعیت که دارندگان بلندمدت در مقایسه با دارندگان کوتاه مدت قوی بوده اند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.