ثبت دامنه های ENS در ماه گذشته به شدت افزایش یافت، تعداد کل نام ها نزدیک به 2 میلیون نفر – اخبار بیت کوین

[ad_1] تعداد دامنه‌های سرویس نام اتریوم (ENS) به مرز دو میلیون نفر نزدیک می‌شود، زیرا تا به امروز 1،888،209 نام ENS در بلاک چین اتریوم حک شده است. این پروژه اخیراً توضیح داد که ژوئیه بیشترین افزایش درآمد ماهانه را با کسب 5400 اتر به ارزش تقریباً 2.48 میلیون دلار در طول ماه داشته است.

کد خبر : 237354
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
ثبت دامنه های ENS در ماه گذشته به شدت افزایش یافت، تعداد کل نام ها نزدیک به 2 میلیون نفر – اخبار بیت کوین

[ad_1]

تعداد دامنه‌های سرویس نام اتریوم (ENS) به مرز دو میلیون نفر نزدیک می‌شود، زیرا تا به امروز 1،888،209 نام ENS در بلاک چین اتریوم حک شده است. این پروژه اخیراً توضیح داد که ژوئیه بیشترین افزایش درآمد ماهانه را با کسب 5400 اتر به ارزش تقریباً 2.48 میلیون دلار در طول ماه داشته است.

ثبت نام های ENS در ماه گذشته با 378 هزار نام در بلاک چین اتریوم افزایش یافت

اسامی ENS در این هفته به مرز دو میلیون نزدیک می‌شوند، زیرا ثبت‌نام‌ها در طول چند ماه به طور پیوسته افزایش یافته است. داده های Dune Analytics نشان می دهد که پس از 67095 ثبت نام ENS در ماه فوریه، ماه بعد این تعداد به 85272 ثبت نام ENS افزایش یافت.

ماه مه شاهد افزایش قابل توجهی بود که به 365652 ثبت نام یا 328 درصد بیشتر از ماه قبل رسید. در ماه ژوئن تعداد ثبت نام های ENS بسیار کمتر بود زیرا آمار نشان می دهد که 122327 نام در آن ماه ثبت شده است. با این حال، جولای داستان کاملاً متفاوتی بود زیرا 378804 ثبت نام ENS در طول 31 روز ثبت شد.

در اول ماه، 1.86 میلیون نام در بلاک چین اتریوم ثبت شده است و امروز، 1،888،209 نام ENS در زنجیره حک شده است. حساب رسمی ENS توییتر توییت کرد در مورد نقاط عطف جولای و اشاره کرد که این پروژه 6.8 میلیون دلار درآمد پروتکل داشته است که همه به DAO پروژه هدایت می شود.

ثبت دامنه ENS در ماه گذشته به شدت افزایش یافت، تعداد نام‌های ایجاد شده نزدیک به 2 میلیون نفر بود.
بر اساس معیارهای Dune Analytics، مجموع نام‌های ENS تا 3 آگوست 2022 ایجاد شده‌اند.

طبق حساب رسمی توییتر، این پروتکل 5400 ETH درآمد “بالاترین” ماه تا کنون داشته است. نام‌های دامنه ENS مشابه سرویس نام دامنه اینترنت (DNS) هستند، اما معماری پروژه یک سیستم نام‌گذاری توسعه‌یافته را که در بالای بلاک چین اتریوم ساخته شده است، اضافه می‌کند. مانند DNS، سرویس نام اتریوم از نام های سلسله مراتبی (دامنه ها) جدا شده با نقطه استفاده می کند و مالکان می توانند از زیر دامنه ها نیز استفاده کنند.

نام‌های ENS همچنین می‌توانند به‌عنوان یک آدرس اتریوم و سایر آدرس‌های ارزهای دیجیتال عمل کنند، اما به جای یک رشته طولانی از نویسه‌های الفبایی عددی، می‌تواند یک نام قابل خواندن توسط ماشین مانند bob.eth باشد. پروژه‌های بلاک چین دیگری نیز وجود دارند که خدمات نام‌گذاری را بر روی زنجیره‌های جایگزین اجرا می‌کنند، مانند سرویس نام سولانا بونفیدا و Terra یک پلتفرم خدمات نامی محبوب به نام TNS قبل از شکست پروژه بلاک چین Terra داشت.

رمز راهبری ENS از زمانی که قیمت سکه بالاست 80 درصد کاهش یافته است، پروژه 50 نسخه محدود نسخه اسلیپ از قانون ENS DAO چاپ می کند.

ENS همچنین دارای یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) برای تصمیم گیری های حاکمیتی و یک توکن بومی اکوسیستم است که در حال حاضر با قیمت 16.24 دلار در هر واحد مبادله می کند. سرویس نام رمز ارز اتریوم (ENS) دارای حدود 25.78 میلیون سکه ENS در گردش است. ENS در بین بیش از 13000 دارایی رمزنگاری موجود در رتبه 114 قرار دارد و ارزش بازار آن حدود 418.30 میلیون دلار است.

در حالی که ENS طی 24 ساعت گذشته 9 درصد افزایش یافته است، دارایی کریپتو 80 درصد از قیمت بی سابقه این توکن در 9 ماه پیش در 11 نوامبر 2021 کاهش یافته است. در آن زمان، ENS با 83.40 دلار به ازای هر واحد و در ژوئن رد و بدل کرد. در 14 سال 2022، ENS به 7.45 دلار به ازای هر سکه به پایین ترین حد خود رسید.

آمارهای ارائه شده توسط Intotheblock.com نشان می دهد که غلظت دارندگان توکن ENS بزرگ 86 درصد در مقایسه با غلظت 10 درصدی بیت کوین (BTC) دارندگان بزرگ است. طی هفت روز گذشته، 41.60 میلیون دلار تراکنش های ENS بیش از 100 هزار دلار در بلاک چین اتریوم ثبت شده است. داده‌های cryptocompare.com نشان می‌دهد که بزرگترین جفت معاملاتی با ENS تتر (USDT) است زیرا استیبل‌کوین ۷۹ درصد از معاملات ENS را در ۳ اوت فرمان می‌دهد.

ثبت دامنه ENS در ماه گذشته به شدت افزایش یافت، تعداد نام‌های ایجاد شده نزدیک به 2 میلیون نفر بود.
اساسنامه ENS DAO منتشر شده است و تیم 50 نسخه فیزیکی نسخه محدود از اساسنامه سازمان غیرمتمرکز خودگردان تهیه کرده است.

پس از USDT، BUSD با 7.94٪، USD با 5.09٪، USDC با 2.37٪، TRY با 1.90٪، و BTC با 1.54٪ از کل سوآپ های ENS قرار دارند. در حالی که ENS شاهد افزایش قابل توجهی در ثبت نام های ENS در ماه مه بود، افزایش ثبت شده در ژوئیه به طور قابل توجهی هزینه ثبت نام را کاهش داد زیرا میانگین و متوسط ​​هزینه داده های اتریوم کمترین میزان در ماه ها بوده است.

ENS به تازگی اساسنامه DAO خود را با 48823 امضاکننده خود منتشر کرده است که به صورت دیجیتالی رایگان در دسترس است، و پروژه مجموعه ای از 50 نسخه محدود را چاپ کرد.

برچسب ها در این داستان

2022، دامنه بلاک چین، داده‌های رمزنگاری، بازارهای رمزنگاری، آدرس‌های ارز دیجیتال، DAO، سازمان غیرمتمرکز مستقل، دامنه، نام دامنه، ENS، ENS DAO، ENS DAO اساسنامه، دامنه ENS، رمز حکومت ENS، آدرس اتریوم، سرویس نام اتریوم، جولای، نام قابل خواندن توسط ماشین، بازارها، می، معیارها، آمار

نظر شما در مورد پروژه ENS که امروز به مرز 2 میلیون نفر نزدیک می شود، با 1.88 میلیون ثبت نام چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Dune Analytics،

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.