ثابت در حدود 122.60s در بازده اوراق قرضه T ایالات متحده بالا

[ad_1] دلار در این جلسه شناور باقی می ماند و بر ین ژاپن تاثیر می گذارد. داده های خوش بینانه اقتصاد کلان ایالات متحده، بازدهی ایالات متحده را افزایش می دهد. منحنی بازده در 2s-10s و 5s-30s معکوس شده است. پیش بینی قیمت USD/JPY: روند صعودی دست نخورده باقی می ماند و در صورت بازپس

کد خبر : 186843
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
ثابت در حدود 122.60s در بازده اوراق قرضه T ایالات متحده بالا

[ad_1]

  • دلار در این جلسه شناور باقی می ماند و بر ین ژاپن تاثیر می گذارد.
  • داده های خوش بینانه اقتصاد کلان ایالات متحده، بازدهی ایالات متحده را افزایش می دهد.
  • منحنی بازده در 2s-10s و 5s-30s معکوس شده است.
  • پیش بینی قیمت USD/JPY: روند صعودی دست نخورده باقی می ماند و در صورت بازپس گیری 123.00 ممکن است حرکت صعودی به سمت 125.00 را تشدید کند.

USD/JPY پس از افت 350 پیپ در هفته، بهبود می یابد و به بالای 122.00 صعود می کند که در شرایط بازار پررونق و دلار قوی است، که به دلیل داده های قوی اقتصاد کلان ایالات متحده و چشم انداز افزایش نرخ های فدرال رزرو با 50 واحد در ثانیه افزایش یافته است. جلسه مه در زمان نوشتن این مقاله، USD/JPY 122.58 معامله می شود.

در بحبوحه گسترش خصومت‌ها بین روسیه و اوکراین در شرق اروپا، روحیه سرمایه‌گذاران پس از داده‌های کلان اقتصاد ایالات متحده بدتر شد. لاوروف وزیر خارجه روسیه گفت که اوکراین وضعیت کریمه و دونباس را درک کرده است. لاوروف افزود که روسیه در حال آماده سازی پاسخی به پیشنهادات اوکراین است و گفت که پیشرفت هایی وجود دارد.

شاخص دلار آمریکا، معیاری از ارزش دلار آمریکا در برابر سبدی از همتایانش، 0.29% افزایش می یابد، در 98.59 قرار دارد، در حالی که بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده پنج واحد پایه افزایش می یابد، در 2.375% قرار دارد، زیربنای USD/JPY است. .

شایان ذکر است که منحنی بازده در 2s-10s و 5s-30s در زمان انتشار معکوس شده است و سیگنالی است مبنی بر اینکه بازیگران بازار انتظار کاهش اقتصاد یا حتی خطر رکود را دارند.

پیش بینی قیمت USD/JPY: چشم انداز فنی

قیمت روز جمعه شاهد جهش USD/JPY از پایین ترین سطح هفتگی به سمت منطقه میانی محدوده معاملاتی در هفته بود. علاوه بر این، یک «سنگ قبر-دوجی» در یک روند نزولی به معامله‌گران سیگنال اولیه داد مبنی بر اینکه جفت ارز یا تثبیت می‌شود یا روند صعودی را از سر می‌گیرد. بنابراین هنگامی که تأیید شد که USD/JPY در حدود 121.27 به پایین رسیده است، روند صعودی دست نخورده است.

بنابراین، اولین منطقه عرضه USD/JPY برای چالش 123.00 خواهد بود. نقض دومی باعث می شود تا 30 مارس، بالاترین قیمت روزانه 123.20، پس از پاکسازی، راه را برای رسیدن به 124.30 هموار کند، اما معامله گران USD/JPY ابتدا باید 124.00 را پس بگیرند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.