تیم های جستجوی کانادایی در میان اضطراب بشقاب پرنده ها به دنبال لاشه هواپیما هستند

[ad_1] ترودو به خبرنگاران گفت: «تیم های بازیابی در زمین هستند و به دنبال یافتن و تجزیه و تحلیل شی هستند. او هیچ اشاره‌ای به این موضوع نکرد اما گفت که این یک تهدید معقول برای امنیت پرواز غیرنظامیان است. او گفت: «امنیت شهروندان اولویت اصلی ماست و به همین دلیل تصمیم گرفتم آن شی

کد خبر : 319183
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱:۲۶
تیم های جستجوی کانادایی در میان اضطراب بشقاب پرنده ها به دنبال لاشه هواپیما هستند

[ad_1]

ترودو به خبرنگاران گفت: «تیم های بازیابی در زمین هستند و به دنبال یافتن و تجزیه و تحلیل شی هستند. او هیچ اشاره‌ای به این موضوع نکرد اما گفت که این یک تهدید معقول برای امنیت پرواز غیرنظامیان است.

او گفت: «امنیت شهروندان اولویت اصلی ماست و به همین دلیل تصمیم گرفتم آن شی ناشناس را ساقط کنم.

آمریکای شمالی پس از ظاهر شدن یک کشتی هوایی سفید رنگ و چشم نواز چینی بر فراز آسمان آمریکا در اوایل ماه جاری در حالت آماده باش برای حملات هوایی قرار گرفته است. بالون 200 فوتی (60 متری) – که آمریکایی ها پکن را به استفاده از آن برای جاسوسی از ایالات متحده متهم کرده اند – باعث یک حادثه بین المللی شد و آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا سفر برنامه ریزی شده به چین را تنها چند ساعت لغو کرد. قبل از رفتن او

چین استفاده از بالون اصلی برای نظارت را رد می‌کند و می‌گوید این یک کشتی تحقیقاتی غیرنظامی بوده است و ایالات متحده را به دلیل سرنگونی آن در سواحل کارولینای جنوبی در شنبه گذشته محکوم کرد.

با توجه به تمرکز مقامات نظامی و اطلاعاتی جدید بر تهدیدات هوابرد، حداقل دو شی پرنده دیگر در آخر هفته بر فراز آمریکای شمالی سرنگون شدند.

چاک شومر، رهبر اکثریت سنای ایالات متحده، به شبکه تلویزیونی ABC گفت که مقامات ایالات متحده فکر می کنند این اشیاء پرنده – که اولین آنها روز جمعه بر فراز یخ دریا در نزدیکی Deadhorse در آلاسکا فرود آمد و دومی در روز شنبه بر فراز یوکان منهدم شد. هر دو بادکنک بودند

شومر گفت: “آنها معتقدند که آنها (بالون) بودند، بله، اما بسیار کوچکتر از اولی بودند.

کاخ سفید تنها گفت که اشیاء اخیراً ساقط شده “شبیه چندانی” به بالون چینی ندارند، و این همان توصیف شومر از آنها به عنوان “بسیار کوچکتر” است.

شومر گفت که او مطمئن است بازرسان آمریکایی که اقیانوس کارولینای جنوبی را برای بازیابی زباله‌ها و وسایل الکترونیکی از بالون اصلی می‌کاودند، به آنچه که برای آن استفاده می‌شد، می‌رسند.

او گفت: «احتمالاً می‌توانیم کل این بالون نظارتی را جمع کنیم و دقیقاً بدانیم چه خبر است.

همتایان کانادایی که تلاش می کنند آنچه را که بر فراز یوکان ساقط شده است جمع کنند، ممکن است چالش های خاص خود را داشته باشند. این قلمرو منطقه ای کم جمعیت در شمال غربی کانادا است که با آلاسکا هم مرز است. در زمستان ممکن است به شدت سرد باشد، اما دما برای این فصل از سال به طور غیرعادی ملایم است که می تواند تلاش برای بازیابی را آسان کند.

در وایت هورس، پایتخت، پیش‌بینی دمای منفی 2 سانتی‌گراد (28 فارنهایت) در روز یکشنبه است.

مایکل مک کال، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگو با فاکس نیوز گفت که بالون چینی “یک عمل جاسوسی در دید آشکار مردم آمریکا” بود و گفت که بالون بر فراز سایت های هسته ای حساس آمریکا رفت.

مک کال گفت: «آنها می خواهند تصاویری به دست آورند، اطلاعاتی در مورد توانایی نظامی ما، به ویژه هسته ای به دست آورند. و آنها خودشان در حال ساخت یک انبار هسته ای هستند.

ترس های نظارتی ممکن است باعث پرش مقامات شود.

مقامات آمریکایی دو بار در 24 ساعت حریم هوایی را بستند – فقط برای بازگشایی سریع آن. روز یکشنبه، اداره هوانوردی فدرال برای مدت کوتاهی فضای بالای دریاچه میشیگان را بست. روز شنبه، ارتش ایالات متحده با جت های جنگنده در مونتانا به بررسی یک ناهنجاری راداری در آنجا پرداخت.

فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی (NORAD) بعداً اعلام کرد که خلبانان چیزی مربوط به اصابت رادار را شناسایی نکردند.

مایک ترنر، قانون‌گذار جمهوری‌خواه، که در کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا خدمت می‌کند، پیشنهاد کرد که دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن، ممکن است به خاطر آنچه که به‌عنوان نظارت ضعیف قبلی بر حریم هوایی آمریکا توصیف می‌کرد، جبران کند.

ترنر روز یکشنبه به سی‌ان‌ان گفت: «آنها تا حدودی خوشحال به نظر می‌رسند.

من ترجیح می‌دهم آن‌ها به جای سهل‌گیر بودن، خوشحال باشند.»

(گزارش توسط کاترین جکسون و استیو شرر در اتاوا؛ ویرایش توسط چیزو نومیاما، آندریا ریچی و لیزا شوماکر)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.