تیم مسابقه بیت کوین بیت کوین را در مقابل میلیون ها طرفدار مسابقه در جام پورشه کاررا قرار می دهد

[ad_1] تیم مسابقه بیت کوین سباستین ملروز را وارد جام کرده است که میلیون ها طرفدار آن را تماشا خواهند کرد. تیم مسابقه بیت کوین به همراه تیم ریچاردسون ریسینگ، برنده رویداد سال گذشته، راننده ستاره نتفلیکس سباستین ملروز را در جام پورشه کاررا وارد کرده است. مسابقات قهرمانی در طول هشت آخر هفته در

کد خبر : 348803
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۳:۳۰
تیم مسابقه بیت کوین بیت کوین را در مقابل میلیون ها طرفدار مسابقه در جام پورشه کاررا قرار می دهد

[ad_1]

تیم مسابقه بیت کوین سباستین ملروز را وارد جام کرده است که میلیون ها طرفدار آن را تماشا خواهند کرد.

تیم مسابقه بیت کوین به همراه تیم ریچاردسون ریسینگ، برنده رویداد سال گذشته، راننده ستاره نتفلیکس سباستین ملروز را در جام پورشه کاررا وارد کرده است. مسابقات قهرمانی در طول هشت آخر هفته در سراسر بریتانیا برگزار می شود و به طور زنده از ITV پخش می شود. ملروز قبلاً در مجموعه‌های مسابقه‌ای Formula Ford 1600 و GT 2019 به موفقیت دست یافته بود و در سریال تلویزیونی نتفلیکس «Too Hot to Handle» نایب قهرمان شد.

او از ورود به جام پورشه کاررا در این فصل با بیت کوین ریسینگ ابراز هیجان کرد و تیم مشتاقانه منتظر معرفی بیت کوین به مخاطبان جدید در فصل 2023 است. تیم مسابقه بیت کوین قصد دارد بیت کوین را به مخاطبان بیشتری برساند و فعالانه به دنبال حامیان مالی اضافی مرتبط با بیت کوین است.

چارلز مکنزی، معاون مدیر تیم، ابراز اطمینان کرد که با مهارت های ملروز و حرفه ای بودن تیم ریچاردسون ریسینگ، آنها می توانند یک یا دو سکو را قبل از پایان فصل ببینند. پدر مکنزی، اندرو مکنزی، مدیر اصلی و یک راننده مسابقه ای ماهر تیم است. او و پسرش اهل بیت کوین هستند و به دنبال این بودند که بیت کوین را از طریق مسابقه به مخاطبان بیشتری برسانند.

جیسون دینیک مشاور بیت کوین که سال گذشته به تیم مسابقه بیت کوین پیوست، ابراز هیجان کرد که بخشی از ماموریت این تیم برای معرفی بیت کوین به مخاطبان جدید در فصل 2023 است. قبلاً هرگز لوگوی بیت کوین در این مقیاس از طریق کانال های اصلی منتشر نشده بود، و ما مشتاقانه منتظریم تا گفتگوهایی را که به ناچار آغاز خواهد شد گسترش دهیم! دین گفت.

تیم مسابقه بیت کوین دارای هفت اتومبیل در سه قهرمانی با شش راننده است و به طور رسمی توسط السالوادور تأیید شده است. این تیم در تمام مسابقات قهرمانی پرچم السالوادور را بر روی سقف اتومبیل های خود به اهتزاز در می آورد.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.