تیم ساپینتو هجومی ترین تیم لیگ خواهد شد؟

به گزارش هوشمند نیوز به نقل ازخبرورزشی، فرد ملکیان درباره عملکرد استقلال در شش هفته از رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در ۶ هفته ای که از لیگ گذشت نشان داد که فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارد و ساپینتو به فوتبال هجومی علاقه دارد به همین دلیل مطمئن باشید بعد از

کد خبر : 260324
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
تیم ساپینتو هجومی ترین تیم لیگ خواهد شد؟



به گزارش هوشمند نیوز به نقل ازخبرورزشی، فرد ملکیان درباره عملکرد استقلال در شش هفته از رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در ۶ هفته ای که از لیگ گذشت نشان داد که فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارد و ساپینتو به فوتبال هجومی علاقه دارد به همین دلیل مطمئن باشید بعد از وقفه لیگ استقلال هجومی تری را خواهید دید.

وی افزود: استقلال نقطه ضعف هایی دارد و این موضوع هم به دلیل نا آشنایی ساپینتو از فوتبال ایران است. ولی این وقفه لیگ برتر به سود آبی پوشان است تا این تیم در این مدت برای هماهنگی بیشتر تمرینات تاکتیکی را مرور کنند و به هماهنگی کامل برسند .

ملکیان  در ادامه خاطر نشان کرد: استقلال در خط حمله و خط هافبک هماهنگی لازم دارد تا با اقتدار ظاهر شود. این تیم در خط حمله مهره های خوبی دارد و همانطور که گفتم فقط از عدم ناهماهنگی کمی رنج می برد که بعد از این وقفه این نقطه ضعف بر طرف می شود و استقلال خطرناک تر ظاهر می شود.

مهاجم اسبق آبی پوشان در مورد ساپینتو توضیح داد: به نظر من ساپینتو یکی از بهترین مربیان کشور پرتغال است و مربیان پرتغالی هم به فوتبال تهاجمی علاقه دارند به همین دلیل استقلال تهاجمی را از هفته هفتم خواهید دید. ضمن اینکه این مربی رابطه خوبی نیز با بازیکنان دارد و یک تیم یکدست را آماده می کند.

ملکیان  در پایان به شرایط تیم ملی با کارلوس کی روش اشاره کرد و گفت: خب کی روش شناخت بسیار خوبی از فوتبال ایران دارد و ملی پوشان را کاملا می شناسد ، به همین دلیل نیازی به بررسی عملکرد کی روش نیست. مطمئن هستم تیم ملی در جام جهانی آبرومند بازی خواهد کرد. در بازی با اروگوئه تیم ملی اقتدار جالبی از خود نشان داد و ملی پوشان ثابت کردند از بازی با تیم های بزرگ ترسی ندارند.

منبع:

خبر ورزشی



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.