تیم‌ها، هواداران با انجماد عمیق ایالات متحده سازگار می‌شوند

[ad_1] توسط امی تنری (رویترز) – لیگ ملی فوتبال (NFL) با سرمایی که روز شنبه ایالات متحده را تحت فشار قرار داد، تحت تاثیر قرار گرفت، زیرا هواداران برای تماشای دیدارهای پایانی فصل در شرایط تنبیهی جمع شده بودند. انتظار می رفت که شهرهایی از پنسیلوانیا تا جورجیا سردترین شب کریسمس خود را تجربه کنند

کد خبر : 297624
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۴:۵۳
تیم‌ها، هواداران با انجماد عمیق ایالات متحده سازگار می‌شوند

[ad_1]

توسط امی تنری

(رویترز) – لیگ ملی فوتبال (NFL) با سرمایی که روز شنبه ایالات متحده را تحت فشار قرار داد، تحت تاثیر قرار گرفت، زیرا هواداران برای تماشای دیدارهای پایانی فصل در شرایط تنبیهی جمع شده بودند.

انتظار می رفت که شهرهایی از پنسیلوانیا تا جورجیا سردترین شب کریسمس خود را تجربه کنند زیرا یک انفجار قطبی بیشتر ایالات متحده را در بر گرفت و برنامه های سفر را در طول فصل شلوغ تعطیلات به هم ریخت.

تنسی تایتانز بازی خانگی خود مقابل هیوستون تگزاس را به دلیل “قطع شدید آب و هوا و قطع برق” در منطقه به مدت یک ساعت به ساعت 2:02 بعد از ظهر CT (2002 GMT) به تعویق انداخت.

این تیم در بیانیه‌ای در توییتر گفت: «ما در حال بررسی هر امکانی برای به حداقل رساندن انرژی غیرضروری در اطراف ورزشگاه هستیم. “در همه حال، عملکرد بازی در درجه دوم رفاه جامعه ما باقی مانده است.”

کلیولند براونز قوانین را برای طرفداران کاهش داد و به آنها اجازه داد تا آیتم های دیگری را در آخرین بازی خانگی فصل عادی مقابل نیواورلئان سنتز بیاورند که شامل قمقمه، پتو و باتری های مورد تایید برای پوشاک با گرمایش برق می شود.

این تیم در روز شنبه اعلام کرد که ثابت کرد این سردترین بازی خانگی براونز در فصل عادی از سال 1981 بوده است، با دمای 6 درجه فارنهایت (-14.4 درجه سانتیگراد) در شروع بازی.

با این حال، برای برخی، سرمای بی حس کننده بازدارنده کمی بود.

تعداد انگشت شماری از بازیکنان سیاتل سیهاوکس بدون پیراهن برای تمرینات گرم کردن در ورزشگاه اروهد حضور پیدا کردند، جایی که دمای هوا در حدود 12 درجه فارنهایت (11.1 درجه سانتیگراد) برای رویارویی آنها با چیفز کانزاس سیتی بود.

برای مارلون هامفری که سه بار در کرنر مدافع پرو باول حضور داشت، یک ماسک اسکی بالاکلوا و یک شلوار برای گرم کردن در بالتیمور زیر صفر، مریلند، جایی که ریونز او می‌جنگد تا امیدهای خود را در فصل بعد مقابل آتلانتا فالکونز حفظ کند، کافی بود.

(گزارش توسط امی تنری در نیویورک؛ ویرایش توسط کن فریس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.