تیلور سویفت پیشنهاد حمایت مالی Crypto Exchange FTX را به دلیل نگرانی از اوراق بهادار ثبت نشده رد کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] تیلور سویفت، نماد پاپ و برنده 12 بار جایزه گرمی، بنا به گزارش ها، پیشنهاد حمایت مالی 100 میلیون دلاری از صرافی ارزهای دیجیتال FTX را که اکنون ورشکسته شده است، به دلیل نگرانی در مورد اوراق بهادار ثبت نشده رد کرد. تعدادی از طرفداران مشهور FTX در حال حاضر با شکایت دسته جمعی

کد خبر : 348373
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۶:۳۰
تیلور سویفت پیشنهاد حمایت مالی Crypto Exchange FTX را به دلیل نگرانی از اوراق بهادار ثبت نشده رد کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

تیلور سویفت، نماد پاپ و برنده 12 بار جایزه گرمی، بنا به گزارش ها، پیشنهاد حمایت مالی 100 میلیون دلاری از صرافی ارزهای دیجیتال FTX را که اکنون ورشکسته شده است، به دلیل نگرانی در مورد اوراق بهادار ثبت نشده رد کرد. تعدادی از طرفداران مشهور FTX در حال حاضر با شکایت دسته جمعی روبرو هستند، از جمله شکیل اونیل (شاک)، تام برادی و لری دیوید.

چگونه تیلور سویفت از شراکت با FTX اجتناب کرد؟

تیلور سوئیفت، خواننده و ترانه سرای مشهور که برنده 12 جایزه گرمی از 46 نامزدی شده است، طبق گزارشات، در مورد صرافی ارزهای دیجیتال FTX که اکنون ورشکسته شده است، بررسی لازم را انجام داد و پیشنهاد حمایت از مدیر عامل سابق FTX، سام بنکمن-فرید را رد کرد. FTX در نوامبر سال گذشته درخواست ورشکستگی فصل 11 را داد.

آدام موسکوویتز، یکی از وکلای دادگستری 5 میلیون دلاری علیه 16 طرفدار مشهور FTX در یکی از اپیزودهای پادکست Block’s Scoop فاش کرد که سوئیفت بر خلاف سایر سلبریتی ها، زمانی که SBF با وکیل خود تماس گرفت، اقدام به مشورت با وکیل خود کرد. که در FTX سرمایه گذاری کرد.

“کسی که من آن را پیدا کردم [talked to their lawyers] تیلور سوئیفت بود،” مسکوویتز به اشتراک گذاشت و افزود:

در کشف ما، تیلور سوئیفت در واقع از آنها پرسید: “آیا می توانید به من بگویید که اینها اوراق بهادار ثبت نشده نیستند؟”

بانکمن-فرید، که با اتهامات متعدد کلاهبرداری در ایالات متحده مواجه است، گزارش شده است که به شدت برای شراکت با سوئیفت لابی کرده است. این همکاری بیش از 100 میلیون دلار برای شرکت رمزنگاری ورشکسته در طول سه سال هزینه خواهد داشت.

با توصیف FTX به عنوان یک «طرح هرمی»، مسکوویتز، همراه با وکیل سابق واینستین، دیوید بویز، شکایتی دسته جمعی در فلوریدا تنظیم کردند که حاکی از آن بود که پشتیبانان مشهور صرافی رمزنگاری یک «طرح پونزی» را ترویج کرده‌اند، که «هزاران، اگر نه میلیون‌ها» را تحت تأثیر قرار داده است. مصرف کنندگان در سراسر کشور.» شکیل اونیل (همچنین به عنوان Shaq شناخته می شود)، تام برادی و لری دیوید از جمله مروجین مشهور FTX هستند که با یک دادخواست دسته جمعی توسط Moskowitz به دلیل تایید فروش اوراق بهادار ثبت نشده مواجه هستند.

در مورد اینکه چگونه سوئیفت از دخالت در FTX اجتناب کرد، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و توییتر، که همچنین پیشنهاد بانکمن-فرید را زمانی که مدیر سابق FTX می‌خواست در توییتر سرمایه‌گذاری کند، رد کرد، در توییتی نوشت:

من متعجب نشدم. تیلور باهوش است و پدرش یک بانکدار سرمایه گذاری شناخته شده است.

اسکات کینگزلی سویفت، پدر تیلور، گروه سوئیفت را تأسیس کرد، یک گروه مشاوره مالی و مدیریت ثروت که بخشی از مریل لینچ، یک شرکت بانک آمریکا است. تیلور بارها از علاقه پدرش به کارش تحسین کرده است. حتی در سن هشت سالگی، زمانی که همسالانش آرزو داشتند فضانورد یا بالرین شوند، تیلور می خواست راه پدرش را ادامه دهد و مشاور مالی شود.

نظر شما در مورد نماد پاپ تیلور سوئیفت که در مورد اوراق بهادار ثبت نشده در زمانی که توسط سام بنکمن-فرید، یکی از بنیانگذاران FTX مورد توجه قرار می گیرد، چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، lev radin

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.