تیزر جدید سریال Moon Knight منتشر شد + زیر نویس فارسی

در تیزر سریال Moon Knight اولین چیزی که توجه بینندگان را به خود جلب می‌کند، صحنه‌های تازه‌ای است که به آن اضافه شده‌اند. ما در تریلرها و تیزرهای قبلی دیده بودیم که او شوالیه ماه از شخصیتی به نام استیون (یا مارک؟) ناگهان تغییر ظاهر می‌دهد و افراد را طوری کتک می‌زند که انگار اموال

کد خبر : 179576
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
تیزر جدید سریال Moon Knight منتشر شد + زیر نویس فارسی


در تیزر سریال Moon Knight اولین چیزی که توجه بینندگان را به خود جلب می‌کند، صحنه‌های تازه‌ای است که به آن اضافه شده‌اند. ما در تریلرها و تیزرهای قبلی دیده بودیم که او شوالیه ماه از شخصیتی به نام استیون (یا مارک؟) ناگهان تغییر ظاهر می‌دهد و افراد را طوری کتک می‌زند که انگار اموال پدرش را خورده‌اند! با این حال، نقطه تمرکز این تریلرها همیشه رفتار دیوانه‌وار استیون بوده و طرفداران هم به همین خاطر کنجکاو شده‌اند تا بیشتر درباره آن بدانند.

استیون در واقع یکی از هویت‌هایی است که شوالیه ماه برای خود استفاده می‌کند تا ناشناخته باقی بماند. با این وجود، نام اصلی او مارک اسپکتور (Mark Spector) است و در تیزر جدید سریال Moon Knight می‌توانیم تقابل بین این دو شخصیت را هم ببینیم؛ جایی که استیون بالاخره با مارک (که در جسمی آینه ‌طور دیده می‌شود) صحبت کرده و از او می‌پرسد که تو چه هستی؟!

مارک ظاهرا در این سریال قرار نیست تا همان خود استیون باشد، بلکه یک هویت جداگانه است که در ذهن او وجود دارد و هرموقع که دوست داشته باشد ناگهان با ظاهر مون نایت حاضر می‌شود تا دشمنانش را بزند. این مورد جایی اثبات می‌شود که حتی لحن حرف زدن و صدای استیون و مارک حتی با وجود داشتن ظاهری نسبتا مشابه، کاملا متفاوت است. به نحوی می‌توان گفت که مارک در حال استفاده از بدن استیون بوده و انتظار می‌رود تا در سریال شاهد نتیجه‌گیری بهم رسیدن این دو شخصیت باشیم؛ جایی که بالاخره استیون ماجرا را فهمیده و می‌پذیرد که کیست و باید چکار کند.

اما نظر شما درباره تیزر جدید سریال Moon Knight چیست؟ آیا این اثر می‌تواند یکبار دیگر طرفداران مارول را با معرفی یک ابرقهرمان جدید هیجان‌زده کند؟!



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.