تیرانداز روی پشت بام در رژه 4 جولای در حومه شیکاگو پارک هایلند 6 نفر را کشت

[ad_1] مقامات در یک کنفرانس خبری گفتند که شش نفر کشته و 24 نفر به بیمارستان منتقل شدند و یک تفنگ از محل حادثه کشف شد. سخنگوی بیمارستان از زخمی شدن 31 نفر خبر داد. پلیس گفت که آنها در جستجوی یک مرد سفیدپوست حدوداً 18 تا 20 ساله بودند و از مردم خواستند نکات

کد خبر : 225002
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۵:۰۴
تیرانداز روی پشت بام در رژه 4 جولای در حومه شیکاگو پارک هایلند 6 نفر را کشت

[ad_1]

مقامات در یک کنفرانس خبری گفتند که شش نفر کشته و 24 نفر به بیمارستان منتقل شدند و یک تفنگ از محل حادثه کشف شد. سخنگوی بیمارستان از زخمی شدن 31 نفر خبر داد.

پلیس گفت که آنها در جستجوی یک مرد سفیدپوست حدوداً 18 تا 20 ساله بودند و از مردم خواستند نکات و تصاویر تلفن همراه و فیلم های نظارتی را برای یافتن او کمک کنند.

کریستوفر کوولی، سخنگوی بخش کلانتر به خبرنگاران گفت: “ما به شدت به دنبال فرد مسئول هستیم.” او می تواند در شهر باشد. او می تواند جای دیگری باشد.»

این تیراندازی پس از کشتار 24 ماه مه که 19 دانش آموز و دو معلم را در یک مدرسه ابتدایی در Uvalde، تگزاس کشتند، و حمله 14 مه که منجر به کشته شدن 10 نفر در یک فروشگاه مواد غذایی در 10 نفر شد، در ذهن بسیاری از آمریکایی ها تازه شد. بوفالو، نیویورک.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای گفت: «جیل و من از خشونت‌های بی‌معنای اسلحه که بار دیگر در این روز استقلال جامعه آمریکایی را غمگین کرده است، شوکه شده‌ایم». من با فرماندار پریتزکر و شهردار روترینگ صحبت کرده ام و حمایت کامل دولت فدرال را از جوامع آنها ارائه کرده ام. من همچنین از مجریان قانون فدرال خواستم تا در جستجوی فوری تیرانداز کمک کنند.”

جیم آنتونی سخنگوی بیمارستان گفت که کارکنان بیمارستان نورث‌شور هایلند پارک در هایلند پارک مشغول درمان 26 نفر بودند و پنج نفر به بیمارستان نورثشور اوانستون منتقل شدند.

اکثریت قریب به اتفاق گلوله زخمی شدند. آنتونی گفت: افراد باقی مانده در نتیجه هرج و مرج در رژه مجروح شدند.

بر اساس ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، کودکانی که پرچم‌های آمریکا را به اهتزاز در می‌آورند، سه چرخه می‌رانند یا از سواری در واگنی که بزرگسالان آن را می‌کشند لذت می‌برند، در حالی که مردم در میان جمعیت جیغ می‌کشند و صدای شلیک گلوله بلند می‌شود، یخ می‌زنند.

یک ویدیوی تلفن همراه که رویترز آن را مشاهده کرد اما تأیید نکرد، چیزی حدود 30 عکس سریع، یک مکث و سپس تقریباً 30 عکس دیگر ضبط کرد. بین دو انفجار، زنی شنیده می شود که از کنار مسیر رژه می گوید: «خدای من، چه اتفاقی افتاده؟»

شاهد آمارانی گارسیا که به همراه دختر خردسالش در رژه حضور داشت، به شعبه محلی ABC گفت که صدای تیراندازی را در همان نزدیکی شنیده است، سپس مکثی برای چیزی که گمان می‌کرد در حال بارگیری مجدد است، و سپس دوباره تیراندازی‌های بیشتری را شنیده است.

«مردم فریاد می زدند و می دویدند. گارسیا گفت: این واقعاً آسیب زا بود. “من خیلی ترسیده بودم. من با دخترم در یک فروشگاه کوچک پنهان شدم. این فقط باعث می شود که احساس کنم دیگر در امنیت نیستیم.»

ویدئوی رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که گروهی در حال رژه در حال شکستن آرایش و فرار ناگهانی و تصاویر دیگری از افرادی که وسایل خود را پشت سر می‌گذارند در حالی که به دنبال امنیت بودند.

وب سایت این کانال گزارش داد، الیسا کافمن، تهیه کننده دیجیتال CBS 2 که در محل حضور داشت، گفت: «همه در حال فرار، مخفی شدن و فریاد زدن بودند.

جف لئون، 57 ساله، با تخمین زدن تیراندازی کمتر از یک دقیقه به سی‌ان‌ان گفت: «این صدا مانند رشته‌ای از حدود 20 ترقه بود که در داخل سطل زباله ذهنی شما رها شده بودند، آنقدر بلند بود. “بنابراین، من بلافاصله واکنشی نشان ندادم، فکر می‌کردم که مردم در رتبه چهارم هستند.”

طبق آمار اداره سرشماری ایالات متحده، جمعیت پارک هایلند 30000 نفر و نزدیک به 90٪ سفیدپوست هستند. به گزارش آژانس تلگراف یهودیان، حدود یک سوم جمعیت این کشور یهودی هستند.

این تیراندازی احتمالاً بحث آمریکا را در مورد کنترل اسلحه و اینکه آیا تدابیر سخت‌گیرانه‌تر می‌تواند از تیراندازی‌های دسته‌جمعی که به‌طور مکرر در ایالات متحده اتفاق می‌افتد جلوگیری کند، دوباره برانگیزد.

جی بی پریتزکر، فرماندار ایلینویز گفت: «غم و اندوه قربانیان را برنمی‌گرداند، و دعا به تنهایی مانع از وحشت خشونت افسارگسیخته در کشور ما نمی‌شود. من در کنار ایلینویی‌ها و آمریکایی‌ها محکم می‌مانم: ما باید – و خواهیم – به این طاعون خشونت با سلاح پایان دهیم.

(گزارش توسط اریک کاکس؛ گزارش تکمیلی توسط برندان اوبراین و کارولین استافر در شیکاگو؛ کریس گالاگر و دیوید برونستروم در واشنگتن؛ و دانیل تروتا در کارلزباد، کالیفرنیا؛ نوشته دانیل تروتا؛ ویرایش توسط مری میلیکن، بیل برکروت و لیزا شوماکر )

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.