تگزاس کشور بیت کوین، با یا بدون ایالات متحده است

[ad_1] یک ایالت مستقل تاریخی، تگزاس با استقبال مداوم بیت کوین، آن را به یک رهبر نوآور، با یا بدون بقیه ایالات متحده تبدیل می کند. این یک سرمقاله نظری توسط جیمز کالینز، یک متخصص مالی با تجربه در کلاس‌های مختلف دارایی است. ما آن را تشویق می کنیم، آن را پیش می بریم. اما

کد خبر : 341647
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
تگزاس کشور بیت کوین، با یا بدون ایالات متحده است

[ad_1]

یک ایالت مستقل تاریخی، تگزاس با استقبال مداوم بیت کوین، آن را به یک رهبر نوآور، با یا بدون بقیه ایالات متحده تبدیل می کند.

این یک سرمقاله نظری توسط جیمز کالینز، یک متخصص مالی با تجربه در کلاس‌های مختلف دارایی است.

ما آن را تشویق می کنیم، آن را پیش می بریم. اما من می‌توانم بگویم که ما این پلتفرم را برای کسانی که درگیر بیت کوین هستند فراهم می‌کنیم تا مطمئن شوند جایی برای آمدن دارند.»

سخنان بالا که توسط فرماندار تگزاس، گرگ ابوت بیان شد، یادآور قدرت محض پنهان در اجزای مختلف بیت کوین است که به سیستم اجازه می دهد تا به طور ارگانیک یک ایالت یا ملت را به قلمرو استقلال و مسئولیت های اخلاقی و امانتداری برای شهروندانش هدایت کند.

تگزاس با ترکیب روح آمریکایی “شلاتی که در سراسر جهان شنیده شد” در سال 1775 و “به یاد داشته باشید آلامو” در سال 1836، فرصتی برای کسب استقلال مطلق ایالتی از طریق استقلال ریاضی به لطف “بلوک شنیده شده در سراسر جهان” در سال 2009 دارد. تجزیه و تحلیل من از ویژگی های تگزاس، تأثیرات رویدادهای تاریخی و اینکه چگونه، از طریق بیت کوین، تگزاس می تواند کاملاً مستقل شود، است.

ایالت ستاره تنها

تگزاس یکی از جذاب ترین ایالت های اتحادیه است. با شروع انقلاب تگزاس از پرچم “بیا و آن را بگیر”، در حالی که یک گروه شورشی تگزاسی جسورتر و بیشتر از آن، در نبرد سن جاسینتو پیروز شد تا استقلال تگزاس را ادعا کند، این ایالت همیشه روحیه آزادی داشته است.

تگزاس سپس به جمهوری تگزاس تبدیل شد و سام هیوستون را به عنوان اولین رئیس جمهور خود انتخاب کرد و با افتخار پرچم ستاره تنها را به اهتزاز درآورد که خود را به عنوان کشور خود نشان می داد. تا سال 1846، تگزاس به ایالات متحده ملحق شد و به عنوان ساحلی برای گسترش ایالات متحده به سمت غرب مورد استفاده قرار گرفت، که با معاهده گوادالوپ-هیدالگو و پرداخت 15 میلیون دلار آمریکا به مکزیک برای بخش‌های وسیعی از قلمرو غربی به اوج خود رسید. تگزاس بعداً در سال 1861 از ایالات متحده جدا شد و در طول جنگ داخلی ایالات متحده در کنار کنفدراسیون قرار گرفت.

آبراهام لینکلن در حالی که تلاش می کرد استقلال جنوبی را به چالش بکشد، به وضوح تحت فشار پولی قرار گرفت. یک نقل قول فرضی از لینکلن ممکن است احساسات او را توصیف کرده باشد: “من دو دشمن بزرگ دارم، ارتش جنوبی در مقابلم و بانکداران در عقب. از بین این دو، یکی در عقب من بزرگترین دشمن من است.”

برای رسیدگی به این مشکلات، لینکلن برای تأمین مالی هزینه های جنگ، پول مبتنی بر اعتبار را در دلار آمریکا منتشر کرد. در اصل، آنچه این درس تاریخ مختصر به آن اشاره می کند دو چیز است:

  1. قطبی شدن بین دولت ها (در این مورد، صنعت گران شمال در مقابل کشاورزان جنوب) می تواند منجر به رویدادهایی شود که بر همه ایالت ها تأثیر منفی می گذارد (یعنی جنگ داخلی).
  2. انتشار خصوصی ارز خاری در چشم ایالت ها بوده است زیرا تلاش می کنند مستقل تر از دولت فدرال عمل کنند و می تواند منجر به تمرکز بیشتر شود.

بنابراین، با از هم گسیختگی ایدئولوژی های ایالتی امروز، آیا تگزاس آماده پذیرش روشی جدید، خنثی و مسالمت آمیز برای ابراز روحیه مستقل و تمایلات خود برای حفظ رفاه شهروندانش است؟

عصر حاکمیت بر خود

عصر حاکمیت فردی به لطف بیت کوین فرا رسیده است و می تواند به معنای پیدایش راهی برای تحکیم و بیان حقوق دولت ها باشد.

تگزاس دارای سابقه اتکا به خود و ارتقای آزادی فردی است. اخلاق آن ترکیب کاملی از کره بادام زمینی و ژله را با پروتکل پولی باز، بدون مجوز و غیرمتمرکز بیت کوین تشکیل می دهد. به این ترتیب، به نظر می رسد تگزاس آماده ترین برای جذب واقعیت اقتصادی است که چنین شبکه مالی وعده می دهد – شبکه ای که به این معنی است که شما نمی توانید بین کاربران و پول آنها به شیوه ای زور گام بردارید و در صورت تهدید، مشاهده می کنید که این کاربران بلند می شوند و می روند. قدرت اقتصادی خود را به همراه داشته باشد. استقبال ایالت از این تغییر اقتصادی را می توان از طریق افزایش مداوم استخراج بیت کوین در تگزاس، تصویب لایحه مجلس نمایندگان 1576 و طرح فعلی سفارت السالوادور در تگزاس درک کرد.

علاوه بر این، تگزاس بزرگترین تولید کننده انرژی در ایالات متحده است. این مزیت از اهمیت مادی برخوردار است، همانطور که با هجوم و ادامه رشد استخراج بیت کوین در ایالت پس از ممنوعیت استخراج بیت کوین در سال 2021 مشاهده شد. تگزاس مطمئناً به استفاده از اخلاق و تولید انرژی خود برای پیشبرد فعالیت بیشتر استخراج بیت کوین ادامه خواهد داد. ممکن است به زودی از بیت کوین به عنوان دارایی ذخیره خزانه داری استفاده کند تا از جدا شدن تضمینی خود از دنیای ناپایدار استفاده کند و توسعه زیرساخت های محلی و ارتقاء را برای ادامه استخراج بیت کوین هدایت کند. نتایج این اقدامات به سایر بخش‌های اقتصادی ایالتی سرازیر می‌شود تا مزایا را به شهروندانش اضافه کند، و علاقه بیشتری به مهاجرت جمعیت مولد ایالت را تشویق می‌کند.

در خاتمه، در طول تاریخ، دولت‌ها به جنگ‌های ویرانگر کشیده شده‌اند، حداقل تا حدی به دلیل ناتوانی‌شان در اداره اقتصاد دولتی‌شان آنطور که صلاح می‌داند. توانایی همه کشورها برای اتخاذ تصمیماتی که به بهترین نحو به شهروندانشان خدمت می کند، در توانایی آنها برای کنترل سرنوشت اقتصادی خود است که با پول شروع می شود.

بیت کوین به دلیل اخلاق در تگزاس از زمان پیدایش آن شکوفا شده است و شکوفایی مداوم آن به تگزاس امنیت نهایی را می دهد. این به ایالت اجازه می دهد تا به عنوان یک محرک حیاتی در فعالیت های اقتصادی ملی ادامه دهد و به ایالات متحده کمک کند تا در قرن بیست و یکم که به سرعت در حال تغییر است، پیشرو بماند یا در بدترین حالت، در نهایت جدا شود و مرز شمالی یک منطقه اقتصادی عظیم و نارنجی را تشکیل دهد که می تواند گسترش یابد. در سراسر آمریکای لاتین و تا السالوادور. تگزاس، از طریق اخلاق تاریخی استقلال و اتکا به خود، در کنار شبکه پولی غیرمتمرکز باز و بدون مجوز بیت کوین شکوفا شده است. تزریق بیشتر بیت‌کوین به تمام جنبه‌های اقتصاد تگزاس به آن اجازه می‌دهد تا زمانی که بشریت به آن بیشتر نیاز دارد، به عنوان یک چراغ آزادی اقتصادی ایستادگی کند.

این یک پست مهمان توسط جیمز کالینز است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.