تک‌ امتیاز حقیقی! – خبرآنلاین

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه مسابقات هفته پنجم لیگ برتر بیست و یکم، استقلال در ورزشگاه آزادی و در حضور ۵ هزار تماشاگر که برای اولین بار پس ۲۲ ماه وارد ورزشگاه شدند، میزبان نساجی قائمشهر بود که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. از نکات جالب این بازی،

کد خبر : 131598
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
تک‌ امتیاز حقیقی! – خبرآنلاین

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه مسابقات هفته پنجم لیگ برتر بیست و یکم، استقلال در ورزشگاه آزادی و در حضور ۵ هزار تماشاگر که برای اولین بار پس ۲۲ ماه وارد ورزشگاه شدند، میزبان نساجی قائمشهر بود که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

از نکات جالب این بازی، قضاوت علیرضا فغانی داور سرشناس کشورمان بود که این بازی را سوت زد. فغانی که در لیگ استرالیا قضاوت می کند، مدتی برای استراحت به ایران برگشته و این بازی حساس را قضاوت کرد.

قرار گرفتن علیرضا رضایی، دروازه بان سوم  استقلال در درون دروازه هم از دیگر نکات جالب این بازی بود. رضایی در این بازی جایگزین حسینی شده که از روی نیمکت بازی را نظاره می کند و رشید مظاهری، دیگر دروازه بان سرشناس استقلال در لیست این تیم برای بازی با نساجی قرار نگرفته.

ترکیب استقلال:

علیرضا رضایی، حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، امین قاسمی نژاد، جعفر سلمانی، رودی ژستد، محمد دانشگر، امیر حسین حسین زاده

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیر مهدی جانملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، عبدالکریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، حسن نجفی، شاهین طاهرخانی، اکبر صادقی

گزارش بازی:

شاگردان الهامی در دقیقه 10 اولین موقعیت نسبتا جدی بازی را ایجاد کردند. آن ها در موقعیتی مناسب در پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه شروع مجدد شدند که علیرضا رضایی، ضربه ایوب کلانتری را مهار کرد.

سه دقیقه بعد استقلالی ها درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شدند که رودی ژستد و امیرحسین حسین زاده نتوانستند از فرصت پیش آمده استفاده کنند. در ادامه آبی پوشان باز هم صاحبی موقعیت شدند و در دقیقه 20 پاس رضاوند درون محوطه جریمه به ژستد رسید که شوت این بازیکن قدرت کافی نداشت و حقیقی به راحتی آن را مهار کرد.

شاگردان مجیدی که موتورشان روشن شده بود، در دقیقه 27 دوباره روی دروازه حریف هجوم بردند که  که آرش رضاوند با یک شوت محکم و روی پا دروازه نساجی را تهدید کرد که این توپ با فاصله ای اندک از کنار دروازه حقیقی به بیرون انداخت.

تنها یک دقیقه بعد آبی ها فقط در چند ثانیه سه موقعیت صد در صد گلزنی را از دست دادند. کرنر ارسالی مهدی پور به روی دروازه نصیب مرادمند شد. شوت محکم این بازیکن را حقیقی برگشت داد. توپ برگشتی در دهانه دروازه به رودی ژستد رسید و این بازیکن با ضربه سر دروازه حریف را نشانه گرفت که حقیقی در یک دبل سیو دیدنی، دروازه تیمش را نجات داد. لحظاتی بعد سیاوش یزدانی پس از چند رفت و برگشت صاحب توپ شد و با ضربه ای قیچی برگردان دروازه نساجی را تهدید کرد که توپ با فاصله ای اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه نساجی که چند حمله خطرناک استقلال را دفع کرده بود، رفته رفته به خودش آمد و روی یک ضد حمله صاحب موقعیت شد که شوت سرکش حسن نجفی به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 36 جانملکی یک پاس زیبا را پشت مدافعان برای ایوب کلانتری ارسال کرد که کلانتری در حالیکه  در مصاف تک به تک با رضایی قرار گرفته بود، پس از چند متر پیش روی، ضربه اش را به سمت دروازه استقلال زد که با تکل زیبا و دیدنی محمد دانشگر این توپ قطع و راهی کرنر شد تا کاپیتان آبی ها دروازه تیمش را نجات دهد.

4 دقیقه بعد استقلالی ها دوباره موقعیت گلزنی داشتند که همکاری رضاوند و قاسمی نژاد، رضاوند را در موقعیت خوبی قرار داد و این بازیکن درون محوطه جریمه شوتش را به سمت دروازه زد اما ضربه او راهی به دروازه حقیقی نبرد.

در نیمه دوم در دقیقه 62 یک فرصت خوب گلزنی برای استقلال به دست آمد که شوت محکم و روی پای رودی ژستد با کمترین اختلاف ممکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

ژستد که در این بازی چند موقعیت خوب داشت، در دقیقه 67 روی یک کرنر و خروج اشتباه حقیقی، صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه سر او با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 85 بازیکنان نساجی با استفاده از غفلت مدافعان آبی توپ را پشت سر مدافعان برای آل کثیر انداختند که آل کثیر در موقعیت تک به تک با رضایی قرار گرفت اما روی غفلت او و واکنش خوب دروازه بان جوان استقلال، نساجی ناکام ماند.

۲۵۷ ۲۵۱

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.