تکمیل ظرفیت تمام هتل‌های مشهد برای ۳ روز پایانی ماه صفر/هتل‌های متخلف پلمب می‌شوند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: در حال حاضر میزان اشغال‌ هتل‌های مشهد ۶۰ تا ۷۰ درصد است اما برای سه روز پایانی دهه آخر صفر تمام هتل‌ها و میهمان‌پذیرها ۱۰۰ درصد رزرو و تکمیل شده‌ است. محمود مادرشاهیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص نحوه مدیریت و برخورد با گران‌فروشی هتل‌ها

کد خبر : 257548
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۱۰
تکمیل ظرفیت تمام هتل‌های مشهد برای ۳ روز پایانی ماه صفر/هتل‌های متخلف پلمب می‌شوند



ایسنا/خراسان رضوی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: در حال حاضر میزان اشغال‌ هتل‌های مشهد ۶۰ تا ۷۰ درصد است اما برای سه روز پایانی دهه آخر صفر تمام هتل‌ها و میهمان‌پذیرها ۱۰۰ درصد رزرو و تکمیل شده‌ است.

محمود مادرشاهیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص نحوه مدیریت و برخورد با گران‌فروشی هتل‌ها خاطرنشان کرد: هتل‌ها چنین تخلفی را انجام نخواهند داد چون می‌دانند ما متخلفان را به اداره تعزیرات معرفی خواهیم کرد. تمام قیمت هتل‌ها باید در دید میهمان و مسافر باشد؛ حتی هتل‌هایی که قیمت غذا دارند، باید قیمت آن را در معرض دید میهمان قرار دهند. هتل‌ها حق ندارند به اجبار اتاق فولبرد به میهمان بفروشند و انتخاب اتاق‌ نیز بر عهده میهمان است.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی بیان کرد: نرخ‌ هتل‌ها در کمیته نرخ‌گذاری و اداره‌ کل میراث فرهنگی خراسان رضوی بر مبنای ارائه خدمات آن‌ها مشخص شده است. حتی نرخ عذاها در هتل‌هایی که غذا دارد نیز مشخص شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمام قیمت‌ها یکسان‌سازی و ساماندهی شده و بر مبنای خدماتی که هتل‌ها ارائه‌ می‌دهند، قیمت‌گذاری شده است. اگر یک هتل پنج ستاره خدماتش در حد هتل چهار ستاره باشد، قیمت آن را بر اساس خدمات هتل چهار ستاره مشخص کرده‌ایم.

مادرشاهیان تصریح کرد: به عنوان رئیس جامعه هتلداران خراسان رضوی اگر مشاهده شود هتلی به زائر گران‌فروشی کرده، به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد. نباید دنبال خالی کردن جیب زائران باشیم بلکه باید به زائر خدمات خوبی ارائه دهیم تا با خاطره خوبی مشهد را ترک کند. تمام تلاش ما این است فشاری به زائر وارد نشود تا در مشهد آرامش خاطر داشته باشد.

وی گفت: باید توجه داشت اگر یک هتل تخلف می‌کند، تخلفش مابقی هتل‌ها را هم در بر می‌گیرد و تمام زحمات ما را به باد می‌دهد؛ از همین رو دنبال شکار هتل‌های متخلف هستیم. اگر هتلی گران‌فروشی و تخلف کند، در اسرع وقت آن را پلمب خواهیم کرد. قیمت‌ها مصوب شده و هتل‌ها حق ندارند خدمات خود را حتی ۱۰۰۰ تومان گران‌تر بفروشند.  

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی اضافه کرد: نمی‌توانیم آبروی جامعه هتلداران به تعداد ۲۵۰ هتل و ۳۷۰ هتل‌آپارتمان را به دلیل تخلف یک هتل زیر سوال ببریم. اگر هتلی تخلف کند، قطعا نام آن را منتشر و معرفی خواهیم کرد.

مادرشاهیان عنوان کرد: گران‌فروشی هتل‌ها از دزدی بدتر است. اگر تخلفی مشاهده شد، مردم آن را گزارش دهند تا با حضور در محل، به دلیل عدم آسیب به زائران چند اتاق از آن هتل را پلمب کنیم اما پس از تعطیلات کل هتل را پلمب خواهیم کرد.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.