تکرار ماجرای قدیمی برای استقلالی‌ها؛ قلعه‌نویی، کی‌روش می‌شود؟!

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه استقلال پس از بازی رفت تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان بیانیه عجیبی منتشر کرد و خواستار بازی کردن ملی‌پوشان خود در بازی برگشت شد. به گزارش فرهیختگان، درست است که بیانیه عجیب باشگاه استقلال در خصوص لیست تیم ملی با هیچ واکنشی از سمت کادرفنی تیم ملی همراه نشد

کد خبر : 479857
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۸
تکرار ماجرای قدیمی برای استقلالی‌ها؛ قلعه‌نویی، کی‌روش می‌شود؟!

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه استقلال پس از بازی رفت تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان بیانیه عجیبی منتشر کرد و خواستار بازی کردن ملی‌پوشان خود در بازی برگشت شد.

به گزارش فرهیختگان، درست است که بیانیه عجیب باشگاه استقلال در خصوص لیست تیم ملی با هیچ واکنشی از سمت کادرفنی تیم ملی همراه نشد اما این بیانیه می تواند جایگاه ملی پوشان این باشگاه را کاملا به مخاطره بیاندازد!

در سال های گذشته و زمانی که کیروش سرمربی تیم ملی بود، مرد پرتغال ییک بار به خاطر اعتراض برانکو سرمربی تیم پرسپولیس به اردوی تیم ملی در دبی همه ملی پوش پرسپولیس را به تهران برگرداند. برانکو در آن مقطع در خصوص اردوی خارج از فیفا دی تیم ملی به کیروش معترض شد و در مصاحبه ای گفته بود: «در این برهه از زمان اصلا ضرورتی نداشت که کارلوس کیروش تیم ملی را برای برپایی اردوی تدارکاتی به دبی ببرد!»

او بعد از خواندن مصاحبه اعتراض آمیز سرمربی کروات تیم پرسپولیس اجازه تمرین به پرسپولیسی‌ها نداد و به همه آن‌ها گفت به تهران بازگردند. حالا بعد از گذشت حدود ٧ سال می توانست تاریخ این بار برای استقلال تکرار شود و بعد از بیانیه عجیب استقلال، امیر قلعه‌نویی هم می توانست تصمیم کارلوس کیروش را در عشق آباد تکرار کند؛ البته این بیانیه آنقدر بد بود که ملی‌پوشان استقلال فورا با انتشار یک استوری حمایت خود را از کادرفنی تیم ملی اعلام داشتند.

حال باید منتظر ماند و دید آیا این بیانیه در لیست بعدی تیم ملی اثرگذار است و امیر قلعه‌نویی چه تصمیمی در این خصوص می‌گیرد.

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.