توییتر «کاشی های توییت NFT» را برای «تاثیرگذاری» بر تجربه رسانه های اجتماعی فاش کرد – بلاک چین بیت کوین نیوز

[ad_1] به گفته شرکت رسانه‌های اجتماعی توییتر، این شرکت قصد دارد ویژگی جدیدی به نام «NFT Tweet Tiles» را راه‌اندازی کند، یک پانل مجزا در داخل توییت که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و بازارهایی را که NFT خاص به اشتراک گذاشته شده را فهرست می‌کنند، به نمایش می‌گذارد. توسعه دهندگان توییتر در 27 اکتبر توضیح

کد خبر : 273826
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
توییتر «کاشی های توییت NFT» را برای «تاثیرگذاری» بر تجربه رسانه های اجتماعی فاش کرد – بلاک چین بیت کوین نیوز

[ad_1]

به گفته شرکت رسانه‌های اجتماعی توییتر، این شرکت قصد دارد ویژگی جدیدی به نام «NFT Tweet Tiles» را راه‌اندازی کند، یک پانل مجزا در داخل توییت که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و بازارهایی را که NFT خاص به اشتراک گذاشته شده را فهرست می‌کنند، به نمایش می‌گذارد. توسعه دهندگان توییتر در 27 اکتبر توضیح دادند که انتظار می رود مفهوم جدید NFT به زودی حذف شود تا “تجربه توییت” را تحت تاثیر قرار دهد..

توسعه دهندگان توییتر «Tweet Tiles» NFT را معرفی کردند

پس از اینکه ایلان ماسک رسماً توییتر را تصاحب کرد، تیم توسعه رسانه اجتماعی در توییتی اعلام کرد که این شرکت قصد دارد به زودی قابلیتی به نام NFT Tweet Tiles را حذف کند. حساب کاربری @twitterdev «اکنون آزمایش می‌شود: کاشی‌های توییت NFT». توییت کرد. «برخی پیوندها به NFTها در [Rarible]، [Magic Eden]، [Dapper Labs]، و [Jump.trade] اکنون تصویر بزرگتری از NFT را در کنار جزئیاتی مانند عنوان و سازنده به شما نشان می دهد. یک قدم دیگر در سفر ما به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا بر تجربه توییت تأثیر بگذارند.

توییتر برای «تاثیرگذاری» بر تجربه رسانه‌های اجتماعی، «کاشی‌های توییت NFT» را فاش کرد.
تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط حساب @twitterdev در 27 اکتبر 2022.

کاشی های توییت NFT عنوان توکن غیرقابل تعویض و نام سازنده آن را در کنار تصویری از مجموعه دیجیتال به اشتراک می گذارد. از بازارهایی که در حال حاضر پشتیبانی می شوند، ویژگی جدید توییتر از اتریوم، Immutable X، Flow، Polygon، Solana و Tezos پشتیبانی می کند. توییتر از سال گذشته به سمت راه حل های رمزنگاری و بلاک چین حرکت کرده است. در 23 سپتامبر 2021، توییتر شروع به استفاده از ویژگی “نکات” این شرکت کرد، که به کاربران اجازه می دهد تا حساب های مورد علاقه خود را با بیت کوین یا نکات نقدی پول نقد کنند.

در ژانویه 2022، توییتر ابزار تأیید NFT پلتفرم رسانه اجتماعی را راه‌اندازی کرد که به مشترکین پولی توییتر بلو اجازه می‌دهد NFT‌های خود را به‌عنوان تصویر نمایه آپلود کنند. ابزار احراز هویت و نمایه NFT با کیف پول های Web3 Metamask، Argent، Coinbase Wallet، Trust Wallet، Ledger Live و Rainbow کار می کند. توییتر تنها شرکت رسانه‌های اجتماعی نیست که با رسانه‌های بلاک چین کار می‌کند، زیرا متا NFT‌های متقابل پست را در اینستاگرام و فیس‌بوک اعمال کرده است.

به نظر می رسد کاشی های توییت NFT جدید توییتر لوگوی شش ضلعی این شرکت و سیستم تأیید NFT را گسترش می دهد. در طول 12 ماه گذشته فروش NFT به طور قابل توجهی کاهش یافته است و آمار 30 روزه نشان می دهد که حجم فروش NFT 22.01٪ کمتر از ماه قبل است. در طول ماه گذشته، 423.91 میلیون دلار فروش NFT تسویه شد و فروش تمام وقت از مرز 40 میلیارد دلار در این ماه عبور کرد.

برچسب ها در این داستان

فروش 30 روزه، فروش دائمی، Dapper Labs، Elon Musk، Facebook، Instagram، Jump․trade، Magic Eden، Marketplaces، احراز هویت NFT، بازارهای NFT، بازارهای NFT، فروش NFT، کاشی های توییت NFT، تأیید NFT، NFT ها، راریبل ، رسانه های اجتماعی، توییتر، توسعه دهندگان توییتر، توییتر ایلان ماسک، توییتر NFT Tweet Tiles

نظر شما در مورد Tweet Tiles جدید NFT توییتر چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.