توییتر لوگوی پرنده را به تصویر Doge تغییر داد، قیمت Dogecoin پس از تغییر 23 درصد افزایش یافت – بیت کوین نیوز

[ad_1] روز دوشنبه، کاربران توییتر متوجه شدند که لوگوی سنتی پرنده آبی با تصویر کارتونی دوج جایگزین شده است. در همین حال، ارز دیجیتال پیشرو میم کوین، Dogecoin، پس از تغییر لوگو، 23 درصد در برابر دلار آمریکا جهش کرد. لوگوی پرنده توییتر به Doge تغییر کرد توییتر لوگوی خود را به روز کرد و

کد خبر : 342279
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۳:۳۰
توییتر لوگوی پرنده را به تصویر Doge تغییر داد، قیمت Dogecoin پس از تغییر 23 درصد افزایش یافت – بیت کوین نیوز

[ad_1]

روز دوشنبه، کاربران توییتر متوجه شدند که لوگوی سنتی پرنده آبی با تصویر کارتونی دوج جایگزین شده است. در همین حال، ارز دیجیتال پیشرو میم کوین، Dogecoin، پس از تغییر لوگو، 23 درصد در برابر دلار آمریکا جهش کرد.

لوگوی پرنده توییتر به Doge تغییر کرد

توییتر لوگوی خود را به روز کرد و تصویری از شیبا اینو دوج معروف را جایگزین آن کرد. مشخص نیست که لوگوی Doge چه مدت دوام خواهد آورد، اما به یک تبدیل شده است موضوع گفتگو در توییتر از زمانی که مردم متوجه این تغییر شدند. آیا کسی دیگر Doge را به عنوان لوگوی توییتر می بیند؟ یک شخص پرسید در ساعت 1:30 بعد از ظهر به وقت شرقی. این خبر به دنبال اصرار ایلان ماسک مبنی بر اینکه یک قاضی باید از شکایت میلیارد دلاری صرف‌نظر کند و تاکید کرد که حمایت توییتی از Dogecoin غیرقانونی نیست، منتشر شد.

توییتر لوگوی پرنده را به تصویر Doge تغییر داد، قیمت Dogecoin پس از تغییر 23٪ افزایش یافت
پس از تغییر لوگو، dogecoin (DOGE) در برابر دلار آمریکا 20 درصد افزایش یافت. تا ساعت 4:00 بعد از ظهر به وقت شرقی دوشنبه 3 آوریل، dogecoin (DOGE) در برابر دلار آمریکا 23.7 درصد افزایش یافت.

همچنین زمانی رخ می دهد که تأیید علامت آبی برای کاربران توییتر که هزینه ای پرداخت نمی کنند ناپدید می شود. لوگوی اصلی پرنده آبی توییتر “Larry T Bird” نام دارد و از اسطوره NBA و لری برد تالار مشاهیر الهام گرفته شده است. هیچ اعلام رسمی در مورد تغییر لوگو وجود نداشت و مردم به دلیل علاقه ای که به میم معروف شیبا اینو داشت، مشکوک بودند که ایلان ماسک پشت آن است.

میم کوین dogecoin (DOGE)، که هشتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است، در اخبار بیش از 23 درصد افزایش یافت. DOGE در روز دوشنبه به بالاترین میزان خود یعنی 0.1011 دلار در هر واحد رسید و حجم تجارت جهانی 24 ساعته 1.22 میلیارد دلار بود.

از سال تا به امروز، DOGE 28٪ کاهش یافته است، اما طی دو هفته گذشته، میم کوین 30٪ افزایش یافته است. یکی از کاربران توییتر “لوگوی DOGE اکنون هنگام ورود به توییتر ظاهر می شود.” نظر داد. ایلان ماسک می‌خواهد به ما چه بگوید و چه مدت در آنجا خواهد ماند؟ فرد اضافه کرد.

مشک شوخی کرد در مورد تغییر لوگو با اشتراک گذاری یک میم که بیش از 175000 لایک و بیش از 22000 ریتوییت دارد. او همچنین تصویری از رئیس وال استریت بتس (WSB) را به اشتراک گذاشت گفتن ماسک سال گذشته لوگوی پرنده را به Doge تغییر داد. ماسک در آن زمان پاسخ داد: “هههه، این بیمار است.”

برچسب ها در این داستان

اعلامیه، علامت آبی، مکالمه، ارز دیجیتال، دوج، DOGE ایلان، دوج کوین، ایلان دوج، ایلان ماسک، هزینه، علاقه، حجم تجارت جهانی، تالار مشاهیر، بالا، افزایش، الهام، لری برد، دعوی حقوقی، لوگو، بازار Cap، بازار سرمایه، Meme Coin، Musk، Musk Doge، Musk Dogecoin، NBA، shiba inu، پشتیبانی، Surge، توییتر، کاربران توییتر

نظر شما در مورد تصمیم توییتر برای تغییر لوگوی خود به Doge چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.