توییتر سرمایه گذاری بیت کوین را در مشارکت با eToro اضافه می کند

[ad_1] وقتی کاربران در توییتر به دنبال دلار بیت کوین هستند، اکنون می توانند از طریق eToro روی بیت کوین سرمایه گذاری کنند. eToro با توییتر همکاری کرده است تا به کاربران اجازه دهد تا در دارایی‌هایی با $Cashtags سرمایه‌گذاری کنند، علاوه بر این، تعداد دارایی‌های مالی را افزایش می‌دهد که کاربران می‌توانند هنگام استفاده

کد خبر : 345333
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۰۷
توییتر سرمایه گذاری بیت کوین را در مشارکت با eToro اضافه می کند

[ad_1]

وقتی کاربران در توییتر به دنبال دلار بیت کوین هستند، اکنون می توانند از طریق eToro روی بیت کوین سرمایه گذاری کنند.

eToro با توییتر همکاری کرده است تا به کاربران اجازه دهد تا در دارایی‌هایی با $Cashtags سرمایه‌گذاری کنند، علاوه بر این، تعداد دارایی‌های مالی را افزایش می‌دهد که کاربران می‌توانند هنگام استفاده از این ویژگی، قیمت‌های آن را مشاهده کنند. در حال حاضر کاربران می توانند نمودارهای قیمت زنده را برای چند دارایی مالی منتخب مشاهده کنند. طبق یک بیانیه مطبوعاتی، پس از مشارکت eToro، لیست $Cashtags که نمودارهای قیمت زنده را تولید می کنند، “بسیار گسترده خواهد شد”، در حالی که کاربران همچنین می توانند برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد دارایی، روی پلتفرم eToro کلیک کنند و گزینه سرمایه گذاری این مشارکت شامل $Cashtags است که طیف وسیعی از ابزارها را در پلتفرم eToro از جمله بیت کوین نشان می دهد.

طبق بیانیه مطبوعاتی، توییتر در دسامبر 2022 داده های قیمت گذاری را برای $Cashtags اضافه کرد و از آن زمان این ویژگی با بیش از 420 میلیون جستجو برای $Cashtags از ابتدای سال، مورد استقبال گسترده قرار گرفته است. این نسخه می‌گوید به طور متوسط ​​روزانه 4.7 میلیون دلار جستجوی Cashtag انجام می‌شود که فعالیت‌ها حول اعلامیه‌های درآمدی برجسته افزایش می‌یابد. پرکاربردترین دلار کشتگ، دلار TSLA (تسلا) بود که بیت کوین دلاری (بیت کوین) در پنج رتبه اول قرار گرفت.

یونی آسیا، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران eToro، گفت: “محتوای مالی در رسانه های اجتماعی به بسیاری از کسانی که احساس می کردند توسط کانال های سنتی تر محروم شده اند، آموزش داده است. توییتر به بخشی مهم از جامعه سرمایه گذاری خرده فروشی تبدیل شده است – جایی که میلیون ها نفر عادی در آن حضور دارند. سرمایه گذاران هر روز برای دسترسی به اخبار مالی، به اشتراک گذاری دانش و گفتگو می روند.

کریس ریدی، معاون فروش و بازاریابی جهانی در توییتر گفت: “ما معتقدیم تغییر واقعی با گفتگو و امور مالی شروع می شود و سرمایه گذاری بخش رو به رشدی از این گفتگو است.” بینش و دسترسی بیشتر به قابلیت های سرمایه گذاری. توییتر به سرمایه گذاری در رشد جامعه #FinTwitter ادامه خواهد داد.”

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.