توییتر دیگر در فست لاین ورشکستگی نیست – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] ایلان ماسک، مدیرعامل و رئیس توییتر تسلا تایید کرده است که این شرکت رسانه‌های اجتماعی دیگر در مسیر ورشکستگی قرار ندارد. با این وجود، میلیاردر تاکید کرد که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن روی پلت فرم وجود دارد. اما در کل به نظر می رسد که در مسیر خوبی پیش می رود. ایلان

کد خبر : 298056
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
توییتر دیگر در فست لاین ورشکستگی نیست – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

ایلان ماسک، مدیرعامل و رئیس توییتر تسلا تایید کرده است که این شرکت رسانه‌های اجتماعی دیگر در مسیر ورشکستگی قرار ندارد. با این وجود، میلیاردر تاکید کرد که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن روی پلت فرم وجود دارد. اما در کل به نظر می رسد که در مسیر خوبی پیش می رود.

ایلان ماسک می گوید توییتر به این زودی ورشکسته نمی شود

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و رئیس توییتر در آخر هفته اعلام کرد که توییتر به این زودی ورشکستگی نخواهد داد. او شنبه در پادکست All-In گفت:

ما هزینه ها را به طور منطقی تحت کنترل داریم، بنابراین شرکت دیگر در مسیر ورشکستگی قرار ندارد.

او افزود: «این یک ترن هوایی کاملاً بزرگ بوده است. «حداقل، بالا و پایین‌های خود را دارد، اما در مجموع به نظر می‌رسد در مسیر خوبی پیش می‌رود.»

پس از پادکست، ماسک در توییتی توضیح داد که توییتر هنوز امن نیست و هنوز «کار زیادی برای انجام دادن» وجود دارد.

رئیس توییتر در ادامه در پادکست به اشتراک گذاشت: «نرخ خطای من و به‌عنوان عامل اصلی بودن به مرور زمان کمتر می‌شود، اما در آغاز، اشتباهات بسیار بیشتری مرتکب می‌شویم، زیرا من تازه وارد هستم… هی، تازه متوجه شدم. اینجا، مرد.”

او ادامه داد: «اگر به میزان واقعی پیشرفت‌هایی که در توییتر اتفاق افتاده است نگاه کنید، هزینه‌هایی که دیوانه‌کننده نیستند و ارسال محصول خوب است، فکر می‌کنم این عالی است – ما به خوبی اجرا می‌کنیم. و انجام کارها.»

این میلیاردر ابتدا تنها چند هفته پس از تصاحب پلت فرم رسانه های اجتماعی در مورد احتمال ورشکستگی توییتر هشدار داد. او با به اشتراک گذاشتن مشکلات مالی توییتر در اولین ایمیل خود به کارمندان توییتر در ماه نوامبر، نوشت:

تصویر اقتصادی پیش رو وخیم است… ورشکستگی دور از ذهن نیست.

ماسک پس از خرید توییتر به مبلغ 44 میلیارد دلار در پایان ماه اکتبر، بلافاصله تغییرات اساسی در این پلتفرم ایجاد کرد زیرا او بر آزادی بیان تمرکز داشت. به زودی این شرکت نیمی از 100 تبلیغ کننده برتر خود را که بخش بزرگی از درآمد توییتر را تشکیل می دادند، از دست داد. ماسک از آن زمان تاکنون تلاش کرده تا برای این شرکت رسانه اجتماعی درآمد ایجاد کند، از جمله دریافت 8 دلار در ماه برای علامت آبی توییتر (11 دلار برای کاربران آیفون).

ماسک اخیراً قول داده است که از ریاست توییتر کناره گیری کند. به محض اینکه کسی را به اندازه کافی احمق پیدا کنم که بتواند این کار را بپذیرد، از مدیرعاملی استعفا خواهم داد! پس از آن، من فقط تیم‌های نرم‌افزار و سرورها را اجرا می‌کنم،» او هفته گذشته توییت کرد.

آیا فکر می کنید ایلان ماسک در اجرای توییتر به خوبی کار می کند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.