توکن PEPE به مارپیچ رو به پایین ادامه می‌دهد، افت 60 درصدی را از بالاترین سطح تاریخ ثبت می‌کند – به‌روزرسانی‌های بازار اخبار بیت‌کوین

[ad_1] پپ توکن مبتنی بر میم (PEPE) در 24 ساعت گذشته کاهش 14.9 درصدی را در برابر دلار آمریکا تجربه کرده است و به روند نزولی خود از پنج روز گذشته ادامه داده است. تاکنون، PEPE نسبت به بالاترین رکورد خود در 5 می، 60 درصد کاهش قیمت داشته است. Tokens Meme رقیب سلطه PEPE

کد خبر : 358226
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۳۰
توکن PEPE به مارپیچ رو به پایین ادامه می‌دهد، افت 60 درصدی را از بالاترین سطح تاریخ ثبت می‌کند – به‌روزرسانی‌های بازار اخبار بیت‌کوین

[ad_1]

پپ توکن مبتنی بر میم (PEPE) در 24 ساعت گذشته کاهش 14.9 درصدی را در برابر دلار آمریکا تجربه کرده است و به روند نزولی خود از پنج روز گذشته ادامه داده است. تاکنون، PEPE نسبت به بالاترین رکورد خود در 5 می، 60 درصد کاهش قیمت داشته است.

Tokens Meme رقیب سلطه PEPE را به چالش می کشد زیرا ارزش Meme Token به شدت کاهش می یابد

علیرغم حفظ جایگاه خود به عنوان سومین توکن بزرگ میم از نظر ارزش بازار، pepe (PEPE) از 5 می که به 0.00000431 دلار در هر واحد رسید، ارزش خود را از دست داده است. ارزش آن از آن زمان تاکنون 60 درصد بر حسب دلار کاهش یافته است. در 8 می، Bitcoin.com News اشاره کرد که ارزش بازار ارز دیجیتال از 1.8 میلیارد دلار به 790 میلیون دلار کاهش یافته است.

از 11 می، ارزش بازار PEPE در ساعت 11:00 صبح به وقت شرقی حتی کمتر از 680 میلیون دلار است. طی روز گذشته، PEPE 14.9 درصد دیگر کاهش یافته است، اگرچه قیمت آن در هفته گذشته 2.3 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، در حالی که از زمان رسیدن به رکورد خود در 5 می 60 درصد از دست داده است، PEPE همچنان نسبت به پایین ترین سطح خود در 18 آوریل، 2825 درصد افزایش چشمگیر داشته است. در رابطه با حجم تجارت جهانی، ارقام PEPE از 8 می به نصف کاهش یافته است و اکنون در حدود 417 میلیون دلار در روز گذشته است.

توکن PEPE به مارپیچ رو به پایین ادامه می‌دهد و 60 درصد کاهش از بالاترین سطح ثبت می‌کند

توکن‌های میم رقیب مانند WOJAK، TURBO، و LADYS در دو هفته گذشته چالش‌هایی را برای PEPE ایجاد کرده‌اند. این تازه واردان اخیراً توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده اند. به عنوان مثال، میم کوین milady (LADYS) تنها در یک روز به میزان قابل توجهی 3520 درصد افزایش یافت. توربو ارز مم (TURBO) نیز طی هفته گذشته 64 درصد افزایش یافت. در نتیجه، کل اقتصاد توکن میم در روز پنجشنبه با کاهش خفیف 2.9 درصدی مواجه شد و در مجموع به 17.2 میلیارد دلار رسید.

در حالی که سروصدای رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که نهنگ‌ها ممکن است در طول این کاهش PEPE بیشتری تولید کنند، عرضه توسط ده دارنده برتر از 34.07 درصد در 8 می به 33.93 درصد کاهش یافت. از سوی دیگر، 100 دارنده برتر PEPE دارایی خود را از 54 درصد در 8 می به رقم فعلی 56.15 درصد افزایش دادند. علاوه بر این، تعداد دارندگان PEPE از 106,430 به تعداد فعلی 107,617 افزایش یافته است.

برچسب ها در این داستان

همه زمان‌ها، اخبار بیت‌کوین، چالش‌ها، کاهش، روند نزولی، حجم تجارت جهانی، LADYS، ارزش بازار، ارزش بازار، سکه میم میلادی، پپ، پپه (PEPE)، توکن PEPE، کاهش شدید، توکن‌های میم رقیب، TURBO، دلار آمریکا، ارزش، ووجاک

به نظر شما چه چیزی برای توکن pepe (PEPE) در پیش است؟ آیا از افت اخیر خود بهبود می یابد یا با چالش های بیشتری از سوی توکن های میم رقیب روبرو می شود؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.