توکن Ethereum PoW Fork پیشنهادی نیمی از ارزش بازار خود را در کمتر از 6 روز از دست می دهد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] انتظار می‌رود در 32 روز اتریوم از الگوریتم اجماع اثبات کار (PoW) به سیستم اثبات سهام (PoS) پس از اینکه شبکه به مدت هفت سال از PoW استفاده کرد، ارتقا یابد. در حالی که شبکه‌های آزمایشی قوانین جدید را پیاده‌سازی کرده‌اند، اکثر مردم یک انتقال نسبتاً روان شبکه اصلی را تصور می‌کنند. با این

کد خبر : 241635
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
توکن Ethereum PoW Fork پیشنهادی نیمی از ارزش بازار خود را در کمتر از 6 روز از دست می دهد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

انتظار می‌رود در 32 روز اتریوم از الگوریتم اجماع اثبات کار (PoW) به سیستم اثبات سهام (PoS) پس از اینکه شبکه به مدت هفت سال از PoW استفاده کرد، ارتقا یابد. در حالی که شبکه‌های آزمایشی قوانین جدید را پیاده‌سازی کرده‌اند، اکثر مردم یک انتقال نسبتاً روان شبکه اصلی را تصور می‌کنند. با این حال، انتظار می‌رود زنجیره دیگری از شعبه اتریوم جدا شود و از 8 آگوست، فورک پیشنهادی به نام ETHW در چند بازار IOU ارزش بازار پیدا کرده است. با وجود ارزش جمع‌آوری شده، توکن بالقوه بیش از نیمی از ارزش دلار خود را در کمتر از شش روز از دست داد.

در حالی که ETHW ارزش را جذب می کند، قیمت توکن Ethereum Fork پیشنهادی بیش از 53٪ لرزید

از زمانی که چندلر گوئو، استخراج‌کننده بیت‌کوین، شروع به صحبت در مورد نسخه جدید اثبات کار (PoW) اتریوم کرد، پس از انتقال زنجیره به اثبات سهام (PoS)، این ایده مورد توجه قرار گرفت. صرافی دارایی‌های کریپتو Poloniex راه‌اندازی بازارهای ETHW را فاش کرد و یک وب‌سایت جدید به نام ethereumpow.org وجود دارد.

آمارهای coinmarketcap.com نشان می دهد که MEXC، Digifinex، Gate.io و Poloniex بازارهای ETHW IOU را فهرست می کنند. اما سایت ETHW همچنین ادعا می کند که با تعدادی از “جامعه ها، صرافی ها، استخراج کنندگان و افراد ارتباط دارد. [that] با هم کار کرده اند تا ETHW را ممکن کنند. توییتر عمودی روندها نشان می دهد که فورک ETHW در میان حامیان سرسخت اتریوم و حامیان کلاسیک اتریوم بحث برانگیز است. زنگ زد همچنین.

توکن Ethereum PoW Fork پیشنهادی نیمی از ارزش بازار خود را در کمتر از 6 روز از دست می دهد
توکن ETHW یا ETH PoW fork/IOU در برابر دلار آمریکا در 14 آگوست 2022.

این وب‌سایت ارتباطات از طریق فهرست‌های صرافی ETHW و حامیان ادعایی ماینینگ با مشاغل ذکر شده مانند Binance، FTX، Antpool، Poolin، Coincheck، Huobi، Hiveon، Flexpool.io، 2miners.com، F2pool و Bitfly را نشان می‌دهد. ETHW تاکنون تقریباً شش روز در صرافی‌های ارائه‌دهنده بازارهای IOU فهرست شده است.

Ethereumpow.org همچنین ادعا می کند که شریک پل دارد و لوگوی Bridgetech را در سایت تبلیغ می کند. زمانی که بازارها به طور رسمی راه اندازی شدند و ETHW از دروازه خارج شد، ارزش به بالاترین حد خود یعنی حدود 141.36 دلار در هر واحد رسید.

از آن زمان، ETHW 53٪ از ارزش خود را از دست داده است و در مقایسه با ارزش فعلی ETHW، 3.2٪ در قیمت های فعلی بازار را نشان می دهد. ETHW در 10 آگوست 2022 به پایین ترین حد خود رسید و به 65.17 دلار به ازای هر سکه رسید و در زمان نگارش این مقاله 1.9 درصد افزایش داشت و تقریباً 66.10 دلار در هر واحد معامله می شود.

ارزش ETHW بیشتر با ارزش فعلی اتریوم کلاسیک (ETC) قابل مقایسه است که در زمان نگارش مقاله حدود 43.86 دلار در هر واحد است. این بدان معناست که ارزش ETHW امروز 23 دلار بیشتر از ارزش فعلی ETC است. با این حال، بسیاری از حامیان کریپتو در مورد چگونگی ایجاد ETC به دلایل ایدئولوژیک در زمانی که ETHW وجود دارد، بحث کرده‌اند تماس گرفت “چاپ پول”.

تا کنون، هیچ افزایش معناداری در هش ریت اتریوم کلاسیک وجود نداشته است

اکثر استخرهای استخراج ذکر شده در ethereumpow.org در حال حاضر اتریوم کلاسیک (ETC) را استخراج می کنند. برای مثال، 2miners.com دومین استخر بزرگ استخراج ETC است که نزدیک به شش تراهش در ثانیه (TH/s) را به شبکه PoW ETC اختصاص می‌دهد.

در مورد فورک ETHW، اگر حتی یکی از استخرهای ماینینگ فوق الذکر که گفته می شود از زنجیره پشتیبانی می کند شروع به استخراج آن کند، ETHW به واقعیت تبدیل خواهد شد. در حال حاضر، ده‌ها استخر استخراج اتریوم ظاهراً اتریوم را تا انتها استخراج می‌کنند، زیرا افزایش دارایی کریپتو انجام این کار را بسیار ارزشمند کرده است.

هش ریت اتریوم بسیار بزرگتر از ETC است و تا کنون، هیچ افزایش معنی داری در هش ریت ETC مشاهده نشده است، به جز جهش اولیه در 28 جولای 2022. اتریوم در حال حاضر یکی از سودآورترین شبکه های رمزنگاری برای استخراج امروز است، به عنوان Antminer E9 جدید Bitmain. با 2.4 گیگا هش در ثانیه (GH/s) یا 0.0024 TH/s، می توانید سود تخمینی حدود 63.43 دلار در روز داشته باشید.

برچسب ها در این داستان

2miners.com, Antminer E9, Antpool, Binance, Bitfly, Chandler Guo, Chandler Guo ETC, Chandler Guo ETH, Coincheck, ETC, ETC fork, ETH fork, ETH PoW is DAO, Ethereum Classic, ethereum classic (ETC), Ethereum Classic Hashrate، Ethereum Fork، Ethereum PoW، ETHW، F2Pool، Flexpool.io، ftx، Grayscale ETC، Hiveon، Huobi، Poloniex، Poolin، نسخه PoW اتریوم، اثبات کار، اثبات سهام

نظر شما در مورد فورک پیشنهادی اتریوم چیست و چگونه توکن IOU در هفته گذشته نیمی از ارزش خود را کاهش داده است؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.