توکن «Cryptoruble» مبتنی بر اتریوم در حال توسعه در روسیه – Defi Bitcoin News

[ad_1] توسعه دهندگان در حال کار بر روی یک “کریپتوروبل” هستند که، همانطور که می گویند، می تواند دسترسی روس ها به صرافی های جهانی را بهبود بخشد و برای پرداخت های فرامرزی از آن استفاده شود. پلتفرم Defi Indefibank، که پشتیبان این پروژه است، می‌گوید این توکن به فیات ملی متصل می‌شود، اما مستقل

کد خبر : 256882
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
توکن «Cryptoruble» مبتنی بر اتریوم در حال توسعه در روسیه – Defi Bitcoin News

[ad_1]

توسعه دهندگان در حال کار بر روی یک “کریپتوروبل” هستند که، همانطور که می گویند، می تواند دسترسی روس ها به صرافی های جهانی را بهبود بخشد و برای پرداخت های فرامرزی از آن استفاده شود. پلتفرم Defi Indefibank، که پشتیبان این پروژه است، می‌گوید این توکن به فیات ملی متصل می‌شود، اما مستقل از روبل دیجیتالی دولتی است.

Cryptoruble به شرکت های روسی گزینه دیگری برای تسویه حساب های بین المللی می دهد

سرگئی مندلیف، مدیر عامل پلتفرم بانکداری مالی غیرمتمرکز (defi) بانک Indefibank، در کنفرانس Blockchain Life 2022 اعلام کرد که کار در روسیه برای راه‌اندازی «کریپتوروبل توکن‌شده» در بلاک چین اتریوم در حال انجام است.

مدیر اجرایی توضیح داد که برنامه این است که توکن را از طریق یک قرارداد هوشمند غیرمتمرکز با وثیقه اضافی یا بر اساس مدل به کار گرفته شده توسط استیبل کوین DAI صادر کند. نرخ برابری آن با روبل روسیه 1:1 خواهد بود. مندلیف به نقل از خبرگزاری کریپتو Forklog، توضیح داد:

یک کاربر می تواند به طور مستقل یک رمزارز را با قرار دادن وثیقه کافی به شکل استیبل کوین یا ارز دیجیتال در موجودی قرارداد هوشمند صادر کند یا آن را از یک مبادله مجاز برای فیات خریداری کند.

کل عرضه مستقیماً به مقدار وثیقه بستگی دارد. Indefibank اندازه بازار بالقوه در بین افراد خصوصی را بین 5 تا 10 میلیارد روبل (تقریباً 82 تا 160 میلیون دلار) تخمین می زند.

توسعه دهندگان کریپتوروبل انتظار دارند سایر اعضای جامعه کریپتو به این ابتکار بپیوندند و شاهد تبدیل شدن این پروژه به یک سازمان مستقل غیرمتمرکز مستقل (DAO) در آینده باشند. کریپتوروبل یک ابزار پرداخت غیر مرتبط با ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) خواهد بود که توسط بانک روسیه ایجاد شده است.

بانک مرکزی روسیه که اخیراً موافقت کرده بود این کشور برای دور زدن تحریم ها به ارزهای دیجیتال نیاز دارد، قول داد روبل دیجیتال خود را در تجارت خارجی ارتقا دهد. رگولاتور همچنین به صراحت اعلام کرد که بحث در مورد مجاز کردن پرداخت‌های رمزنگاری داخلی نیست و در مورد لزوم قانونی کردن ارزهای دیجیتال خصوصی ابراز تردید کرد.

مدیر عامل Indefibank خاطرنشان کرد که قوانین روسیه نیازی به ایجاد DAO و صدور توکن های ERC20 با بانک مرکزی ندارد. با این حال، اگر مقام پولی با استفاده از کلمه “روبل” مخالفت کند، شرکت آماده است تا نام رمز ارز را تغییر دهد.

مندلیف اصرار داشت که رمزارز دسترسی روس‌ها به مبادلات جهانی و تسویه حساب با شرکای خارجی را آسان‌تر می‌کند. این گزارش نشان می دهد که توسعه دهندگان این توکن قبلاً یک MVP تهیه کرده اند و انتظار می رود محصول نهایی در ماه اکتبر ارائه شود.

برچسب ها در این داستان

بانک، بانکداری، کریپتو، ارزهای رمزنگاری شده، ارز دیجیتال، رمزارز، DAI، DAO، DeFi، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، روبل دیجیتال، اتریوم، فیات، بانک Indefibank، پرداخت‌ها، محدودیت‌ها، روبل، روسیه، روسیه، تحریم‌ها، تسویه‌ها، استیبل کوین، توکن ، نشانه گذاری شده است

آیا فکر می کنید بانک روسیه اجازه می دهد ارزهایی مانند کریپتوروبل در معاملات تجارت خارجی استفاده شود؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.