توکن BLUR با وجود تسلط Blur در بازار فروش NFT بیش از 28 درصد در ماه مارس سقوط کرد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] در حالی که بازار توکن غیرقابل تعویض Blur مقدار قابل توجهی از سهم بازار را از نظر فروش NFT به خود اختصاص داده است، توکن بومی بازار، BLUR، در ماه گذشته بیش از 28 درصد از ارزش خود را از دست داد. در حال حاضر، توکن‌های BLUR بیش از 88 درصد از زمان ثبت

کد خبر : 341852
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
توکن BLUR با وجود تسلط Blur در بازار فروش NFT بیش از 28 درصد در ماه مارس سقوط کرد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

در حالی که بازار توکن غیرقابل تعویض Blur مقدار قابل توجهی از سهم بازار را از نظر فروش NFT به خود اختصاص داده است، توکن بومی بازار، BLUR، در ماه گذشته بیش از 28 درصد از ارزش خود را از دست داد. در حال حاضر، توکن‌های BLUR بیش از 88 درصد از زمان ثبت بالاترین دارایی ارز دیجیتال در 14 فوریه 2023 کاهش یافته‌اند.

توکن Native Blur در 30 روز 28 درصد در برابر گرین‌بک اسلاید می‌کند

بر اساس معیارهای dappradar.com، بازار NFT Blur بیشترین فروش NFT را در ماه گذشته به خود اختصاص داده است. علاوه بر این، طبق داده‌های Dune Analytics، سهم بازار Blur از نظر حجم در هفته گذشته 71 درصد بوده است.

داشبورد Dune Analytics که توسط @hildobby ایجاد شده است، نشان می‌دهد که در هفته گذشته، Blur 42 درصد از معاملات را به خود اختصاص داده است، در حالی که بازار NFT Opensea 48.3 درصد از معاملات را به خود اختصاص داده است. از نظر تعداد معامله‌گران در هفته گذشته، Opensea با بیش از 89000 معامله‌گر در مقایسه با Blur 39000 از Blur پیشی گرفت.

در حالی که بازار رقابتی بود، توکن اصلی Blur، BLUR، در ماه گذشته در مقایسه با اکثر دارایی‌های رمزنگاری آسیب دید. به عنوان مثال، در حالی که ETH 8.5٪ بالاتر و BTC 19.8٪ در ماه مارس افزایش یافت، BLUR در برابر دلار آمریکا 28٪ کاهش یافت.

در حال حاضر، BLUR با عرضه در گردش 426.84 میلیون توکن BLUR، صد و شصت و یکمین ارزش بازار بزرگ را در اختیار دارد. از یکشنبه، 2 آوریل 2023، ارزش بازار BLUR 248 میلیون دلار است.

در 24 ساعت گذشته، BLUR 75.59 میلیون دلار حجم معاملات جهانی داشته است که Okx فعال ترین صرافی BLUR امروز است. آمار همچنین نشان می دهد که 42509 آدرس منحصر به فرد دارای توکن های BLUR هستند و تقریباً 94.42٪ از کل BLUR ایجاد شده در 10 کیف پول نگهداری می شود.

داده‌های فهرست غنی از coincarp.com نشان می‌دهد که 100 دارنده BLUR 98.10٪ از کل عرضه را کنترل می‌کنند، که نشانی اصلی آن، توزیع‌کننده قرارداد BLUR است. در همین حال، BLUR در برابر دلار آمریکا در 14 فوریه 2023 به 5.02 دلار به ازای هر واحد رسید. با قیمت های فعلی 0.579 دلار به ازای هر BLUR، توکن از آن زمان تاکنون بیش از 88 درصد کاهش یافته است.

برچسب ها در این داستان

بلاک چین، فناوری بلاک چین، Blur، BTC، عرضه در گردش، دارایی‌های رمزنگاری، بازار رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، صرافی‌های ارزهای دیجیتال، کیف‌پول‌های ارزهای دیجیتال، dappradar.com، امور مالی غیرمتمرکز، DeFi، هنر دیجیتال، دارایی‌های دیجیتال، تجزیه و تحلیل Dune، ETH، تجارت جهانی، سرمایه‌گذاران ، تجزیه و تحلیل بازار، سرمایه گذاری بازار، سهم بازار، روندهای بازار، ارزش گذاری بازار، معیارها، توکن بومی، بازار NFT، فروش NFT، فهرست ثروتمند، قراردادهای هوشمند، آمار، آدرس های برتر، معامله گران، معاملات، پلتفرم های معاملاتی، حجم معاملات، USD، کیف پول

با توجه به روندها و آمارهای فعلی، فکر می‌کنید آینده توکن BLUR و کل بازار NFT چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.