توکن حاکمیت آربیتروم ARB پس از Airdrop در بین 40 سرمایه برتر بازار قرار می گیرد – اخبار بیت کوین

[ad_1] پس از ایردراپ توکن Arbitrum، ARB به یکی از 40 ارز دیجیتال برتر تبدیل شده است زیرا در حال حاضر سی و هفتمین ارزش بازار را از بین بیش از 23000 ارز دیجیتال فهرست شده در اختیار دارد. در حال حاضر، یک منبع در گردش 1,275,000,000 ARB وجود دارد و خزانه داری DAO بنیاد

کد خبر : 338259
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۳۰
توکن حاکمیت آربیتروم ARB پس از Airdrop در بین 40 سرمایه برتر بازار قرار می گیرد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

پس از ایردراپ توکن Arbitrum، ARB به یکی از 40 ارز دیجیتال برتر تبدیل شده است زیرا در حال حاضر سی و هفتمین ارزش بازار را از بین بیش از 23000 ارز دیجیتال فهرست شده در اختیار دارد. در حال حاضر، یک منبع در گردش 1,275,000,000 ARB وجود دارد و خزانه داری DAO بنیاد Arbitrum 3.52 میلیون یا 35.27 درصد از عرضه airdropped را در اختیار دارد. در معاملات روز گذشته، ARB در برابر دلار آمریکا 9.8 درصد کاهش داشته است.

ده آدرس برتر ARB 94.41 درصد از عرضه در گردش را در اختیار دارند

بر اساس آمار ثبت شده در روز شنبه، 25 مارس 2023، نماد حاکمیتی بومی Arbitrum، ARB، اکنون سی و هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است. توکن حاکمیتی برای پروژه مقیاس‌بندی اتریوم لایه دو، ارزش بازار بیشتری نسبت به توکن حاکمیتی Optimism، OP دارد که شصت و ششمین از لحاظ ارزش بازار در روز شنبه است.

ارزش کلی بازار ARB 1.58 میلیارد دلار است و آمار معاملات 24 ساعته دامنه ای از 1.19 تا 1.39 دلار را برای هر واحد ARB در روز گذشته نشان می دهد. داده های Dune Analytics نشان می دهد که 968.71 میلیون از 1.275 میلیارد توکن ARB تاکنون ادعا شده است که 83.4 درصد از توکن های قابل ادعا در 25 مارس را تشکیل می دهد.

توکن حاکمیت آربیتروم ARB پس از Airdrop در بین 40 سرمایه برتر بازار قرار می گیرد

در حال حاضر، 247700 دارنده ARB منحصر به فرد وجود دارد و ده آدرس برتر، 94.41 درصد از ARB را در گردش دارند. خزانه داری DAO بنیاد Arbitrum تقریباً 3.52 میلیون ARB دارد و دومین آدرس بزرگ دارای 2.69 میلیون ARB است.

صرافی هایی که مقدار قابل توجهی ARB را در اختیار دارند عبارتند از Bybit، Kucoin، Mexc Global و Bitget، زیرا هر چهار صرافی دارای آدرس هایی در 25 دارنده بزرگ ARB هستند. دو روز پیش، در 23 مارس، ARB در همان روز به بالاترین حد خود و پایین ترین زمان خود رسید.

قیمت امروز 89 درصد کمتر از بالاترین رکورد ثبت شده تاریخ 11.80 دلار در هر واحد و 12.9 درصد بالاتر از پایین ترین قیمت تاریخ 1.10 دلار به ازای هر واحد ARB است. حجم تجارت ARB طی دو روز گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است، به طوری که 1.738 میلیارد دلار در معاملات ARB طی 24 ساعت گذشته تسویه شده است.

پنج صرافی برتر ارزهای دیجیتال فعال از نظر حجم معاملات ARB شامل Binance، Bitget، Okx، Uniswap (نسخه Arbitrum) و Gate.io هستند.

برچسب ها در این داستان

آدرس ها، Airdrop، Airdrop coins، Airdrop Tokens، Analytics، anti-Sybil، arb، ARB airdrop، Arbitrum، Arbitrum airdrop، Binance، Bitget، Blockchain، در گردش، ادعا شده، Cryptocurrency، DAO، سازمان غیرمتمرکز مستقل، Developer، Digital Di Dune، Ecosystem، Ethereum، Exchange، gate.io، حاکمیت، نشانه حاکمیت، دارندگان، تورم، سرمایه گذاران، IOU، بازارهای IOU، L2، راه اندازی، بازار، Okx، خوش بینی، پروژه، مقیاس گذاری، آمار، عرضه، توکن، تجارت، خزانه داری، unswap، ارزش گذاری، حجم

فکر می‌کنید آینده نماد حکمرانی آربیتروم ARB چه خواهد بود؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Rcc_Btn / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.