توکن بومی Bitget BGB در Bitfinex فهرست می‌شود، نقدینگی و قابلیت دسترسی – اخبار حمایت شده بیت‌کوین

[ad_1] حمایت شده است ویکتوریا، سیشل، 24 آوریل 2023 – Bitget، بزرگترین پلتفرم معاملاتی کپی کریپتو، اعلام کرد که توکن پلتفرم بومی آن BGB در Bitfinex فهرست می‌شود و باعث افزایش نقدینگی و دسترسی و افزایش ارزش و کاربرد آن می‌شود. جفت معاملاتی پشتیبانی شده BGB/USDT است و سرویس معاملاتی در Bitfinex باز خواهد شد.

کد خبر : 350480
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۶:۰۰
توکن بومی Bitget BGB در Bitfinex فهرست می‌شود، نقدینگی و قابلیت دسترسی – اخبار حمایت شده بیت‌کوین

[ad_1]

ویکتوریا، سیشل، 24 آوریل 2023 – Bitget، بزرگترین پلتفرم معاملاتی کپی کریپتو، اعلام کرد که توکن پلتفرم بومی آن BGB در Bitfinex فهرست می‌شود و باعث افزایش نقدینگی و دسترسی و افزایش ارزش و کاربرد آن می‌شود. جفت معاملاتی پشتیبانی شده BGB/USDT است و سرویس معاملاتی در Bitfinex باز خواهد شد.

BGB یک توکن کاربردی است که نقشی حیاتی در اکوسیستم Bitget ایفا می کند، با عرضه در گردش 1,400,000,000 سکه BGB و مجموع عرضه 2,000,000,000. دسترسی به امتیازات انحصاری و حقوق مختلف در صرافی Bitget را برای کاربران فراهم می کند، از جمله تخفیف در هزینه، فرصت هایی برای پیوستن به Launchpad و Launchpool برای دسترسی به توکن های با کیفیت بالا، رای دادن به لیست پروژه ها و غیره.

گریسی چن، مدیر عامل Bitget می گوید، “ما از دیدن لیست BGB هیجان زده هستیم پلتفرم بیت فینکس، منعکس کننده شناخت و دستاورد Bitget در فضای کریپتو با ابتکارات در حال انجام برای افزایش استفاده و ارزش BGB، ما انتظار داریم که این حرکت دامنه دسترسی پلت فرم ما را بیشتر گسترش دهد. در همین حال، از آنجایی که اکوسیستم ما در دنیای CeFi و DeFi به رشد خود ادامه می دهد، تقویت BGB با قابلیت دید و کاربرد بیشتر نیز یکی از تمرکزهای پیش روی ما خواهد بود.

تصمیم برای فهرست کردن BGB در Bitfinex در پاسخ به افزایش تقاضا برای توکن در بازار است. با ورود به سال 2023، BGB رشد قیمت قابل توجهی را در چند ماه گذشته تجربه کرده است و در فوریه به بالاترین حد خود یعنی 0.51 USDT رسیده است. افزایش قیمت را می توان به عوامل مختلفی نسبت داد، از جمله افزایش پذیرش صرافی Bitget و تلاش های اخیر آن در ایجاد بازار معاملات لحظه ای. و وایت پیپر BGB که اخیراً به روز شده است نشان می دهد که ویژگی های جدید بیشتری از توکن بومی در حال توسعه است، از جمله قرعه کشی BGB، صندوق آزمایشی برای معاملات آتی، و خدمات کسب درآمد انحصاری. مکانیزم خرید BGB و رایت نیز برای کاهش عرضه در گردش توکن و در نهایت افزایش ارزش آن در نظر گرفته شده است.

درباره Bitget

Bitget، که در سال 2018 تأسیس شد، پیشروترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است که خدمات معاملات آتی و کپی را به عنوان ویژگی‌های اصلی آن می‌دانند. این صرافی که به بیش از 8 میلیون کاربر در بیش از 100 کشور و منطقه خدمات ارائه می دهد، متعهد است که با ارائه یک راه حل تجارت ایمن و یک مرحله ای، به کاربران کمک کند تا تجارت هوشمندانه تر انجام دهند. همچنین از طریق همکاری با شرکای معتبر، از جمله فوتبالیست افسانه‌ای آرژانتینی، لیونل مسی، تیم فوتبال ایتالیایی یوونتوس، و سازمان‌دهنده رسمی رویدادهای ورزشی الکترونیکی PGL، افراد را تشویق می‌کند تا از رمزنگاری‌ها استقبال کنند. به گفته Coingecko، Bitget در حال حاضر پنج پلتفرم معاملات آتی برتر و 10 پلت فرم معاملات نقطه ای برتر است.

برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید: وب سایت | توییتر | تلگرام | لینکدین | اختلاف نظر

برای سوالات رسانه ای، تماس بگیرید: [email protected]

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.