توکن‌های DRC20 جامعه Dogecoin را با طوفان می‌برند و تراکنش‌های روزانه رکوردشکنی را در شبکه به ثبت می‌رسانند.

[ad_1] با حفظ ارزش بازار توکن اقتصاد BRC20 نزدیک به 500 میلیون دلار، معرفی استاندارد توکن DRC20 موجی از هیجان را در جامعه Dogecoin برانگیخته است. نوع توکن در حال ظهور موجی از فعالیت ها را برانگیخته است که منجر به افزایش قابل توجه تراکنش های روزانه در بلاک چین Dogecoin شده است. به طور

کد خبر : 360185
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲:۳۰
توکن‌های DRC20 جامعه Dogecoin را با طوفان می‌برند و تراکنش‌های روزانه رکوردشکنی را در شبکه به ثبت می‌رسانند.

[ad_1]

با حفظ ارزش بازار توکن اقتصاد BRC20 نزدیک به 500 میلیون دلار، معرفی استاندارد توکن DRC20 موجی از هیجان را در جامعه Dogecoin برانگیخته است. نوع توکن در حال ظهور موجی از فعالیت ها را برانگیخته است که منجر به افزایش قابل توجه تراکنش های روزانه در بلاک چین Dogecoin شده است. به طور خاص، در روز چهارشنبه، 17 می 2023، این شبکه تا کنون بیش از 820000 تراکنش تایید شده را ثبت کرده است.

استاندارد توکن DRC20 Dogecoin باعث افزایش تراکنش های روزانه می شود

پس از مشاهده موفقیت کتیبه Ordinal و روند BRC20 در بلاک چین بیت کوین، شبکه Dogecoin اکنون استاندارد توکن DRC20 خود را دارد. این توسعه کاربران را قادر می سازد تا با صرف هزینه یک DOGE، منابع توکن قابل تعویض را در شبکه Dogecoin به صورت غیرمتمرکز ایجاد کنند.

DRC20s با الهام از اقدامات توسعه دهندگان لایت کوین پس از Ordinals روی بیت کوین، فناوری مشابهی را پیاده سازی کرده است که اجازه می دهد محتوای دلخواه بر روی ایلن ها، کوچکترین واحد DOGE، حک شود.

توکن‌های DRC20 که توسط اعضای خاصی از جامعه DOGE “Doginals” نامیده می‌شوند، زیرساخت‌های پشتوانه چند پروژه را به دست می‌آورند، البته با سرعت تدریجی. نمونه بارز این پشتیبانی، ادغام توکن DRC20 در نرم افزار Dpalwallet است که به کاربران امکان می دهد Doginals خود را ایجاد کنند.

با این وجود، توجه به این نکته مهم است که DRC20 ها هنوز در مراحل ابتدایی خود هستند و کل عرضه دقیق توکن های DRC20 ناشناخته باقی مانده است. علاوه بر این، عدم وجود بازارهای اختصاصی DRC20، کاربران را ملزم می کند که هنگام خرید یا فروش Doginals به معاملات خارج از بورس (OTC) متوسل شوند.

در حالی که مقدار دقیق کتیبه‌های Doginal در شبکه Dogecoin ناشناخته باقی مانده است، این شبکه با هجوم قابل توجه تراکنش‌های روزانه شلوغ شده است. داده‌های Blockchair نشان می‌دهد که تنها در 17 می، بیش از 820000 تراکنش تا کنون تایید شده است که رکورد جدیدی را برای حجم تراکنش‌های روزانه شبکه میم کوین به ثبت رسانده است. افزایش فعالیت در 10 می شتاب اولیه خود را به دست آورد و در یک بازه زمانی سه روزه، تراکنش های روزانه DOGE فراتر از 600,000 و 700,000 مارک افزایش یافت.

آینده کتیبه‌های Doginal، دقیقاً مانند همتایان بیت‌کوین Ordinal آن‌ها، همچنان از نظر تقاضای پایدار قابل مشاهده است. با این حال، این روند در هفته گذشته انعطاف پذیری قابل توجهی را نشان داده و به اوج خود رسیده است. DRC20 ها یک هستند موضوع داغ و در شبکه های اجتماعی مانند توییتر توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده اند. در هفته‌های آتی روشن خواهد شد که آیا این پدیده توکن DRC20 می‌تواند شتاب خود را حفظ کند یا خیر.

نظر شما در مورد افزایش Doginals و افزایش تراکنش های روزانه در شبکه Dogecoin چیست؟ دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.