توهم نوری اسب، یک نابغه می‌تواند اسب را پیدا کنید!

[ad_1] توهمات نوری یک راه سرگرم کننده برای به چالش کشیدن ذهن و مغز شما برای فکر کردن خارج از چارچوب همیشگی است. در واقع شما برای درک بهتر معمای تصویر یا رسیدن به جواب یک معما مثل توهم نوری اسب، نیاز دارید تا متفاوت فکر کنید. حالا فکر کنید شما با توهمات نوری چقدر

کد خبر : 406827
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
توهم نوری اسب، یک نابغه می‌تواند اسب را پیدا کنید!

[ad_1]

توهم نوری اسب

توهمات نوری یک راه سرگرم کننده برای به چالش کشیدن ذهن و مغز شما برای فکر کردن خارج از چارچوب همیشگی است. در واقع شما برای درک بهتر معمای تصویر یا رسیدن به جواب یک معما مثل توهم نوری اسب، نیاز دارید تا متفاوت فکر کنید. حالا فکر کنید شما با توهمات نوری چقدر می‌توانید قدرت ذهنی و ضریب هوشی‌تان را تقویت کنید.

در اصل توهمات نوری یا تست های هوش همه باعث می‌شوند شما با درگیر کردن ذهن‌تان عملکرد مغزتان را بهبود بخشید. اگر به طور مداوم یک روتین را دنبال می‌کنید و ذهن‌تان درگیر حل مسائل پیچیده نیست، شما بیشتر در معرض آلزایمر قرار دارید. به همین دلیل اگر سعی دارید همچنان مغز قوی و جوانی داشته باشید حتما از توهمات نوری مثل توهم نوری اسب یا تست های هوش دیگر که در بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه وجود دارند، استفاده کنید.

توهم نوری اسب

توهم نوری اسب

حالا بیایید با هم به حل توهم نوری امروز بپردازیم. شما مکلف هستید تا توهم نوری اسب را حل کنید. آیا موفق خواهید شد؟ این تصویر گیج کننده است اما مطمئنیم شما از پس سوال امروز بر می آیید!

تنها کاری که باید انجام دهید این است که مغز و چشمان‌تان همزمان درگیر پیدا کردن اسب پنهان کنید. کسانی که از مهارت تمرکز خوب، توجه بالا و جزئی نگری برخوردار هستند، می‌توانند معما را در مدت زمان معین حل کنند.

شما برای حل توهم نوری امروز تنها 5 ثانیه فرصت دارید!

در تصویر بالا، خوانندگان یک سنجاب می‌بینند. اما این تنها ظاهر تصویر است، بلکه یک اسب نیز درون تصویر وجود دارد، کافی است کمی بیشتر دقت کنند! بهتر است زمان‌تان را در نظر بگیرید، و با دقت فراوان اسب را پیدا کنید!

5

4

3

آیا اسب پنهان شده را پیدا کرده اید؟ عجله کنید، زمان در حال اتمام شدن است!

توهم نوری اسب

2

اسب به خوبی استتار شده، بنابراین برای شناسایی آن باید بیشتر دقت کنید!

1

و زمان تمام شد!

اگر چشمانی به تیزبینی عقاب داشته باشید و کمی هم مهارت در حل توهمات نوری، مطمئنا تا کنون اسب را پیدا کرده اید. اگر نه می‌توانید تلفن‌تان را به چپ و راست حرکت دهید تا اسب نمایان شود.

حل توهم نوری اسب

حالا چطور آیا موفق شدید؟ پس به شما تبریک می‌گوییم. کسانی هم که هنوز به دنبال اسب می‌گردند، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنند.

جواب توهم نوری

بله سنجاب همان اسب است، فقط کافی بود مبایل را وارونه می‌گرفتید. بدن سنجاب سر اسب و دم او یال این اسب زیبا است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از توهم نوری اسب لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.