تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول ایالات متحده 1.4% کاهش یافت، S&P 500 رشد را حفظ کرد اما عدم اطمینان افزایش یافت

[ad_1] سه ماهه اول تولید ناخالص داخلی نکات کلیدی: ایالات متحده فعالیت اقتصادی قراردادس1.4درصد به صورت سالانه در سه ماهه اول، انتظارات ناامید کننده سهم منفی از صادرات خالص و موجودی انبارها کاهش تولید ناخالص داخلی را توضیح می دهد معاملات آتی S&P 500 دستاوردها را حفظ می کند بیشترین خوانده شده: سهام انرژی در

کد خبر : 199593
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول ایالات متحده 1.4% کاهش یافت، S&P 500 رشد را حفظ کرد اما عدم اطمینان افزایش یافت

[ad_1]

سه ماهه اول تولید ناخالص داخلی نکات کلیدی:

  • ایالات متحده فعالیت اقتصادی قراردادس1.4درصد به صورت سالانه در سه ماهه اول، انتظارات ناامید کننده
  • سهم منفی از صادرات خالص و موجودی انبارها کاهش تولید ناخالص داخلی را توضیح می دهد
  • معاملات آتی S&P 500 دستاوردها را حفظ می کند

بیشترین خوانده شده: سهام انرژی در نفت سر به فلک کشیده جذاب به نظر می رسد – فرصت های تجاری برتر

اقتصاد ایالات متحده ترمز کرد و دنده را کاهش داد ناگهان طی سه ماه اول سال، یک چرخش شدید از رشد قوی 6.9 درصدی ثبت شده در پایان سال 2021 را نشان می دهد. وزارت بازرگانیتولید ناخالص داخلی سه ماهه اول، گسترده ترین معیار کالاها و خدمات تولید شده در کشور، کاهش یافت. 1.4درصد به صورت سالانه، اولین انقباض از زمان شروع همه‌گیری کووید-19 در سال 2020. اقتصاددانان مورد نظرسنجی بلومبرگ نیوز، 1 را پیش‌بینی کرده بودند..1درصد افزایش تولید در این دوره.

در طرح کلان، عقب‌نشینی اقتصادی را می‌توان به بادهای مخالف آشنا نسبت داد که اخیراً اقتصاد را تحت تأثیر قرار داده است، مانند موج Omicron در اوایل سال جاری، حمله روسیه به اوکراین، تورم بالا، و تنگناهای مداوم زنجیره تأمین.

با نگاهی به تجزیه مولفه، منفی سرفصل خواندن تولید ناخالص داخلی تا حد زیادی منعکس شده است ضعف در تجارت و سرمایه گذاری. به عنوان مثال، بخش خارجی 3.2 درصد از تولید کم کرد پس از افزایش واردات 17.7٪ به عنوان شرکت ها سفارشات را در پیش بینی کمبودهای احتمالی پس از شروع جنگ در اروپای شرقی انجام دادند. صادرات به نوبه خود، مخزن 5.9٪ در میان دلار قوی و کاهش تقاضا از خارج. در همین حال، سرمایه‌گذاری خصوصی ناخالص داخلی کاهش یافت و تنها افزایش یافت 2.3٪، توسط موجودی های خصوصی محدود شده است، که 0.84 درصد از تولید ناخالص داخلی را کاهش داد – پس از آنکه کسب‌وکارها قبلاً قفسه‌های خود را در انتهای سال 2021 مجدداً ذخیره کرده بودند تا قبل از تعطیلات، از زنجیره تأمین و مسائل لجستیکی پیشی بگیرند، توسعه قابل پیش‌بینی است.

لطفا توضیحی برای تصویر اضافه کنید.

بصورت جداگانه، مخارج مصرف شخصیکه بیش از دو سوم فعالیت های اقتصادی را تشکیل می دهند، پیشرفت کرده است 2.7٪، به دنبال افزایش 2.5٪ در دوره قبل، نشانه ای از باقی ماندن هزینه های مصرف کننده است سالمبا سطح پایین بیکاری، افزایش شدید دستمزدها، و پس‌اندازهای باقی‌مانده از تریلیون‌ها دلار محرک‌های مالی که توسط دولت برای حمایت از بهبود در پی بحران بهداشتی ارائه شده است، تقویت شده است. بدون عقب نشینی قابل توجهی در هزینه های خانوار، علیرغم افزایش تورم و کاهش سطح اطمینان، احتمال رکود، به عنوان دو چهارم متوالی تعریف می شود خروجی اختصار، هنوز خیلی بالا نیست.

معاملات آتی S&P 500 اره مویی، اما دستاوردهای خود را حفظ کرد جلسه قبل از بازار پس از عبور از گزارش تولید ناخالص داخلی. در حالی که ارقام امروزی به عقب نگاه می کنند، از دست رفتن داده ها ممکن است دلیلی برای وحشت نباشد زیرا این انقباض به جای کاهش هزینه ها، ناشی از سهم منفی صادرات خالص و موجودی ها بوده است. در آن یادداشت، ظاهر می شود مصرف کننده ایالات متحده توانسته افزایش قیمت ها را جذب کند و مهمتر از آن، به انعطاف پذیری خود ادامه می دهد. با مصرف هنوز شرکت‌ها و کسب‌وکارهایی که آماده ادامه بازسازی موجودی‌های تخلیه شده‌شان هستند، تولید ناخالص داخلی سه‌ماهه دوم باید اخبار بهتری را به همراه داشته باشد و به فدرال رزرو اجازه دهد تا برنامه‌های خود را برای حذف قاطعانه تطبیق سیاست‌ها ادامه دهد.

نمودار 5 دقیقه ای آتی S&P 500

تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول ایالات متحده 1.4% کاهش یافت، S&P 500 رشد را حفظ کرد اما عدم اطمینان افزایش یافت

نمودار آتی S&P 500 E-Mini با استفاده از TradingView تهیه شد

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • آیا تازه شروع کرده اید؟ دانلود مبتدیان راهنمای معامله گران FX
  • آیا می خواهید در مورد شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و پیدا کنید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، مشارکت کننده



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.