تولید ناخالص داخلی انگلستان چیست؟ اخبار تجارت برای مبتدیان به سوال شما پاسخ می دهد

[ad_1] تازه واردان به اخبار تجارت ممکن است با این سوال گیج شوند: تولید ناخالص داخلی انگلستان چیست؟ جای نگرانی نیست، این مقاله آن را به سادگی و به سرعت توضیح می دهد. تولید ناخالص داخلی (GDP) روش دیگری برای توصیف عملکرد اقتصاد از نظر رشد بهره وری و ارزش پولی کل است. اقتصاد یک

کد خبر : 191717
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آوریل 2022 - 16:48
تولید ناخالص داخلی انگلستان چیست؟  اخبار تجارت برای مبتدیان به سوال شما پاسخ می دهد

[ad_1]

تازه واردان به اخبار تجارت ممکن است با این سوال گیج شوند: تولید ناخالص داخلی انگلستان چیست؟ جای نگرانی نیست، این مقاله آن را به سادگی و به سرعت توضیح می دهد.

تولید ناخالص داخلی (GDP) روش دیگری برای توصیف عملکرد اقتصاد از نظر رشد بهره وری و ارزش پولی کل است.

اقتصاد یک مفهوم انتزاعی نیست، بلکه یک اکوسیستم زنده از مشاغل، سرمایه گذاری، هزینه های مصرف کننده و صنعت است. تمام فعالیت‌های ده‌ها میلیون شهروند بریتانیا به اعتبار و ارزش پوند بریتانیا (GBP) که به پوند استرلینگ نیز معروف است، می‌خورد.

امتیاز کلیدی:

  • اقتصاد بریتانیا پایه و اساس ارزش پوند است
  • وقتی اقتصاد در حال رشد است، پوند استرلینگ از حمایت برخوردار است
  • وقتی اقتصاد در حال کوچک شدن است، پوند ممکن است ضعیف شود

نحوه تجارت با اخبار تولید ناخالص داخلی بریتانیا

وقتی دفتر آمار ملی (ONS) به‌روزرسانی‌های تولید ناخالص داخلی را منتشر می‌کند، معامله‌گران اخبار را مطالعه می‌کنند تا بفهمند اقتصاد به کدام سمت می‌رود. این خبر به صورت فصلی، شش ماهه و سالانه منتشر می شود.

یک خبر تقریباً بلافاصله توسط شرکت‌های رسانه‌های مالی مانند داو جونز یا رویترز دریافت و توزیع می‌شود. بسته به نحوه واکنش سرمایه گذاران و معامله گران، اخبار اغلب می تواند اثرات موجی بر ابزارهای مالی و دارایی های زیربنایی داشته باشد و قیمت نقدی آنها را بالا یا پایین کند.

اخبار تولید ناخالص داخلی بریتانیا بر کدام ابزار و دارایی های مالی تأثیر می گذارد؟

ابزار: CFDs

دارایی های اساسی: جفت ارز GBP

معامله گران فارکس ممکن است در طول انتشار اخبار رشد اقتصادی، قراردادهای متفاوت (CFD) را بر روی جفت ارز GBP معامله کنند. CFD ها را می توان به صورت کوتاه یا طولانی معامله کرد، به این معنی که حتی اگر اخبار منفی باشد و اقتصاد در حال کاهش باشد، معامله گران می توانند پوند را کوتاه کنند (فروش) کنند.

یک معامله موفق می تواند به معنای بازده بالقوه تفاوت بین قیمت افتتاحیه و قیمت پایانی باشد، خواه پوند انگلیس در برابر سایر ارزها افزایش یا کاهش یابد. یک معامله ناموفق به معنای بازده منفی بالقوه اختلاف قیمت است.

ابزار: سهام

دارایی های اساسی: شرکت های بورسی

وقتی اخبار مثبت است و اقتصاد در حال رشد است، سرمایه گذاران سهام ممکن است احساس اعتماد بیشتری کنند و ارزش پرتفوی خود را افزایش دهند. به همین ترتیب، اگر اقتصاد در حال کوچک شدن باشد، سرمایه‌گذاران ممکن است استراتژی‌های خود را تغییر دهند و حالت تدافعی‌تری پیدا کنند.

نکته کلیدی این مقاله چیست؟

به یاد داشته باشید که اخبار مالی برای انتشار تولید ناخالص داخلی را تماشا کنید زیرا آنها به میزان کم یا زیاد بر قیمت دارایی ها تأثیر می گذارند. Admirals Trader’s Room علاوه بر تجزیه و تحلیلی که می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه معاملات کمک کند، اخبار فوری روزانه را از منابع متخصص و قابل اعتماد مانند داو جونز ارائه می دهد.

تازه واردان به معامله باید شروع به یادگیری در حساب آزمایشی Admirals کنند و از صندوق های نمایشی برای آزمایش ایده های معاملاتی خود استفاده کنند.

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده که توسط کارشناسان تجارت ما برگزار می شود، هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آینده نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا مطمئن شوید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.