تولید ماسک و مواد ضدعفونی فراتر از نیازهای استان قم است

ایسنا/قم استاندار قم از وضع مطلوب استان در تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده خبرداد و گفت: پیگیریم تا امکان صادرات این اقلام که در حال حاضر به مازاد نیاز شهروندان رسیده است، فراهم شود. بهرام سرمست ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت مطلوب قم نسبت

کد خبر : 11931
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
تولید ماسک و مواد ضدعفونی فراتر از نیازهای استان قم است



ایسنا/قم استاندار قم از وضع مطلوب استان در تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده خبرداد و گفت: پیگیریم تا امکان صادرات این اقلام که در حال حاضر به مازاد نیاز شهروندان رسیده است، فراهم شود.

بهرام سرمست ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت مطلوب قم نسبت به شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از عادی‌انگاری کرونا در جامعه می‌توانیم به نقطه مطلوب برسیم.

استاندار قم با بیان اینکه با توجه به آبی بودن وضعیت محدودیت‌هایی وجود دارد افزود: ضرورت دارد با تشدید نظارت‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها شرایط آبی تداوم پیدا کند، مردم باید با همراهی کمک کنند به وضعیت سفید برسیم.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط محدودیت ترددها و ممنوعیت تردد شبانه برقرار است ادامه داد: به منظور جلوگیری از دورهمی‌ها که سهم زیادی در شیوع این بیماری دارد این محدودیت‌ها ادامه‌دار است.

سرمست با ابراز نگرانی از شیوع ویروس انگلیسی گفت: این بیماری سنین پایین را نیز درگیر می‌کند از همین رو باید محدودیت‌ها و نگرانی‌ها وجود داشته باشد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: در اکثر جامعه رعایت پروتکل‌ها، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی مناسب بوده اما برخی صنوف کمتر رعایت می‌کنند از همین رو با تشدید نظارت‌ها این موضوع پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به مصوبه ستاد ملی برای دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن گفت: امسال هیچ تجمع و راهپیمایی نخواهیم داشت بلکه تنها حرکت خودرویی و موتوری به صورت نمادین برگزار می‌شود  که انعکاس آن توسط صدا و سیما خواهد بود، افتتاح پروژه‌ها نیز با کمترین تعداد برگزار خواهد شد.

به گفته سرمست، در شرایطی که با بیماری مواجهیم تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده با تغییر خط تولید چند واحد تولیدی و احداث چند واحد تولیدی به وضع مطلوب رسیدیم و حتی به  تولیدی مازاد نیاز شهروندان رسیدیم، امکان صادرات نیز برای این موضوع پیگیری شد.

انتهای پیام



لینک منبع :
هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.