تولید صنعتی کلمبیا (سالانه) 46.2 درصد بالاتر از انتظارات (42.1 درصد) در ماه مه ثبت شد.

اطلاعات موجود در این صفحات حاوی اظهارات آینده نگر است که شامل خطرات و عدم قطعیت می شود. بازارها و ابزارهای معرفی شده در این صفحه فقط برای اهداف اطلاعاتی هستند و به هیچ وجه نباید به عنوان توصیه ای برای خرید یا فروش در این دارایی ها استفاده شوند. شما باید

کد خبر : 229702
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
تولید صنعتی کلمبیا (سالانه) 46.2 درصد بالاتر از انتظارات (42.1 درصد) در ماه مه ثبت شد.




اطلاعات موجود در این صفحات حاوی اظهارات آینده نگر است که شامل خطرات و عدم قطعیت می شود. بازارها و ابزارهای معرفی شده در این صفحه فقط برای اهداف اطلاعاتی هستند و به هیچ وجه نباید به عنوان توصیه ای برای خرید یا فروش در این دارایی ها استفاده شوند. شما باید قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات کامل خود را انجام دهید. FXStreet به هیچ وجه تضمین نمی کند که این اطلاعات عاری از اشتباه، خطا یا تحریف با اهمیت باشد. همچنین تضمین نمی کند که این اطلاعات ماهیت به موقع دارند. سرمایه‌گذاری در بازارهای باز ریسک زیادی را شامل می‌شود، از جمله از دست دادن تمام یا بخشی از سرمایه‌گذاری شما، و همچنین ناراحتی عاطفی. تمام خطرات، زیان ها و هزینه های مرتبط با سرمایه گذاری، از جمله از دست دادن کل اصل سرمایه، مسئولیت شماست. نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به نویسندگان است و لزوماً منعکس کننده سیاست یا موضع رسمی FXStreet و تبلیغ کنندگان آن نیست. نویسنده مسئولیتی در قبال اطلاعاتی که در انتهای لینک های ارسال شده در این صفحه یافت می شود نخواهد داشت.

اگر در متن مقاله به صراحت ذکر نشده باشد، در زمان نگارش، نویسنده هیچ موقعیتی در سهام ذکر شده در این مقاله و هیچ رابطه تجاری با شرکت ذکر شده ندارد. نویسنده برای نوشتن این مقاله غرامتی به جز FXStreet دریافت نکرده است.

FXStreet و نویسنده توصیه های شخصی ارائه نمی دهند. نویسنده هیچ گونه اظهارنظری در مورد صحت، کامل بودن یا مناسب بودن این اطلاعات نمی کند. FXStreet و نویسنده هیچ مسئولیتی در قبال خطاها، حذفیات یا هرگونه ضرر، جراحت یا آسیب ناشی از این اطلاعات و نمایش یا استفاده از آن ندارند. خطاها و حذفیات به استثنای

نویسنده و FXStreet مشاوران سرمایه گذاری ثبت شده نیستند و هیچ چیز در این مقاله به عنوان مشاوره سرمایه گذاری در نظر گرفته نشده است.


اخبار فید



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.