تولیدکنندگان انرژی می توانند استاندارد بیت کوین را رهبری کنند

[ad_1] در زیر گزیده ای مستقیم از شماره 1178 خم مارتی است: “راه حل های رله تراکنش جایگزین فشار را وادار می کند.” برای خبرنامه اینجا ثبت نام کنید. اوایل امروز با لوک گرومن، بنیانگذار و رئیس یا Forest for the Trees گفتگو کردم. این بحث واقعاً چند چیز را به خانه هدایت کرد که

کد خبر : 179439
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
تولیدکنندگان انرژی می توانند استاندارد بیت کوین را رهبری کنند

[ad_1]

در زیر گزیده ای مستقیم از شماره 1178 خم مارتی است: “راه حل های رله تراکنش جایگزین فشار را وادار می کند.” برای خبرنامه اینجا ثبت نام کنید.

اوایل امروز با لوک گرومن، بنیانگذار و رئیس یا Forest for the Trees گفتگو کردم. این بحث واقعاً چند چیز را به خانه هدایت کرد که من در چند هفته اخیر سعی کرده ام در این پارچه بیان کنم. عمدتاً اینکه تولید و کنترل دارایی هایی مانند انرژی، فلزات صنعتی و مواد غذایی بسیار مهمتر از کنترل ارز فیات غالب در جهان است.

اکیداً به شما عزیزان توصیه می کنم وقتی فرصتی پیدا کردید کمی وقت بگذارید و مصاحبه را بررسی کنید. در پایان لوک توضیح می‌دهد که افرادی در وزارت دفاع که مشغول بازی‌های جنگی هستند، تنها افرادی در دولت هستند که مایلند بپذیرند که پذیرش بیت کوین و تلاش فعالانه برای انتقال به استاندارد بیت کوین بهترین حرکت استراتژیک ایالات متحده است. در این مقطع حرکت به سمت یک سیستم پولی همتا به همتا توزیع شده در حالی که بسیاری از بازیگران بزرگ ممکن است به دنبال کنار گذاشتن دلار باشند، یک برگ برنده روی میز است. مطمئناً بازی کردن کارت آسانی نیست، زیرا مستلزم اعتراف به این است که سیاست های پولی اصلی برای چندین دهه کاملاً اشتباه بوده است، اما این کارت قطعاً در بازی است.

اقتصاددانان دانشگاهی که در تالارهای فدرال رزرو و وزارت خزانه داری پرسه می زنند، به دلیلی که در بالا ذکر شد، شدیداً با بیت کوین مخالف هستند، این کاملاً مخالف سیاست هایی است که آنها برای بیش از نیم قرن وضع کرده اند. بعید به نظر می رسد که آنها کسانی باشند که بیت کوین را بر سر بقیه دنیا بکشند. با در نظر گرفتن این موضوع، باید تعجب کرد، “چگونه می توانیم برگ برنده را بکشیم و ایالات متحده را برای عظمت در عصر دیجیتال آماده کنیم، در صورتی که افرادی که ما باید آن را بکشیم تمایلی به این کار ندارند زیرا نشان می دهد که آنها در مورد همه چیز کاملاً در اشتباه هستند. آنها ادعا می کنند که متخصص هستند؟”

خب، عجایب. شما به یکی از صنایعی مراجعه می کنید که برخی از دارایی هایی را تولید می کند که ما متوجه می شویم کنترل آنها بسیار مهم است. بخش انرژی اگر بخش انرژی بیت کوین را با پیاده سازی استخراج در پشته عملیاتی خود و/یا عادی سازی بیت کوین در ترازنامه به عنوان دارایی ذخیره بپذیرد، این صنعت می تواند برگ برنده را به پایان برساند. انرژی لایه پایه جامعه است. بدون آن ما نمی‌توانیم از زندگی آنطور که امروز می‌شناسیم لذت ببریم. اگر تولیدکنندگان انرژی استحکام بیضه‌ها را برای متحد شدن و اتخاذ حرکت جسورانه استاندارد بیت کوین توسعه دهند، می‌تواند برگ برنده را اجتناب‌ناپذیر کند. باز هم، انرژی پایه همه چیزهایی است که ما امروز از آن لذت می بریم و اگر کسانی که بازار را با انرژی تامین می کنند، تقاضای پرداخت به بیت کوین را داشته باشند، بازگشت حرکت در جهت دیگر دشوار خواهد بود.

“این دیوانه است، عمو مارتی.” چیزی که حتی احمقانه‌تر است این است که تولیدکنندگان انرژی بیش از هر زمان دیگری برای متحد شدن و اتخاذ این موضع جسورانه انگیزه دارند. با افزایش هزینه‌های استخراج و تحویل محصولاتشان به بازار به دلیل افزایش تورم، تنها راه برای اطمینان از اینکه کسب‌وکارها قادر به حفظ سودآوری هستند، تبدیل دلارهای خود به سرعت در حال افزایش به بیت‌کوین است، که سخت‌ترین پولی است که جهان تا به حال دیده است و اتفاق می‌افتد. تا در همان ابتدای مرحله کسب درآمد باشد. افزودن بیت کوین به پشته آنها ممکن است بهترین راه برای سودآوری باشد. بهتر از آن، آنها می توانند از بیت کوین برای حمله سفته بازانه به بدهی های دلاری خود نیز استفاده کنند.

تصور کنید هر شرکت نفت و گاز با هم متحد شده و این حرکت را انجام دهد. میزان فشار خرید آنقدر شدید است که احتمالاً باعث افزایش مادی قیمت بیت کوین می شود. به همه افراد درگیر این امکان را می دهد تا با پرداخت سریع بدهی های دلاری خود، ترازنامه خود را بازسازی کنند. ایجاد یک فرصت طلایی برای تجلی بازنشانی صنعت و ایجاد پایگاهی که شرکت‌ها از طریق آن می‌توانند کارهایی به‌طور باورنکردنی جسورانه و نوآورانه انجام دهند.

همه چیز در مورد انرژی است، احمقانه.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.