تولیدکننده مواد شیمیایی عربستان سعودی، SABIC، پروژه آزمایشی بلاک چین را راه اندازی کرد – بلاک چین بیت کوین نیوز

[ad_1] یک تولیدکننده مواد شیمیایی مستقر در عربستان سعودی گفته است که انتظار می‌رود آزمایشی بلاک چین که اخیرا راه‌اندازی شده است، احتمالات این فناوری را «در پشتیبانی از قابلیت ردیابی دیجیتالی سرتاسر مواد اولیه دایره‌ای در محصولات مشتری» آشکار کند. مزایای استفاده از بلاک چین شامل کاهش هزینه ها و زمان و همچنین بهبود

کد خبر : 232059
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
تولیدکننده مواد شیمیایی عربستان سعودی، SABIC، پروژه آزمایشی بلاک چین را راه اندازی کرد – بلاک چین بیت کوین نیوز

[ad_1]

یک تولیدکننده مواد شیمیایی مستقر در عربستان سعودی گفته است که انتظار می‌رود آزمایشی بلاک چین که اخیرا راه‌اندازی شده است، احتمالات این فناوری را «در پشتیبانی از قابلیت ردیابی دیجیتالی سرتاسر مواد اولیه دایره‌ای در محصولات مشتری» آشکار کند. مزایای استفاده از بلاک چین شامل کاهش هزینه ها و زمان و همچنین بهبود یکپارچه سازی داده ها است.

قابلیت ردیابی دیجیتال سرتاسر

یک تولیدکننده مواد شیمیایی در عربستان سعودی، شرکت صنایع پایه عربستان (SABIC)، اخیراً اعلام کرد که یک پروژه آزمایشی بلاک چین را در همکاری با شرکت فناوری Finboot راه اندازی کرده است. به گفته تولیدکننده مواد شیمیایی، هدف آزمایشی «بررسی امکانات فناوری بلاک چین در حمایت از قابلیت ردیابی دیجیتالی سرتاسر مواد اولیه دایره‌ای است. [raw materials] در محصولات مشتری.”

SABIC در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت که روند کنونی ردیابی سفر مواد اولیه توسط زنجیره ارزش پیچیده پتروشیمی دشوار شده است. بنابراین، از طریق آزمایشی، SABIC که 70 درصد متعلق به غول نفتی عربستان سعودی آرامکو است، در نظر دارد “محصول را از تولید خوراک تا [the] مبدل، فراتر از کاربردهای صنعتی قبلی بلاک چین در ردیابی سرتاسری است.”

در این بیانیه آمده است که انتظار می رود آزمایشی بلاک چین هزینه ها و زمان را کاهش دهد و همچنین یکپارچه سازی داده ها را بهبود بخشد. این شرکت همچنین امیدوار است که این آزمایشی به کاهش تلاش‌های اداری مرتبط با فرآیند صدور گواهینامه مواد کمک کند.

پتانسیل بلاک چین

ولید الشلفان، معاون فناوری و نوآوری پلیمرها در سابیک در سخنانی پس از اعلام راه اندازی این خلبان گفت:

در SABIC، ما تعهد عمیقی به نوآوری و فناوری داریم که می تواند به ما در ارائه راه حل های پایدارتر به مشتریان کمک کند. چشم انداز ما برای ایجاد یک اقتصاد دایره ای برای پلاستیک ها مستلزم دگرگونی کامل زنجیره ارزش و مشارکت های پیشگام با شرکای بالادستی و پایین دستی است. فناوری بلاک چین پتانسیل هیجان انگیزی برای ارائه محصولات TRUCIRCLE ما به مشتریان و در نتیجه تعهد ما به حمایت از مشتریان در جاه طلبی های پایداری آنها دارد.

Juan Miguel Pérez Rosas، مدیر عامل Finboot، گفت که این خلبان “به توسعه و پیشرفت اقتصاد دایره ای کمک خواهد کرد.”

طبق بیانیه مطبوعاتی، نرم افزار MARCO Finboot به عنوان یک “لایه میان افزار” استفاده خواهد شد که محصول را از انرژی پلاستیکی که در آن تولید می شود تا تحویل آن به SABIC برای تبدیل به پلیمرهای دایره ای Trucircle ردیابی می کند. تحویل پلیمرهای دایره ای به Intraplás “برای تبدیل به محلول های بسته بندی آنها” نیز پیگیری خواهد شد.

در طول فرآیند، این فناوری تغییرناپذیری همه داده‌های جمع‌آوری‌شده را که باید بین تامین‌کنندگان، مشتریان و تنظیم‌کننده‌ها توزیع شود، تضمین می‌کند. این، طبق بیانیه مطبوعاتی، “شفافیت، حسابرسی و پاسخگویی را در یک اکوسیستم صنعتی پیچیده فراهم می کند.”

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.