توقف صعودی Crypto

[ad_1] تصویر بازار بیت کوین در مشکلات صنعت بانکداری ایالات متحده شنا می کند و در 24 ساعت گذشته 9 درصد و از پایین ترین سطح روز جمعه بیش از 25 درصد رشد کرده است. به یاد داشته باشید که بیت کوین در سال 2008 برای پاسخ به بی اعتمادی به سیستم مالی جهانی ایجاد

کد خبر : 333306
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
توقف صعودی Crypto

[ad_1]

تصویر بازار

بیت کوین در مشکلات صنعت بانکداری ایالات متحده شنا می کند و در 24 ساعت گذشته 9 درصد و از پایین ترین سطح روز جمعه بیش از 25 درصد رشد کرده است. به یاد داشته باشید که بیت کوین در سال 2008 برای پاسخ به بی اعتمادی به سیستم مالی جهانی ایجاد شد. این عملکرد بیت کوین به عنوان حفظ سرمایه در آخر هفته فراخوانی شد و روز دوشنبه انجام شد.

BTCUSD به شدت بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه خود بازگشت، که نشان می دهد احساسات بلندمدت و میان مدت صعودی باقی می مانند.

در عین حال، احساسات کوتاه‌مدت بیشتر قابل انتظار است. از شب گذشته، بیت کوین در سطح 24.5 جهش کرده است. حدود یک ماه پیش فشار فروش مانع از افزایش قیمت شد. آخرین توقف تلاشی برای نفس کشیدن قبل از یک موج جدید است.

در بازه زمانی هفتگی، بیت کوین از مرز 50 هفته گذشته است و در حال آزمایش مرز 200 هفته است. پس از عقب نشینی در سه هفته گذشته، شانس شکست به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

اساساً، تغییر در انتظارات سیاست پولی به ارزهای دیجیتال کمک می کند. در کمتر از یک هفته، بازارها دور کامل انتظارات را طی کردند، از افزایش 25 امتیازی به افزایش 50 امتیازی و بازگشت. علاوه بر این، انتظارات برای افزایش بیشتر در اواخر سال جاری در روزهای دوشنبه و جمعه کاهش یافت که برای ارزهای دیجیتال، شاخص نزدک و طلا مثبت است.

یک محاسبه مجدد دیگر منجر به افزایش 1.16 درصدی در سختی استخراج بیت کوین شد. این شاخص به بالاترین حد خود یعنی 43.55 تن رسید.

پس زمینه خبر

طبق گزارش CoinShares، سرمایه‌گذاری در صندوق‌های رمزنگاری شده در هفته گذشته به میزان 255 میلیون دلار کاهش یافت که پنجمین هفته متوالی جریان خروجی بود. بیت کوین 244 میلیون دلار و اتریوم 11 میلیون دلار سقوط کردند.

به گفته Santiment، “نهنگ” و “کوسه” ارزهای دیجیتال بسیار سریع شروع به انباشتگی کرده اند. دارندگان بزرگ BTC تنها در یک هفته 821 میلیون دلار به حساب های خود اضافه کردند.

بانک دیگری در آمریکا بسته شده است. فدرال رزرو بانک Signature، یکی از بزرگترین وام دهندگان در صنعت ارزهای دیجیتال را تعطیل کرد. رگولاتور تاکید کرد که تمام سپرده های Signature به صاحبان آن و مشتریان بانک سیلیکون ولی بازگردانده می شود. در مقابل این پس‌زمینه، نرخ ارز استیبل کوین USDC و DAI تقریباً به 1 دلار بازگشته است.

چانگ پنگ ژائو، مدیر اجرایی صرافی بایننس، گفت که بانک‌ها به خطری برای استیبل کوین‌های دارای پشتوانه ارزهای فیات تبدیل شده‌اند. او گفت و خود ارزهای فیات می توانند برای ارزهای دیجیتال، استیبل کوین ها و به طور کلی ثبات مالی خطراتی ایجاد کنند.

این مقاله توسط تحلیلگر ارشد بازار FxPro، Alex Kuptsikevich نوشته شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.