توضیح میرکاظمی درباره نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان و جانبازان

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، مسعود میرکاظمی در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیر مراحل برنامه هفتم در حال طی شدن است و باید به مجلس برود و تصویب شود زیرا به مصوبه مجلس نیاز دارد. وی در مورد برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: در سال گذشته با همکاری مرحوم دکتر

کد خبر : 257814
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
توضیح میرکاظمی درباره نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان و جانبازان



به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، مسعود میرکاظمی در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیر مراحل برنامه هفتم در حال طی شدن است و باید به مجلس برود و تصویب شود زیرا به مصوبه مجلس نیاز دارد.

وی در مورد برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: در سال گذشته با همکاری مرحوم دکتر عادل آذر اقدامات لازم انجام شد؛ با اعلام سیاست‌ها کار جدی‌تر شد و در چارچوب مدنظر در سازمان تدوین و کار شروع شده است از آنجایی که این مسئله با تدوین بودجه همزمان شده است تلاش می‌کنیم تا بودجه سال 1402 را بر اساس سیاست‌های ابلاغی تنظیم کنیم تا 15 آذر به موقع کار تمام شود.

میرکاظمی افزود: به صورت موازی در حال پیشبرد برنامه هفتم توسعه و بودجه هستیم البته همزمانی این‌ دو اتفاق خوبی نیست چراکه باعث تقسیم انرژی سازمان برنامه و بودجه و سخت شدن کار می شود.

وی افزود: از تمام توانمان استفاده می‌کنیم تا هر دو کار را پیش ببریم ولی تصویب در دولت و مجلس به متناوب است یعنی ابتدا بودجه در مجلس تصویب می شود و سپس به قانون برنامه هفتم توسعه می‌پردازیم، چرا که سیاست ها تازه ابلاغ شده است و تدوین آن در سازمان زمان بر است و بعد از آن باید در دولت و مجلس تصویب شود. اگر بخواهیم این مسیر را طی کنیم بودجه به موقع آماده نمی شود بنابراین اقدامات مربوط به بودجه را باید سریع‌تر آغاز کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد ادعایی که گفته می‌شود پیمانکاران تا به حال پولی از دولت دریافت نکرده‌اند تصریح کرد: این ادعاها درست نیست و مبالغی تاکنون پرداخت شده ولی همواره مبالغ اصلی در نیمه دوم سال پرداخت می‌شود چرا که درآمدهای دولت خصوصا مالیات ها در نیمه دوم سال محقق می‌شود. تاکنون 35 همت پرداخت شده است به محض آماده شدن منابع، پرداخت های بعدی هم صورت خواهد گرفت.

وی در مورد استفساریه مجلس درباره نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان و جانبازان گفت: مجلس طرحی را داده است که پنج هزار میلیارد تومان بار مالی دارد که برای آن هم باید فکری اندیشیده شود که البته در صورت تصویب مجلس مکلف هستیم آن را انجام دهیم.

۲۲۳۲۲۵



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.