توضیح شاخص الگوی هارمونیک – سیستم های معاملاتی – 9 اوت 2022

نشانگر الگوی هارمونیک توضیح داده شده است در این مقاله نوع شاخص الگوی هارمونیک مورد استفاده برای معاملات فارکس و سهام را توضیح خواهیم داد. اولاً، چندین تنوع از شاخص‌های الگوی هارمونیک مورد استفاده توسط جامعه تجاری وجود دارد. همه نشانگرهای الگوی هارمونیک یکسان نیستند. تغییرات اصلی نشانگرهای الگوی هارمونیک را می توان با توجه

کد خبر : 239593
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۵۰
توضیح شاخص الگوی هارمونیک – سیستم های معاملاتی – 9 اوت 2022


نشانگر الگوی هارمونیک توضیح داده شده است

در این مقاله نوع شاخص الگوی هارمونیک مورد استفاده برای معاملات فارکس و سهام را توضیح خواهیم داد. اولاً، چندین تنوع از شاخص‌های الگوی هارمونیک مورد استفاده توسط جامعه تجاری وجود دارد. همه نشانگرهای الگوی هارمونیک یکسان نیستند. تغییرات اصلی نشانگرهای الگوی هارمونیک را می توان با توجه به الگوریتم مورد استفاده در داخل نشانگر به سه نوع مختلف تقسیم کرد. هر نوع نشانگر الگوی هارمونیک مزایا و معایب خاص خود را دارد. در این مقاله به بررسی هر یک از انواع شاخص الگوی هارمونیک می پردازیم. علاوه بر این، برای اطلاع شما، ترکیبی از این سه تغییر را نیز در پایان این مقاله مورد بحث قرار خواهیم داد.

نوع 1: بدون تاخیر (سیگنال سریع) اما رنگ آمیزی مجدد – گزینه ورود از نقطه عطف. نشانگر الگوی شکست خورده را در نمودار نشان نمی دهد و آخرین الگوی می تواند دوباره رنگ آمیزی کند.

نوع 2: تاخیر (سیگنال کند) اما بدون رنگ آمیزی – بدون گزینه برای ورود در نقطه عطف. نشانگر الگوی شکست خورده را نشان نمی دهد اما الگوی آخر دوباره رنگ نمی شود.

نوع 3: تشخیص الگو در نقطه C اما رنگ آمیزی مجدد – گزینه ای برای ورود در نقطه عطف. نشانگر الگو را خیلی زود تشخیص می دهد و باید منتظر بمانید تا نقطه D. الگو ممکن است به نقطه D نرسد. نشانگر الگوی شکست خورده را نشان نمی دهد و آخرین الگوی می تواند دوباره رنگ آمیزی شود.

نوع 1. بدون تاخیر (سیگنال سریع) اما رنگ آمیزی مجدد

نوع اول نشانگرهای هارمونیک بدون تاخیر اما رنگ آمیزی مجدد است. این نوع نشانگر الگوی هارمونیک، نشانگرهای الگوی هارمونیک معمولی است که توسط بسیاری از معامله گران استفاده می شود. مزیت این است که شما سیگنال را در اسرع وقت دریافت می کنید. شما این فرصت را دارید که از نقطه عطف همه راه ها به سمت روند ادامه دار معامله کنید. نقطه ضعف این است که شما نمی توانید استراتژی خود را در نمودار آزمایش کنید زیرا این نوع نشانگر الگوی هارمونیک ورود الگوهای شکست خورده را در نمودار نشان نمی دهد بلکه فقط یک الگوی موفق را نشان می دهد. در واقع Harmonic Pattern Plus و Harmonic Pattern Scenario Planner در این دسته قرار می گیرند. آن‌ها سریع‌ترین سیگنال را ارائه می‌دهند، اما شما نمی‌توانید استراتژی خود را در نمودار خود آزمایش کنید زیرا ورودی ناموفق در نمودار را نشان نمی‌دهند.

شما می توانید همه چیز را در مورد شاخص الگوی هارمونیک از این مقاله اصلی بخوانید.

ما چندین شاخص الگوی هارمونیک را بر اساس آنچه تاکنون در این مقاله مورد بحث قرار داده ایم معرفی خواهیم کرد.

اسکنر الگوی نمودار X3 (غیر رنگ آمیزی + بدون تاخیر)

در زیر لینک اسکنر الگوی نمودار X3 در پلتفرم متاتریدر 4 و متاتریدر 5 وجود دارد. اسکنر الگوی نمودار X3 نشانگر الگوی هارمونیک بدون رنگ آمیزی مجدد و بدون تاخیر است. علاوه بر این، هر الگوی هارمونیک در اسکنر الگوی نمودار X3 را می توان برای بهبود عملکرد معاملات سفارشی کرد. با هزاران ویژگی قدرتمند در معاملات روزانه، این نشانگر الگوی هارمونیک نسل بعدی است.

علاوه بر این، دو شاخص الگوی هارمونیک شامل هارمونیک الگوی پلاس و برنامه ریز سناریو الگوی هارمونیک را معرفی خواهیم کرد. این نشانگر الگوی هارمونیک در حال رنگ آمیزی مجدد است. با این حال، آنها هزاران ویژگی قدرتمند را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهند. بنابراین، اگر از رنگ آمیزی مجدد نشانگر الگوی هارمونیک ناراحت نیستید، می توانید از این دو ابزار استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید از اسکنر الگوی نمودار X3 همراه با هارمونیک الگوی پلاس یا برنامه ریز سناریو الگوی هارمونیک استفاده کنید.

هارمونیک الگوی پلاس (نوع 1)

هارمونیک الگوی پلاس نسبت به قیمت محصول بسیار خوبی است. با ده ها ویژگی قدرتمند از جمله فاصله تکمیل الگو، منطقه معکوس بالقوه، منطقه ادامه بالقوه، توقف خودکار ضرر و اندازه گیری سود.

در زیر پیوندهایی به هارمونیک الگوی پلاس آمده است

برنامه ریز سناریو الگوی هارمونیک (نوع 1 + ویژگی پیش بینی)

با ویژگی های اضافی پیش بینی الگوهای هارمونیک آینده، این نشانگر الگوی هارمونیک بسیار تاکتیکی با قابلیت شبیه سازی پیشرفته در بالای ویژگی های قدرتمند الگوی هارمونیک به علاوه است.

در زیر پیوندهایی به برنامه ریز سناریو الگوی هارمونیک وجود دارد



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.