توضیحی درباره ایمن‌سازی برق بازار وکیل

[ad_1] به دنبال انتشار گزارش و تصاویری از وضعیت بازار وکیل جنوبی در شیراز و نقدی که به وضعیت سیم‌کشی این بازار شده بود، شرکت توزیع نیروی برق شیراز دراین‌باره توضیحاتی داد و تاکید کرد که پروژه ایمن‌سازی شبکه برق بازار وکیل سال ۱۳۹۸ به بهره‌برداری رسیده است. به گزارش ایسنا، بازار جنوبی وکیل شیراز

کد خبر : 441761
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
توضیحی درباره ایمن‌سازی برق بازار وکیل

[ad_1]

به دنبال انتشار گزارش و تصاویری از وضعیت بازار وکیل جنوبی در شیراز و نقدی که به وضعیت سیم‌کشی این بازار شده بود، شرکت توزیع نیروی برق شیراز دراین‌باره توضیحاتی داد و تاکید کرد که پروژه ایمن‌سازی شبکه برق بازار وکیل سال ۱۳۹۸ به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش ایسنا، بازار جنوبی وکیل شیراز در آبان ماه سال گذشته، بر اثر آتش‌سوزی در یکی از حجره‌ها دچار دوده‌گرفتگی و سیاهی شد، که بنا بر وعده اداره کل میراث فرهنگی استان فارس قرار بود پاکسازی شود. برخی فعالان و دوستداران میراث فرهنگی ضمن اشاره به خلف وعده در این‌باره، وضعیت سیم‌کاشی‌ها در بازار وکیل جنوبی را نیز نگران‌کننده دانستند. ایسنا در گزارش «روسیاهی بازار شیراز!» با انتشار تصاویری از وضعیت این بازار خبر داد که شرکت توزیع نیروی برق شیراز پیرو انتشار این گزارش درباره وضعیت ایمن‌سازی شبکه برق بازار وکیل توضیحاتی داده است.

در متن توضیحات شبکه توزیع برق شیراز آمده است: «وقوع حریق در آبان سال گذشته، توسط همین خبرگزاری و دیگر رسانه‌ها، پوشش خبری لازم و کامل داده و توضیحات متقنی پیرامون آن مطرح شد؛ این حادثه هیچ ارتباطی با برق و شبکه عمومی برق‌رسانی نداشته است.  در خصوص طرح موضوع وجود نقص در سیستم ایمنی بازار وکیل و مرتبط کردن آن با شبکه توزیع برق، ضمن این گلایه که پیرامون موضوع نظر متخصصان و دستگاه‌های مسئول، اخذ و منعکس نشده است، به استحضار می‌رساند که براساس اخبار و گزارش‌های منعکس شده توسط رسانه‌ها من‌جمله ایسنا، پروژه ایمن‌سازی شبکه از سال ۱۳۹۱ توسط توزیع برق شیراز آغاز شد و با صرف اعتباری سنگین، در سال ۱۳۹۸ به بهره‌برداری رسید و طی آن، شبکه برق در محدوده بازار جنوبی، به مسیر امن و خارج از دسترس بهره‌برداران منتقل و اتصال هر یک از حجره‌ها به شبکه، با در نظر گرفتن استانداردهای روز، اجرا و عملیاتی شد.

شرکت توزیع برق تنها مسئولیت شبکه تا محل کنتور را عهده‌دار بوده و ایمن یا غیرایمن بودن شبکه و دستگاه‌ها و ابزارهای برقی بعد از کنتور، در محدوده مسئولیت مشترک و بهره‌بردار است. در عین حال، نکات مد نظر کارشناسان این شرکت با هدف ایمنی بیشتر، به اطلاع هیئت امنای بازار وکیل رسیده است.

هر کابلی، کابل برق نبوده و هر کابل برقی هم مرتبط با شرکت توزیع برق نیست، لذا درج تصاویری از کابل، سیم و کافوی مخابرات و مرتبط کردن آن با شبکه برق و شرکت توزیع برق، صحیح نیست.»

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.