توضیحات سرمربی الجزیره پس از برد پر گل در جام جهانی باشگاه‌ها

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ الجزیره پس از پشت سر گذاشتن تیم پیرائه تاهیتی اولین رقیب خود در جام باشگاه‌های جهان روز یکشنبه ۱۷ بهمن باید به مصاف تیم الهلال می‌رود. سرمربی تیم الجزیره، مارسل کیزر در گفتگو با خبرآنلاین پس از پیروزی مقابل پیرائه در استادیوم محمد بن زاید شهر ابوظبی، گفت: مشکل اصلی ما در این مسابقات غیبت

کد خبر : 164873
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱:۴۴
توضیحات سرمربی الجزیره پس از برد پر گل در جام جهانی باشگاه‌ها

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ الجزیره پس از پشت سر گذاشتن تیم پیرائه تاهیتی اولین رقیب خود در جام باشگاه‌های جهان روز یکشنبه ۱۷ بهمن باید به مصاف تیم الهلال می‌رود. سرمربی تیم الجزیره، مارسل کیزر در گفتگو با خبرآنلاین پس از پیروزی مقابل پیرائه در استادیوم محمد بن زاید شهر ابوظبی، گفت: مشکل اصلی ما در این مسابقات غیبت بلند مدت شش، هفت بازیکن در تمرینات پیش از مسابقات بخاطر بازی های ملی است. من برای گل زود هنگام و برد ۴ بر ۱ تیمم خوشحالم و بنظرم آمد که به بعضی از بازیکنان فرصت استراحت بدهم و در عوض به بعضی بازیکنان نیاز داشتند تا دقایقی بازی کنند. برای مثال جمال یک ماه هست که با ماست و با این وجود بخاطر دقایقی که بازی کرد توانست بهترین خودش باشد و بهترین بازیکن زمین نیز شد. ما یک بازی مهم در پیش داریم و نیاز به استراحت بیشتری داریم که می‌تواند به بازی مقابل الهلال کمک‌مان کند»

همچنین در پاسخ به سوال حضور علی مبکوت گفت:«همه خوشحالیم که علی میتونه دوباره بازی کنه در این تیم، به همین دلیل بود که من بهش ۲۰ دقیقه اجازه بازی دادم. او بخش بزرگی از موفقیت ما در سال گذشته بود و خوشحالیم که با ماست.»

مارسل در پاسخ به سوال خبرنگار خبرآنلاین، در ارتباط با استفاده حداکثری تعویض ها در این بازی و فشردگی بازی ها برای الجزیره برخلاف دوری ۱۵ روزه تیم الهلال از مسابقات و تاثیرش در مسابقه پیش رویشان، گفت: «من بنظرم دوری ۱۵ روزه از مسابقات و حتی کمی بیشتر مشکل اصلی ما نخواهد بود، مشکل اصلی تیم غیبت دراز مدت شش، هفت بازیکن به دلیل بازی های ملی پیش از این مسابقات بوده است که بعضی از آن‌ها تنها دو روز است در تمرینات ما حضور دارند، ما از نظر تکنیکی مشکل بیشتری با این مسئله داریم تا دوری از مسابقات. اما خب توانستیم جمال رو جایگزین کنیم و همچنین از سایر بازیکنان استفاده کردیم. به هر حال ما خوشحالیم که توانستیم آماده باشیم و دیگر بازیکنان نیز به ما کمک کنند.»

او درباره برد در مقابل تیم پیرائه ادامه داد: «این برد برای ما محرک بسیار خوبی شد، بعضی بازیکنان توانستند شانس بازی در زمین رو داشته باشند و خب فهمیدیم میتوانیم از آن‌ها در مواقع ضروری استفاده کنیم. ما ۴ تا گل زدیم، البته که بنظر من میتوانست بیش تر هم باشد اما خب من فکر می‌کنم تیم در بعضی جا ها نیاز به تقویت دارد.»

مارسل در ادامه در ارتباط با چگونگی آمادگی تیم و مشاهده فیلم‌های بازی دیگر تیم ها، گفت: «ما بازی دیگر تیم‌ها رو پیش از مسابقه مشاهده می‌کنیم، مثلا تیم پیرائه و البته الهلال، بخاطر آنکه سریعا باید از فردا خودمان را برای بازی در مقابل الهلال آماده کنیم. خب شاید فیلم‌های بازی تیم موتری هم ببینیم، البته شاید، باید دید تورنومنت چطور پیش می‌رود.»

*گفتگو: سحر استاد رحیمی

256 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.