توضیحات سردار اشتری درخصوص وضعیت تردد از مرزها

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از فارس، فرمانده کل انتظامی کشور گفت: نزدیک به سه میلیون زائر از کشور خارج شده‌اند و حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از سفر برگشته‌اند.  سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کشور در حاشیه بازدید از مرز چذابه اظهار کرد: بازدیدی از مرزهای مهران، شلمچه، خسروی و امروز

کد خبر : 254888
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
توضیحات سردار اشتری درخصوص وضعیت تردد از مرزها



به گزارش هوشمند نیوز به نقل از فارس، فرمانده کل انتظامی کشور گفت: نزدیک به سه میلیون زائر از کشور خارج شده‌اند و حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از سفر برگشته‌اند.

 سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کشور در حاشیه بازدید از مرز چذابه اظهار کرد: بازدیدی از مرزهای مهران، شلمچه، خسروی و امروز هم چذابه داشتیم و بحمدالله وضعیت مرزها عادی و تردد زائران به خوبی انجام می‌شود.

وی تسهیل در تردد زائران و خدمت رسانی به آنها از وظایف فراجا دانست و افزود: هم مرزبانان ما و هم عوامل انتظامی به صورت شبانه روز در خدمت زائران هستند.

وی ادامه داد: آخرین آماری که به دست ما رسیده نزدیک به سه میلیون زائر به سمت عتبات عالیات از کشور خارج شده‌اند و حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر برگشت داشته‌ایم و موج برگشت هم شروع شده و انشاءالله عزیزانی که در عتبات عالیات هستند تا قبل از اینکه ترافیک جمعیت شروع شود سفر خودشان را مدیریت کنند و به سلامت به خانه‌های خود برسند.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: ما هیچ مشکل امنیتی در مرزها نداشتیم و بحمدالله همکاری خوبی بین پلیس و مرزبانان ما با پلیس و مرزبانی عراق وجود داشته و هر کجا هم مشکلی داشتیم عزیزان مرزبانی عراق همکاری کرده و مشکل را حل کردند البته ازدحام جمعیت و گرما زائران عزیز را اذیت کرد اما حمایت ها خوب بود.

وی افزود: توصیه بنده به عزیزانی که در حال برگشت هستند این است که چون حدود یک هفته در سفر بودند و خسته شدند قبل از اینکه با خودروهای شخصی‌شان حرکت کنند استراحتی انجام دهند تا خستگی و خواب آلودگی نداشته باشند و با آمادگی کامل مسیر را طی کنند.

وی با اشاره به اینکه کارکنان فراجا تا خروج آخرین نفر از زائران در خدمت آن‌ها هستند گفت: هیچ موقع مرزهای ما بسته نبوده است، درست است که به دلیل مشکلاتی که در آن سوی مرز اتفاق افتاده چند ساعت متوقف بوده اما هیچ‌گاه بسته نشده و تردد ممنوع نبوده است.

اشتری در پاسخ به مسائل اتباع گفت: روزهای اول مشکلاتی داشتیم اما فرماندهان ما با مرزبانان عراق و همچنین همکاران ما در وزارت کشور صحبت کردند که اتباع خارجی هم خارج شوند و ما الان مشکلی نداریم.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.