توضیحات داشبورد تجارت – سیستم های معاملاتی – 20 آوریل 2022

[ad_1] معرفی داشبورد تجارت این داشبورد/پانل بر اساس اصل اساسی مدیریت ریسک طراحی شده است که عنصر کلیدی تجارت موفق است تا به معامله گران دستی کمک کند تا در زمان کوتاه تری تصمیم بگیرند. شما می توانید ریسک خود را کنترل کنید، نسبت پاداش به ریسک را تنظیم کنید، چند TP/SL جزئی تنظیم کنید،

کد خبر : 196215
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۴۸
توضیحات داشبورد تجارت – سیستم های معاملاتی – 20 آوریل 2022

[ad_1]

معرفی داشبورد تجارت

این داشبورد/پانل بر اساس اصل اساسی مدیریت ریسک طراحی شده است که عنصر کلیدی تجارت موفق است تا به معامله گران دستی کمک کند تا در زمان کوتاه تری تصمیم بگیرند.

شما می توانید ریسک خود را کنترل کنید، نسبت پاداش به ریسک را تنظیم کنید، چند TP/SL جزئی تنظیم کنید، انواع مختلف توقف های تریلی را انتخاب کنید، گزینه های بدون ریسک را تنظیم کنید، آلارم تنظیم کنید و همه این کارها را با استفاده از ابزارهای تجسم داشبورد انجام دهید.

عملکردهای اصلی محصول:

  • طراحی کاربر پسند و آسان برای استفاده.
  • پشتیبانی از هر ابزار معاملاتی (جفت ارز، شاخص ها، فلزات، کالاها، ارزهای دیجیتال).
  • نماد روی تمام نمودارها را با یک کلیک تغییر دهید.
  • روش های مختلف محاسبه لات (درصد ریسک، مبلغ ریسک دلار، اندازه لات ثابت)
  • قبل از باز کردن سفارش بر اساس قیمت / امتیاز / پیپ، ورودی را محاسبه کنید، ضرر را متوقف کنید و سطوح سود را در نمودار بگیرید.
  • به صورت بصری SL/TP/Entry را تنظیم کنید و معاملات را بر اساس خط انجام دهید.
  • به طور خودکار نسبت توقف ضرر به سود را تنظیم می کند.
  • نمایش سود، زیان و RR معامله قبل از باز کردن سفارش.
  • نمایش سود/زیان و مجموع حجم سفارشات موجود.
  • برگه بستن، برگه سفارش در انتظار و برگه پوشش ریسک.
  • دکمه «پرچین»، دکمه «معکوس»، دکمه «بستن با» و دکمه «بستن و باز کردن معکوس».
  • نمایش بنر اطلاعاتی برای هر سفارش
  • پانل اصلاح جداگانه برای اصلاح یک پارامتر تجاری.
  • گزینه OCO را برای سفارشات معلق تنظیم کنید (یکی دیگری را لغو می کند).
  • موقعیت های بسته بر اساس نماد، عدد جادویی، سود، زیان و نوع معامله.
  • سفارشات و موقعیت ها را با توجه به مقادیر یا درصد سود / حقوق صاحبان سهام ببندید.
  • چهار تابع توقف عقب. (معمولی، پویا، شمعی، پولی)
  • محدودیت تریلینگ/سفارشات توقف.
  • عملکرد بدون ریسک با قابلیت تنظیم مقدار پد و گره زدن شروع بدون ریسک به اندازه SL.
  • TP partial close و SL partial close با گزینه های مختلف.
  • گزینه های توقف پایانی، بدون ریسک و بسته شدن جزئی به صورت بصری تنظیم کنید.
  • نمایش قیمت های توقف انتهایی، بدون ریسک و بسته شدن جزئی در نمودار.
  • پانل زمان تجارت جداگانه را برای تنظیم زمان برای انجام معاملات جدید، قرار دادن سفارشات جدید یا بستن/حذف موارد موجود.
  • گزینه سفارشات دستی را مدیریت کنید تا گزینه‌های SL/TP و داشبورد را برای معاملات دستی تنظیم کنید.
  • تنظیم زنگ هشدار برای اطلاع از رسیدن قیمت به سطوح یا زمان های خاص.
  • اندازه داشبورد، فونت و اندازه فونت را تغییر دهید.
  • اسکرین شات اتوماتیک و دستی.
  • تنظیم کلیدهای میانبر برای دکمه های داشبورد.

1. Symbol Changer: یک جعبه ترکیبی است که تمام نمادهای موجود در ساعت بازار را نشان می دهد. وقتی نمادی را انتخاب می‌کنید، اگر معامله‌ای وجود نداشته باشد، نمودار فعلی به نمودار نماد مشخص شده تغییر می‌کند، اگر قبلاً معامله دارید، نمودار نماد مشخص شده را در پنجره‌ای دیگر باز می‌کند و یک الگو را روی نمودار اعمال می‌کند. شما می توانید هر قالب دلخواه خود را تنظیم کنید. در این صورت باید نام قالب خود را به ورودی های داشبورد بدهید.

2. علامت Spread: اگر اسپرد فعلی کمتر یا مساوی باشد از آنچه کاربر در آن تنظیم کرده است، یک علامت تیک سبز نشان می دهد، در غیر این صورت یک علامت ضربدر قرمز نشان می دهد که به این معنی است که گسترش بیش از چیزی است که شما انتظار دارید. در ورودی‌های داشبورد می‌توانید این حد حداکثر اسپرد را تغییر دهید، همچنین می‌توانید تنظیم کنید که وقتی اسپرد از حداکثر اسپرد بیشتر است، معامله نشود.

3.Minimizer: اگر داشبورد را کوچک کنید، برخی از دکمه‌های مفید به نوار کناری بالا منتقل می‌شوند، به این ترتیب می‌توانید نمودارها را آزادانه ببینید و همزمان می‌توانید از امکانات داشبورد استفاده کنید. با استفاده از دکمه‌ها می‌توانید معامله انجام دهید، سفارش معلق بگذارید، معامله را اصلاح کنید، نوار اطلاعات را ببینید، تایمر معامله را تنظیم کنید و غیره.

4. علامت چشمی: وقتی روشن است، اگر معامله ای انجام دهید، خط قیمت شروع بدون ریسک، خطوط قیمت جزئی TP/SL و خط قیمت شروع دنباله روی نمودار نشان داده می شود. گاهی اوقات، شما نمی خواهید نمودار شلوغ باشد و ترجیح می دهید آن خطوط را نبینید، می توانید دکمه چشم را خاموش کنید تا آن خطوط از نمودار حذف شود.

5. جعبه اطلاعات: زمانی که معامله می کنید. داشبورد یک جعبه اطلاعات در قیمت معامله را نشان می دهد، این کادر اندازه لات معامله، نسبت پاداش به ریسک، سود معامله و قیمت باز آن را نشان می دهد، همچنین شامل دکمه منو و دکمه بستن است.

5. این دکمه‌ها می‌توانند خط قیمت بدون ریسک، خط قیمت شروع مسیر و خطوط قیمت بسته جزئی را قبل از گرفتن سفارش پنهان یا نشان دهند.

5.1 PC: بستن جزئی، این دکمه خطوط قیمت بسته را پنهان/نمایش می دهد.

5.2 RF: بدون ریسک، این دکمه خطوط قیمت بدون ریسک را پنهان/نمایش می دهد.

5.3 TS: Trail Start، این دکمه خطوط قیمت Trail Start را پنهان/نمایش می دهد.

1. ارزش ریسک: اگر حالت ریسک روی “درصد” تنظیم شده است، در اینجا باید درصد ریسک سرمایه را تنظیم کنید، اگر حالت ریسک روی “مقدار$” تنظیم شده است، باید مقدار دلاری را که می خواهید در هر معامله ریسک کنید، تنظیم کنید. اگر Risk Mode روی “Fixed Lot” تنظیم شده باشد، این کادر خاکستری می شود و دیگر قابل تغییر نیست، باید اندازه لات تجاری را از کادر “LotSize” تنظیم کنید.

2. Draw SL&TP: اگر روی دکمه آبی کلیک کنید، خطوط Price/SL/TP را در نمودار نشان می دهد با فرض اینکه می خواهید موقعیت خرید داشته باشید، اگر روی دکمه قرمز کلیک کنید، خطوط Price/SL/TP را در نمودار نشان می دهد. با فرض اینکه می خواهید یک موقعیت فروش داشته باشید. با استفاده از خطوط روی نمودار می توانید به صورت بصری معاملات را انجام دهید و SL/TP را تنظیم کنید.

3.نسبت TP/SL: اگر این دکمه را فشار دهید، داشبورد نسبت TP به SL را حفظ می کند، یعنی زمانی که خط TP را تغییر می دهید، خط SL بر این اساس تغییر می کند و برعکس.

4.Trade Lot Size: این کادر به طور خودکار با استفاده از جعبه ارزش ریسک و ارزش توقف ضرر محاسبه می شود، اما اگر حالت ریسک را روی “اندازه لات ثابت” قرار دهید، این کادر به رنگ سفید در می آید و می توانید اندازه لات مورد نظر خود را به صورت دستی تنظیم کنید.

5.تغییر واحد اعداد: اگر آن را فشار دهید، به “قیمت” تغییر می کند، سپس می توانید SL/TP/Entry را بر اساس قیمت ها به جای امتیاز تنظیم کنید. همچنین می‌توانید حالت اندازه‌گیری را به «Points»، «Pips»، «Points*100»، «Points*1000»، «Points*10000» را نیز تغییر دهید.

6. ثبت سفارش برای سفارش در انتظار: فاصله قیمت سفارش تا قیمت فعلی برای قرار دادن سفارش در انتظار.

7. بهره بردن. اگر آن را روی 0 تنظیم کنید، هیچ سودی برای معامله ایجاد نمی کند.

8. توقف ضرر. اگر آن را روی 0 تنظیم کنید، هیچ توقف ضرری برای معامله ایجاد نمی کند.

9. پاداش/ریسک/RR: داشبورد پاداش را بر اساس سود برداشت و اندازه لات، ریسک بر اساس توقف ضرر و اندازه از دست رفته و پاداش به نسبت ریسک محاسبه می کند.

10. سود کل: مجموع سود تمام معاملات گرفته شده توسط داشبورد از جمله سوآپ و کمیسیون است.

11. لات خالص: اندازه لات معاملات خرید مثبت در نظر گرفته می شود و اندازه معاملات فروش از دست رفته منفی در نظر گرفته می شود، مجموع تمام معاملات خرید و فروش گرفته شده توسط داشبورد، لات خالص ایجاد می کند.

12. نماد سنج: این نماد قسمت زیر خود را تغییر می دهد تا دکمه های مختلف قرار دادن سفارش در انتظار، موقعیت های بسته شدن و موقعیت های پوششی را به کاربر بدهد.

پنجره گیج سه حالت دارد که هر حالت گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد.

حالت سفارشات در انتظار:

با استفاده از این پنجره می توانید سفارشات معلق را قرار داده و سفارشات معلق را حذف کنید.

حالت بسته شدن موقعیت ها:

این پنجره چندین گزینه برای بستن موقعیت های موجود می دهد.

حالت موقعیت های پرچین:

1. دکمه پرچین: با فشار دادن این دکمه، داشبورد یک معامله برای پوشش دادن تمام معاملات موجود انجام می دهد. پس از پوشش، اندازه کل لات موقعیت های خرید باید برابر با اندازه کل موقعیت های فروش باشد. لطفاً توجه داشته باشید که اگر مجموع لات های خرید در حال حاضر با کل لات های فروش برابر باشد، نمی تواند پرچین شود.

2. بستن توسط: این دکمه موقعیت های خرید را با موقعیت های فروش می بندد، بنابراین هزینه های تراکنش را کاهش می دهد. لطفاً توجه داشته باشید که برخی از کارگزاران از این عملکرد پشتیبانی نمی کنند.

3. معکوس: یک معامله معکوس به معاملات موجود با اندازه لات چند برابر می شود. می توانید ضریب را در ورودی های داشبورد تغییر دهید.

4. بستن و باز کردن معکوس: ابتدا تمام موقعیت های موجود را می بندد و سپس یک موقعیت معکوس با اندازه لات ضرب شده باز می کند.

اینها خطوط معاملاتی هستند، شما می توانید هر یک از آنها را آزادانه در نمودار حرکت دهید و به صورت بصری، SL، TP یا خط قیمت را تنظیم کنید، می توانید دکمه “خرید حد” را فشار دهید تا سفارش دهید، دکمه ممکن است “خرید توقف” باشد، ” توقف فروش، «محدودیت فروش»، «خرید» یا «فروش» بر اساس مکان خط و تنظیمات شما.

  • اگر فلش انتهای هر جعبه اطلاعات را فشار دهید، آن خط روی نمودار ثابت می شود و دیگر نمی تواند حرکت کند.
  • می توانید رنگ جعبه های SL/TP را تغییر دهید یا می توانید آنها را در ورودی داشبورد حذف کنید. تنظیمات.
  • وقتی هر جعبه را جابه جا می کنید، اطلاعات به طور خودکار بر اساس قیمت های جدید تغییر می کند.
  • خطوط در اصل بر اساس نوع موقعیت به قیمت Ask/Bid مغناطیسی می‌شوند، می‌توانید ضریب مغناطیسی را در تنظیمات ورودی داشبورد تغییر دهید، اگر آن را روی صفر تنظیم کنید، هیچ مغناطیسی روی قیمت‌های Ask/Bid وجود نخواهد داشت.

1. همه نمادها: اگر این دکمه را فشار دهید، تمام عملکردهای این برگه بر اساس همه نمادها و نه فقط نمادهای نمودار کار می کنند. (عدد جادویی به تنظیمات دیگر بستگی دارد)

2. All Magic Number: اگر این دکمه را فشار دهید، تمام عملکردهای این برگه بر اساس تمام اعداد جادویی کار می کند. (نماد به تنظیمات دیگر بستگی دارد)

3. سود/٪: اگر آن را روی “سود” تنظیم کنید، شرایط سود کل و حقوق صاحبان سهام بر اساس ارزش آنها کار می کند، اما اگر آن را روی “٪” تنظیم کنید، شرایط کل سود و حقوق صاحبان سهام بر اساس درصد سپرده های حساب آنها کار می کند.

4. بزرگتر/کمتر: اگر روی «>>» تنظیم کنید، به این معنی است که سود کل یا حقوق صاحبان سهام باید بزرگتر از مقدار باشد، اگر روی «<<» تنظیم کنید، به این معنی است که سود کل یا حقوق صاحبان سهام باید کمتر از مقدار باشد.

1. Lot /% Initial Lot/ % Current Lot

1.1 Lot: شما باید برای هر سطح بسته جزئی اندازه زیادی بدهید.

2.1 % لات اولیه: شما باید برای هر سطح بسته جزئی یک درصد بدهید، اندازه لات بر اساس اندازه لات اولیه معامله محاسبه می شود.

3.1 % لات فعلی: شما باید برای هر سطح بسته جزئی یک درصد بدهید، اندازه لات بر اساس اندازه لات فعلی معامله محاسبه می شود.

2. فاصله جزئی نزدیک به قیمت باز: فاصله را می توان بر اساس “نقاط” تنظیم کرد، اگر حالت محاسبه را از ورودی های داشبورد تغییر دهید، می توانید آن را بر اساس “Pips” تنظیم کنید.“امتیاز*100″، “امتیاز*1000″، “امتیاز*10000” نیز وجود دارد. همچنین می توانید قیمت بسته شدن جزئی را به صورت بصری در نمودار تغییر دهید.

1-RF/SL Ratio: اگر این دکمه را فشار دهید، شروع بدون ریسک به اندازه SL بستگی دارد، سپس اگر اندازه SL را تغییر دهید، شروع بدون ریسک به طور خودکار تغییر می کند.

توقف منظم در مسیر متداول ترین روش تریلینگ است.

1. TS Start: TS معمولی باید از چه فاصله ای شروع شود.

2. TS Stop: هنگامی که شروع می شود، SL باید به چه فاصله ای از قیمت فعلی تنظیم شود.

3. مرحله TS: در چه فاصله ای SL باید دوباره به روز شود.

توقف مسیر پویا بر اساس نسبت TP به SL یک معامله است . این روش توقف ضرر را به گونه ای اصلاح می کند تا نسبت بین سود جاری و زیان احتمالی را حفظ کند.

1. Dynamic Start: از چه فاصله ای Dynamic Trailing را شروع می کند.

2. Dynamic Step: در چه فاصله ای SL باید دوباره به روز شود.

توقف دنباله شمع بر اساس High/Los شمع‌های قبلی کار می‌کند.

1. شروع: از چه فاصله ای Candle Trailing را شروع می کند.

2. مقدار پد: فاصله از زیاد/کم شمع برای تنظیم توقف ضرر جدید.

3. Candles Back: تعداد شمع های قبلی برای یافتن بالاترین بالا یا پایین ترین پایین.

دنباله پول بر اساس سود موقعیت به جای فاصله موقعیت کار می کند، توقف ضرر جدید را به گونه ای تنظیم می کند که مقدار مشخصی از سود را طبق شرایط حفظ کند.

1. شروع سود: با چه سودی Trail پول را شروع می کند.

2. استاپ سود: مقدار سودی است که پس از شروع Money Trail حفظ می‌شود، یعنی داشبورد توقف ضرر جدیدی را در قیمتی تعیین می‌کند تا حداقل این مقدار سود را حفظ کند.

3. مرحله سود: مقدار سود برای به روز رسانی مجدد توقف ضرر.

این تابع برای سفارشات معلق کار می کند، قیمت باز سفارشات در انتظار را تغییر می دهد تا فاصله مشخصی بین قیمت بازار و قیمت باز سفارش حفظ شود.

1. فاصله: حداکثر فاصله بین قیمت بازار و قیمت باز سفارش.

2. مرحله: فاصله تا به روز رسانی مجدد قیمت باز سفارش پس از اولین تغییر.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.