توضیحات ایلان ماسک درباره شایعه جنجالی ملاقات با پوتین درباره بمب اتمی!

ایلان ماسک گزارشی را که گفته بود او با «ولادمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه درباره احتمال استفاده از سلاح‌های هسته‌ای صحبت کرده، نادرست دانست. این گزارش مدعی بود که ماسک پیش از ارائه پیشنهاد صلح میان روسیه و اوکراین، با پوتین گفتگو داشته است. «ایان برمر»، رئیس گروه مشورت سیاسی اوراسیا اخیرا گفته بود که

کد خبر : 266573
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
توضیحات ایلان ماسک درباره شایعه جنجالی ملاقات با پوتین درباره بمب اتمی!


ایلان ماسک گزارشی را که گفته بود او با «ولادمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه درباره احتمال استفاده از سلاح‌های هسته‌ای صحبت کرده، نادرست دانست. این گزارش مدعی بود که ماسک پیش از ارائه پیشنهاد صلح میان روسیه و اوکراین، با پوتین گفتگو داشته است.

«ایان برمر»، رئیس گروه مشورت سیاسی اوراسیا اخیرا گفته بود که ایلان ماسک به او گفته با پوتین و کرملین درباره اوکراین حرف زده و رئیس جمهور روسیه از احتمال استفاده از سلاح هسته‌ای در صورت حمله به کریمه خبر داده است. با این حال، حالا ماسک در توییتی نوشته که این گزارش غلط است، چرا که او تنها یک بار حدود 18 ماه پیش با پوتین حرف زده و موضوع گفتگوی آن‌ها فضا بوده است.

با این حال، ایان برمر همچنان با پافشاری بر اظهارات خود در این باره گفته است: «من 24 سال است که در خبرنامه هفتگی‌ام درباره ژئوپولتیک می‌نویسم. همیشه صادقانه و بدون ترس یا جانب‌داری نوشتم و مطلب این هفتگی هم از این قاعده مستثنی نبود.»

ایلان ماسک می‌گوید صحبتی با پوتین نداشته است

ایلان ماسک

برمر گفته بود پوتین به ایلان ماسک اظهار داشته که روسیه آماده مذاکره با اوکراین است، اما این کشور باید بپذیرد که کریمه بخشی از روسیه باقی می‌ماند. از طرف دیگر، اوکراین باید بی‌طرفی خود را حفظ کند و به خواست مردم مناطق لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا برای پیوستن به روسیه احترام بگذارد.

در این گزارش گفته شده بود که پوتین به ماسک گفته این اهداف تحت هر شرایطی محقق خواهد شد و در صورت بازپس‌گیری کریمه، احتمال استفاده از سلاح‌های هسته‌ای هم وجود دارد. برمر می‌گوید مدیرعامل تسلا به او گفته بود که اقدامات لازم باید صورت بگیرد تا جلوی وقوع این اتفاق گرفته شود.

خود ایلان ماسک هفته گذشته در توییتی پیشنهادش برای پایان جنگ را اعلام کرد. او گفت کریمه باید بخشی از روسیه باشد چون از سال 1783 متعلق به این کشور بوده، تامین آب این منطقه باید تضمین شود، انتخابات در مناطق الحاقی به روسیه دوباره تحت نظر سازمان ملل انجام بگیرد و اوکراین از نظر نظامی بی‌طرف باقی بماند. توییت جدید او حاکی از آن است که ماسک قبل از انتشار این پست صحبتی با رهبر روسیه نداشته است.

227227



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.