توصیه جیم کرامر در مخالفت با استفاده از بایننس – می‌گوید صرافی کریپتو «خیلی مبهم» است – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] مجری بازی Mad Money، جیم کرامر، به سرمایه گذاران در مورد استفاده از صرافی ارزهای دیجیتال بایننس هشدار داده و گفته است که پلتفرم معاملاتی رمزنگاری «خیلی نابهنگام» است. کرامر به تیموتی مساد، رگولاتور سابق اشاره کرد که پیش از این به عنوان رئیس کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده (CFTC) خدمت می کرد.

کد خبر : 341480
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
توصیه جیم کرامر در مخالفت با استفاده از بایننس – می‌گوید صرافی کریپتو «خیلی مبهم» است – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

مجری بازی Mad Money، جیم کرامر، به سرمایه گذاران در مورد استفاده از صرافی ارزهای دیجیتال بایننس هشدار داده و گفته است که پلتفرم معاملاتی رمزنگاری «خیلی نابهنگام» است. کرامر به تیموتی مساد، رگولاتور سابق اشاره کرد که پیش از این به عنوان رئیس کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده (CFTC) خدمت می کرد. آژانس نظارتی اخیراً علیه Binance و مدیر عامل آن Changpeng Zhao (CZ) اقدام کرده است.

جیم کرامر درباره بایننس هشدار می دهد

مجری برنامه Mad Money CNBC، جیم کرامر، در روز جمعه به سرمایه گذاران در مورد استفاده از صرافی ارزهای دیجیتال بایننس هشدار داد. کرامر یک مدیر سابق صندوق تامینی است که یکی از بنیانگذاران Thestreet.com، یک وب سایت خبری مالی و سوادآموزی است. او توییت کرد:

پس از گوش دادن به تیم مسد در برنامه دیشب (رئیس سابق CFTC)، من با بایننس معامله نمی کنم. خیلی طرح دار

مساد، که از سال 2014 تا 2017 به عنوان رئیس کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده (CFTC) خدمت می کرد، برای سال ها مدافع قوانین قوی تر ارزهای دیجیتال بوده است. Massad در توضیح اتهاماتی که CFTC علیه بایننس و مدیر عامل آن Changpeng Zhao (CZ) مطرح کرده است، توضیح داد که پلت فرم معاملات ارز دیجیتال در تلاشی سیستماتیک برای توسعه تجارت ایالات متحده است. او اضافه کرد که بایننس ظاهراً به «افراد آمریکایی برای دور زدن محدودیت‌ها» کمک کرده و از قوانین شناخت مشتری (KYC) پیروی نکرده است.

بسیاری از مردم در شبکه های اجتماعی با توییت کرامر سرگرم می شوند. برخی میزبان Mad Money را به دلیل پیش‌بینی‌های نادرست مکرر مورد تمسخر قرار دادند و نظر منفی او را در مورد Binance به عنوان یک سیگنال صعودی برای صرافی ارز دیجیتال تلقی کردند. قبل از فروپاشی بانک سیلیکون ولی و بانک سیگنچر، کرامر به سرمایه گذاران توصیه کرد سهام این دو بانک را خریداری کنند.

این اولین باری نیست که کرامر علیه بایننس هشدار می دهد. در دسامبر سال گذشته، او گفت که به پول خود در پلتفرم شرط بندی ورزشی فانتزی Drafftkings بیشتر از بایننس اعتماد خواهد کرد.

کرامر همچنین به سرمایه گذاران در مورد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هشدار داده است. در اوایل این ماه، زمانی که قیمت بیت کوین افزایش یافت، میزبان Mad Money گفت که بیت کوین خود را «در این رالی» به فروش خواهد رساند. او قاطعانه معتقد است که قیمت‌های کریپتو در حال دستکاری هستند. قبل از تجمع بیت کوین، او به سرمایه گذاران توصیه کرد که از کریپتو خارج شوند. کرامر همچنین انتظار دارد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) شرکت‌های کریپتو ناسازگار را «جمع‌بندی» کند.

آیا با جیم کرامر مجری بازی Mad Money موافقید که بایننس «خیلی ناب» است؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.