توصیه‌های بهداشتی مهم برای زائران اربعین

[ad_1] به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز به نقل از وبدا، عباس شیراوژن با اشاره به گرمی هوا به زائران توصیه کرد: تا آن جایی که می شود در ساعات میانی روز پیاده‌روی نکنید. شبها، صبحگاهان و عصرها ساعات مناسب‌تری برای پیاده‌روی هستند. وی افزود: پس از مقداری پیاده‌روی حتما کمی استراحت کنید. نوشیدن آب خنک

کد خبر : 252374
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 8 سپتامبر 2022 - 4:26
توصیه‌های بهداشتی مهم برای زائران اربعین

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز به نقل از وبدا، عباس شیراوژن با اشاره به گرمی هوا به زائران توصیه کرد: تا آن جایی که می شود در ساعات میانی روز پیاده‌روی نکنید. شبها، صبحگاهان و عصرها ساعات مناسب‌تری برای پیاده‌روی هستند.

وی افزود: پس از مقداری پیاده‌روی حتما کمی استراحت کنید. نوشیدن آب خنک بهداشتی را فراموش نکنید.. سالمندان و افرادی که بیماری زمینه ای یا بیماری های مزمن دارند، بیماران قلبی و کلیوی و بیماران دیابتی و فشارخون بالا بهتر است پیاده‌روی نکنند.

شیراوژن یادآور شد: استفاده از کلاه در زمان پیاده‌روی احتمال گرمازدگی را کمتر می‌کند.

سخنگوی ستاد ملی کرونا با بیان این که نوزادان و کودکان شیرخوار ممکن است در هوای گرم بیشتر آسیب ببینند، گفت: اگر ناچار بودید این عزیزان را همراه ببرید، با حساسیت مراقب تشنگی و تابش آفتاب و گرمازدگی آنها باشید.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، شیراوژن در ادامه بر تزریق نوبت یادآور واکسن کرونا پس از شش ماه از واکسن قبلی تاکید و اظهار امیدواری کرد که سفر پیاده‌روی اربعین باشکوه، با خاطرات خوش معنوی و حال خوب، روزی ملت شریف ایران شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا / الزام نسخه پزشک برای خرید واکسن

۲۳۳۲۳۳

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.