توسعه دهندگان پل متقابل زنجیره ای را برای شبکه XRPL برای افزایش قابلیت همکاری بلاک چین پیشنهاد می کنند – اخبار بیت کوین

[ad_1] مهندسان نرم‌افزار و اعضای آزمایشگاه توسعه Ripplex می‌خواهند یک پل زنجیره‌ای متقابل برای شبکه XRPL ایجاد کنند تا انتقال زنجیره‌ای متقابل بین شبکه‌های مختلف بلاک چین را تقویت کند. طبق پیش‌نویس اخیر Github، این پیشنهاد نحوه عملکرد پل زنجیره‌ای متقابل را تشریح می‌کند و راه‌هایی را برای جلوگیری از پخش مجدد تراکنش پیشنهاد می‌کند.

کد خبر : 324149
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۳۰
توسعه دهندگان پل متقابل زنجیره ای را برای شبکه XRPL برای افزایش قابلیت همکاری بلاک چین پیشنهاد می کنند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

مهندسان نرم‌افزار و اعضای آزمایشگاه توسعه Ripplex می‌خواهند یک پل زنجیره‌ای متقابل برای شبکه XRPL ایجاد کنند تا انتقال زنجیره‌ای متقابل بین شبکه‌های مختلف بلاک چین را تقویت کند. طبق پیش‌نویس اخیر Github، این پیشنهاد نحوه عملکرد پل زنجیره‌ای متقابل را تشریح می‌کند و راه‌هایی را برای جلوگیری از پخش مجدد تراکنش پیشنهاد می‌کند.

Ripplex Dev فناوری XRPL Cross-Chain Bridge را پیشنهاد می کند

بر اساس پیش نویس اخیر ارائه شده به Github، توسعه دهندگان می خواهند یک پل زنجیره ای برای XRP Ledger (XRPL) ایجاد کنند. این فناوری امکان انتقال زنجیره ای متقابل را فراهم می کند و قابلیت همکاری بلاک چین را بین XRPL و شبکه های مختلف فراهم می کند. جزئیات پیش‌نویس GitHub در این پیشنهاد، انتقال زنجیره‌ای متقابل یک تراکنش واحد نیست. “این در دو زنجیره رخ می دهد، به چندین تراکنش نیاز دارد و شامل یک نوع سرور اضافی به نام “شاهد” است.

اگر یک پل زنجیره‌ای متقابل برای XRPL پیاده‌سازی شود، بلاک چین به شبکه‌های متعددی می‌پیوندد که از این فناوری استفاده می‌کنند، از جمله Ethereum، Avalanche، Solana، Binance Smart Chain و غیره. طرح پیشنهادی توسعه دهندگان XRPL شامل یک نوع سرور جدید، سه شیء جدید دفتر کل و هشت تراکنش جدید است. خلاصه همچنین روشی را برای «جلوگیری از بسته شدن چندین بار دارایی‌های مشابه (جلوگیری از پخش مجدد تراکنش) توصیف می‌کند. Mayukha Vadari، مهندس نرم افزار و توسعه دهنده Ripplex، این پیشنهاد را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

Vadari “ما به تازگی یک مشخصات رسمی استاندارد XRPL را برای پل های زنجیره ای منتشر کردیم.” گفت. “آن را بررسی کنید و اگر نظری دارید به من اطلاع دهید.”

ایده زنجیره متقابل از تلاش برای ایجاد یک زنجیره جانبی ماشین مجازی اتریوم (EVM) در ماه اکتبر پیروی می کند که با پروتکل تراکنش XRP Ledger و ریپل (RTXP) سازگار باشد. در حال حاضر، XRP، ارز دیجیتال بومی XRPL، ششمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است. با این حال، طی هفت روز گذشته، 7.7 درصد در برابر دلار آمریکا از دست داده است.

آزمایشگاه ریپل همچنین با یک نبرد حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و برخی مشکوک توافق بین دو طرف امکان پذیر است. XRP، یک توکن صادر شده در سال 2012، توسط SEC به عنوان یک امنیت ثبت نشده متهم شده است. رگولاتور ایالات متحده در سال 2020 آزمایشگاه ریپل را متهم کرد و این شرکت و مدیران اجرایی را به فروش یک اوراق بهادار ثبت نشده بدون اجازه SEC متهم کرد.

برچسب ها در این داستان

دارایی ها، بهمن، زنجیره هوشمند بایننس، قابلیت همکاری بلاک چین، شبکه های بلاک چین، پل زنجیره ای متقابل، آزمایشگاه توسعه، ارز دیجیتال، اتریوم، پیش نویس Github، اشیاء دفتر کل، نبرد حقوقی، سرمایه گذاری در بازار، مایوخا وداری، فناوری پیشنهادی، آزمایشگاه های ریپل، ریپلکس، SEC، نوع سرور، تسویه حساب، رسانه‌های اجتماعی، مهندسین نرم‌افزار، سولانا، بازپخش تراکنش، تراکنش‌ها، امنیت ثبت نشده، تنظیم‌کننده ما، XRP، توسعه‌دهندگان XRPL، شبکه XRPL، استانداردهای XRPL

نظر شما در مورد تأثیر بالقوه یک پل زنجیره ای برای شبکه XRPL و اکوسیستم بلاک چین گسترده تر چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.