توسعه دهندگان بیت کوین کانال های سلسله مراتبی را برای افزایش مقیاس پذیری شبکه لایتنینگ پیشنهاد می کنند

[ad_1] با کانال های سلسله مراتبی، لایتنینگ ممکن است با فعال کردن تغییر اندازه سریع و انعطاف پذیر خارج از زنجیره کانال ها، بر محدودیت های مقیاس پذیری خود غلبه کند. توسعه دهندگان در حال بررسی استفاده از کانال های سلسله مراتبی برای کمک به سرعت بخشیدن و مقیاس پذیرتر کردن شبکه لایتنینگ (LN) هستند.

کد خبر : 344399
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۴۳
توسعه دهندگان بیت کوین کانال های سلسله مراتبی را برای افزایش مقیاس پذیری شبکه لایتنینگ پیشنهاد می کنند

[ad_1]

با کانال های سلسله مراتبی، لایتنینگ ممکن است با فعال کردن تغییر اندازه سریع و انعطاف پذیر خارج از زنجیره کانال ها، بر محدودیت های مقیاس پذیری خود غلبه کند.

توسعه دهندگان در حال بررسی استفاده از کانال های سلسله مراتبی برای کمک به سرعت بخشیدن و مقیاس پذیرتر کردن شبکه لایتنینگ (LN) هستند. کانال های سلسله مراتبی امکان تغییر اندازه غیر زنجیره ای انعطاف پذیر کانال ها را فراهم می کند و امکان تغییر اندازه سریع و ارزان را فراهم می کند، بدون تراکنش های زنجیره ای که باعث تاخیر و هزینه می شود. در مقابل، تغییر اندازه کانال ها در زنجیره می تواند باعث تاخیرهای چند ماهه و افزایش هزینه ها شود. پیشنهادهای فعلی برای تغییر اندازه کانال‌های خارج از زنجیره شامل ایجاد یک کارخانه کانال یا CoinPool و تبادل ظرفیت بین کانال‌ها در همان کارخانه یا استخر است. کانال های سلسله مراتبی امکان تغییر اندازه خارج از زنجیره انعطاف پذیر کانال ها را بدون نیاز به تبادل ظرفیت در یک مجموعه محدود از کاربران فراهم می کند. کانال های سلسله مراتبی ایجاد یک کانال دو طرفه با دو خروجی اصلی، یک خروجی برای هر طرف، به اضافه صفر یا بیشتر خروجی قرارداد هش با زمان قفل شده (HTLC) را امکان پذیر می کند.

هر خروجی از یک کانال سلسله مراتبی کانال دیگری را تامین می کند که می تواند به عنوان ریشه درخت خارج از زنجیره خروجی ها که برگ ها متعلق به کاربران منفرد هستند، مشاهده شود. طرفین می توانند از یک قرارداد قفل زمانی هش شده (HTLC) برای مبادله بیت کوین استفاده کنند، HTLC خود را به HTLC در کانال های دیگر (بالقوه سلسله مراتبی) پیوند دهند، بنابراین پرداخت ها را از طریق LN انجام دهند.

با کانال های سلسله مراتبی، توسعه دهندگان برای حل دو مشکل پیشنهاد می کنند. اولاً، امکان تغییر اندازه انعطاف‌پذیر، تقریباً فوری و خارج از زنجیره را فراهم می‌کند، که مشابه هدف شبکه لایتنینگ برای امکان پرداخت‌های خارج از زنجیره تقریباً فوری است. ثانیاً، کانال‌های سلسله مراتبی می‌توانند توسط کاربران معمولی استفاده شوند که می‌توانند بیت کوین را بدون برج مراقبت ارسال و دریافت کنند، در حالی که کاربران اختصاصی می‌توانند از تمام ظرفیت کانال خود برای مسیریابی پرداخت‌ها استفاده کنند، حتی زمانی که کاربر معمولی غیرفعال است. کانال های سلسله مراتبی به کاربران عادی این امکان را می دهد تا بدون برج مراقبت بدون سرگردانی سرمایه عمل کنند.

اجرای کانال های سلسله مراتبی می تواند به غلبه بر یکی از بزرگترین محدودیت های شبکه لایتنینگ، که مقیاس پذیری آن است، کمک کند. انتظار می رود که کانال های سلسله مراتبی پشتیبانی لازم را برای پرداخت های کارآمد شبکه لایتنینگ بدون ایجاد تاخیر اضافی، اضافه کردن هزینه ها و محدود کردن مقیاس پذیری فراهم کنند. توسعه کانال های سلسله مراتبی نیازی به تغییر در پروتکل اصلی بیت کوین ندارد.

توسعه دهندگان پیشنهاد می کنند که کانال های سلسله مراتبی روشی موثر برای فعال کردن تغییر اندازه انعطاف پذیر و خارج از زنجیره کانال ها در شبکه لایتنینگ هستند. توانایی تغییر اندازه کانال‌ها به سرعت و کارآمد، شبکه لایتنینگ را قادر می‌سازد تا به مقیاس‌بندی ادامه دهد و تقاضای روزافزون برای کانال‌های پرداخت کارآمدتر را برآورده کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.