توسعه دهندگان اتریوم با موفقیت فورک سایه ادغام را بدون «مشکلات ناسازگاری مشتری» تکمیل کردند – اخبار فناوری بیت کوین

هفته آینده یا تقریباً چهار روز دیگر، انتظار می‌رود که The Merge پیاده‌سازی شود و اتریوم از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) تبدیل شود. به گفته توسعه دهندگان اتریوم، قبل از ارتقای پاریس، برنامه نویسان سیزدهمین و آخرین فورک سایه را با موفقیت به پایان رساندند. سیزدهمین و آخرین فورک سایه اتریوم کامل

کد خبر : 253603
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
توسعه دهندگان اتریوم با موفقیت فورک سایه ادغام را بدون «مشکلات ناسازگاری مشتری» تکمیل کردند – اخبار فناوری بیت کوین


هفته آینده یا تقریباً چهار روز دیگر، انتظار می‌رود که The Merge پیاده‌سازی شود و اتریوم از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) تبدیل شود. به گفته توسعه دهندگان اتریوم، قبل از ارتقای پاریس، برنامه نویسان سیزدهمین و آخرین فورک سایه را با موفقیت به پایان رساندند.

سیزدهمین و آخرین فورک سایه اتریوم کامل شد

روز جمعه، رسانه‌های اجتماعی در مورد The Merge و انتقال اتریوم از PoW به PoS غوغا کردند. علاوه بر این، توسعه دهندگان ETH و شرکت تحقیقاتی و مهندسی اتریوم Nethermind آشکار کرد آخرین چنگال سایه اکنون کامل شده است. اساساً Shadow Fork ارتقایی است که بر روی نسخه موجود شبکه اصلی اتریوم اعمال می شود و عموم مردم به طور کلی از مرحله آزمایش بی اطلاع هستند.

تا کنون، با آخرین Shadow Fork، توسعه دهندگان ETH 13 Shadow Fork موفق را اجرا کرده اند. پژوهشگران Nethermind روز جمعه گفتند: «انتقال در Mainnet-Shadow fork-13 (آخرین چنگال سایه قبل از The Merge) برای همه گره‌های Nethermind موفقیت‌آمیز بود. علاوه بر این، یک اسکنر شبکه سایه، یک کاوشگر شبکه اصلی سایه، و یک کاوشگر زنجیره ای Beacon شبکه سایه نیز برای کمک به آزمایش وجود دارد.

Bitcoin.com در 6 سپتامبر در مورد ارتقای قبل از ادغام به نام Bellatrix گزارش داد که آخرین انتقال قبل از ادغام قبل از ارتقاء پاریس بود. پاریس The Merge را راه‌اندازی می‌کند و پس از استخراج آخرین بلاک PoW، اعتبارسنجی اتریوم بلوک زیر را استخراج می‌کند. اگر آن بلوک با موفقیت توسط اعتبارسنجی استخراج شود، ادغام 100٪ کامل خواهد شد.

یکی از توسعه دهندگان اتریوم “MSF13 اوایل امروز ادغام شد، شاهد کاهش نرخ گواهی به -97٪ بودیم.” نوشت بعد از چنگال سایه “این به دلیل برخی از داده های قدیمی در یک گره بود که فراموش کردم آنها را پاک کنم، گره فکر می کرد که روی چنگال سایه اشتباه است. هیچ مشکل ناسازگاری مشتری دیگری مشاهده نشد.

با تکمیل موفقیت آمیز Shadow Fork در روز جمعه، نشان دهنده آمادگی برای The Merge است و نهادهایی که نرم افزار ETH را اجرا می کنند باید ارتقا پیدا کنند. در حالی که برخی از مردم چنگال سایه را جشن گرفتند، برخی دیگر انتقاد کرد اتریوم و آن را «متمرکز» نامیدند. روز شنبه، در پی انشعاب سایه سیزدهم، آزمون انجام شد مورد بحث قرار گرفت مقدار زیادی در کانال های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و ردیت.

ادغام زمانی اجرا می‌شود که شبکه به مقدار سختی ترمینال کل (TTD) در لایه اجرا برسد، که 5875000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 خواهد بود.

برچسب ها در این داستان

13th Shadow Fork، Beacon Chain، اعتبارسنجی Beacon Chain، ارتقا Bellatrix، Block Production، Code، Codebase، تسلط ETH، Ethereum (ETH)، توسعه دهندگان Ethereum، Final Shadow Fork، Last Shadow Fork، Nethermind، ارتقای پاریس، PoS، PoW، قوانین تغییر، چنگال سایه، نرم افزار، فناوری، ادغام، انتقال ادغام، ویتالیک بوترین

نظر شما در مورد تکمیل سیزدهمین شادو فورک و ارتقای آینده پاریس چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.